2021-04-11, 21:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
https://www.scb.se/dokumentation/statistikguiden/grundlaggande-rakneregler-i-statistiken/sannolikhet-och-slump/

Genom formler av Sannolikhet och Slump - se länken ovanför!

Det är rent skitsnack som sagt. I Säsong 10 av Survivor som sagt så vann ett av lagen varenda immunitetstävling.
2021-04-11, 21:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Ja men det märker man rätt fort. Man får ju hålla koll på andra tecken också såklart men av min erfarenhet så har fiskmåsar varit bra guider. Flyger de från Vänern så är ju Vänern åt motsatt riktning.

Jodå!

Fast hur ska man veta om de flyger till Vänern eller från Vänern?
2021-04-11, 21:22
Medlem
Androgyna killar som Ludvig klara dig alltid långt de är helt ofarliga i tävlingar och tafatta när det gäller skaffa mat, det alfa-killarna som gör allt(mat+vinner tävlingar) men tyvärr så blir de utröstade av tjejerna och de androgyna boysen.
2021-04-11, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Eftersom tova-sophia är född man. Kommer då tv4 välja styrkegrenar när tova-sophia sätts mot en kvinna i indivduella grenar?

Jag undrar ocksä vad lilla Ludvig kommer att säga efter han får reda på att det är en född man som gillar att sitta i hans knä. Tova sophia verkar vara en riktigt osäker människa.

Jag hoppas wrenkler vinner hela skiten. Han är nästan den enda med karaktär.
Jag anser att även Alex är OK. Och så anser jag att Annica i andra laget är sympatisk, samt Ludvig. Men självklart håller jag på Wrenkler.
2021-04-11, 21:27
Medlem
Wads avatar
Hahaha, Johanna. Vilken jävla hycklare
2021-04-11, 21:28
Medlem
Satan vad Johanna faller ännu mer nu, efter diskussionen med Wrenkler. Vidrig människa, faktiskt!
2021-04-11, 21:29
Medlem
DyslexiKungens avatar
Wrenkler är superskön 👌fortsätt så för bra TV👌
2021-04-11, 21:30
Avslutad
Trevligt att se Johanna i baddräkt igen. Underbar kropp.

Dock är hon som sagts väldigt lik Klimat-Jesus i ansiktet. Det ligger henne i fatet.
2021-04-11, 21:33
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Hahaha, Johanna. Vilken jävla hycklare

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Satan vad Johanna faller ännu mer nu, efter diskussionen med Wrenkler. Vidrig människa, faktiskt!

Ja, härskartekniker är hennes paradgren. Eller womenspreading om man så vill.

Är det 'gaslightning' den kallas som är hennes mest frekvent använda härskarteknik?
2021-04-11, 21:35
Medlem
Talespins avatar
Johanna blir bara äckligare och äckligare.
2021-04-11, 21:36
Medlem
Wads avatar
Kan inte någon sänka Anki i vattnet?
2021-04-11, 21:37
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du har gått på bluffen som alla smala tröstar sig med. En bodybuilder är starkare än en gymnast. Det finns inte olika sorters muskler, bara olika storlekar. Uthållighet är något helt annat, det kallas även kondition. En ultralöpare har bättre kondition än både gymnasten och bodybuildern.

Så nu kan du låta mamma trösta dig för att du varken har muskler eller kondition.

Wanker har sannerligen gett alla spinkiga loosers ett ansikte.
Vad är du för testo-galning som kommer och skriker om muskler? Vem bryr sig om muskler 2021?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in