Citat:
Det där med blod på t-shirt utan att minnas vilken t-shirt det är måste ju vara för att kunna snacka bort mordblod alla dar i veckan.
Han pratar tvätt och t-shirt och cykel fram och tillbaka.
Sen pratar han om att han somnade ifrån vattenspridaren vilket antagligen ska ”förklara” det faktum att han var ute mitt i natten och fixade med vattenslangen.
Osv osv.
Det finns typ två miljoner SMS mellan de här två. Halva fupen. Hon blödde varje gång. Det bör finnas åtminstone någon diskussion på det temat kan man tycka. Jag vet det finns mån om kladd men den räknas inte. Inte i proportion till ”problemet”.
Fram med hennes Google tidslinje så rätten får se vid vilka tillfällen hon var hos SD den våren och snickrade eller ”älskade” där i tvättstugan/källaren.
Sen kan jag förstå att åklagaren inte har med den då den kanske visar på flera besök men då borde ju försvaret velat ha med den för att stärka förklaringen främst blod på tvättmaskinen då.
Han pratar tvätt och t-shirt och cykel fram och tillbaka.
Sen pratar han om att han somnade ifrån vattenspridaren vilket antagligen ska ”förklara” det faktum att han var ute mitt i natten och fixade med vattenslangen.
Osv osv.
Det finns typ två miljoner SMS mellan de här två. Halva fupen. Hon blödde varje gång. Det bör finnas åtminstone någon diskussion på det temat kan man tycka. Jag vet det finns mån om kladd men den räknas inte. Inte i proportion till ”problemet”.
Fram med hennes Google tidslinje så rätten får se vid vilka tillfällen hon var hos SD den våren och snickrade eller ”älskade” där i tvättstugan/källaren.
Sen kan jag förstå att åklagaren inte har med den då den kanske visar på flera besök men då borde ju försvaret velat ha med den för att stärka förklaringen främst blod på tvättmaskinen då.
Det är uppenbart att allt blodigt sex kommit till för att förklara när blod hittas hemma hos honom.
Lika uppenbart med cykelturerna (som försvann den dagen efter att han läst FUP och ingen sett till honom).
Lika med vattenslangen han använt för att spola av sig själv, cykel (dessutom det roliga sexet med cykeln). Inget fel på hans fantasi!
Själv så misstänker jag att LW inte var hemma hos SD speciellt många ggr under de sista månaderna av hennes liv, de verkar inte ha samma frenesi i sina träffar längre.
Tick, tack, tick, tack....