2021-04-11, 18:32
Medlem
Det var någon förut som skrev att brösten börjar hänga tidigare om man inte använder BH (relaterat till Johanna). Det räcker med en enkel Google-sökning för att inse att så inte är fallet:

"Om du inte har BH så arbetar dina bröst- och ryggmuskler mer för att motstå gravitationen, vilket gör att du bli mer rakryggad och starkare. Det får brösten att stå ut mer och se större ut."

Liknande svar står skrivet överallt.

Ett praktexempel är jag själv faktiskt. Jag använder sällan BH och mina bröst är väldigt fasta och fina. De är mellan B och C i kupa skulle jag tro. Har fått många komplimanger för dem. Jag är 28 år.
2021-04-11, 19:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Varför jag tog upp Vänern som exempel är för att Viktoria bott i Kristinehamn. Att hon använde sig av en fiskmås var ingen slump. Det var också korrekt tänkt av henne på ön. Jag reagerade på att deltagare samt vissa här inte förstod att det var ett klokt beslut av henne. Hoppas att det löser upp allt missförstånd.

Allt handlade nog bara om brist i kommunikationen. Tror gruppen tolkade det som att måsen hade visat henne vägen till lägret - vilket i sig är ett relativt flummigt påstående. Vad Viktoria menade var ju att måsen flög mot vattnet och att hon då kunde gå parallellt med kustlinjen tills det att hon slutligen hittade lägret.
2021-04-11, 19:05
Medlem
Ledarens avatar
Trist behandling Viktoria fick stå ut med vid örådet. Joanna, Annika och Olivia såg inte särskilt bra ut där. Joannas bölande om Elias mående är också väldigt osympatiskt.

Wrenkler är kung och förtjänar att vinna hela skiten.
2021-04-11, 19:27
Medlem
tuffkatts avatar
Transan tycker att allt i hennes lag är bra men att ”två personer gärna får åka hem”. En av de här två personerna vann den senaste lagtävlingen åt deras lag och den andra vann lagtävlingen dessförinnan. Vad har transan själv bidragit med i tävlingar? Eller överhuvudtaget för den delen, bortsett från att skutta runt i bikini och fläka ut sin opererade manskropp?

Hur fan kan man ha en sådan mentalitet och inte äcklas av sig själv?
Senast redigerad av tuffkatt 2021-04-11 kl. 19:30.
2021-04-11, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Trist behandling Viktoria fick stå ut med vid örådet. Joanna, Annika och Olivia såg inte särskilt bra ut där. Joannas bölande om Elias mående är också väldigt osympatiskt.

Wrenkler är kung och förtjänar att vinna hela skiten.

Vad för behandling? Att hon blev utröstad?
2021-04-11, 20:02
Medlem
Två stycken jag stör mig riktigt mycket på är transan Tova-Sophia, och Annki blir bara för mycket.

Hoppas på att Alexander eller Elias tar hem allt.
Senast redigerad av Jim.Morrison 2021-04-11 kl. 20:07.
2021-04-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kan ju vara sant men jag förstår inte vad en magnetröntgen ska hjälpa när det rör sig om svält och "trauma-läge".
Fan vad läkare är kassa. Vaddå "trauma-läge"? Kroppen har inga "lägen". Och vad är det för skillnad på fullständig svält och bara svält? Prata klarspråk för h-e.

Fattar inte heller vad en magnetresonans (inte röntgen) skulle visa (tomt i magen?). Läkaren ville väl dra en lans för någon värmländsk kollegas nedläggningshotade MR-klinik.
2021-04-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Transan tycker att allt i hennes lag är bra men att ”två personer gärna får åka hem”. En av de här två personerna vann den senaste lagtävlingen åt deras lag och den andra vann lagtävlingen dessförinnan. Vad har transan själv bidragit med i tävlingar? Eller överhuvudtaget för den delen, bortsett från att skutta runt i bikini och fläka ut sin opererade manskropp?

Håller med i allt du skrev, äckligt att transan ska visa sig i string till hela svenska befolkningen, HAN bidrar inte ett skit och håller med allt vad Johanna säger, men förvånar mig
inte om HAN är kvar ett bra tag till i tävlingen.

Ut med packet.
2021-04-11, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt

Jag hoppas att han äcklas av sig själv, men jag tror inte att han förstår varför han skall skämmas. Johanna gör det inte, för hon är äkta feminazi och Anki gör det inte heller, eftersom hon är en genuin mobbare.

Jag tycker Wrenkler är den en av de få deltagare jag sympatiserar med. Han förstår att han är hatad av feminazi och mobbaren, men har bestämt sig för att hellre vara ärlig än för att krypa inför dem. Jag sympatiserar med den tanken, även om tävlingen kan vara körd. Många underskattar annars Ludvig. Han är en smart kille, som troligen klarar sig långt.
2021-04-11, 20:58
Medlem
ColaKexs avatar
Håller stenhårt på Alex eller Dennis som slutlig vinnare. Två slitvargar som är duktiga i tävlingar o bidrar i lägren med arbete. De bråkar inte i onödan heller.

Trot dock en sån som Ludvig kan gå långt som någon skrev. Glider lite under radarn o mest flyter med...
2021-04-11, 21:05
Medlem
Crapmagics avatar
Olivia ser ut som en sämre Petra Nielsen

Feministen verkar raka bikinlinjen tyvärr, således inte en äkta feminist, en förrädare för saken

"Sa min Kärlek" säger Victoria
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-11 kl. 21:13.
2021-04-11, 21:10
Medlem
tlcswes avatar
Eftersom tova-sophia är född man. Kommer då tv4 välja styrkegrenar när tova-sophia sätts mot en kvinna i indivduella grenar?

Jag undrar ocksä vad lilla Ludvig kommer att säga efter han får reda på att det är en född man som gillar att sitta i hans knä. Tova sophia verkar vara en riktigt osäker människa.

Jag hoppas wrenkler vinner hela skiten. Han är nästan den enda med karaktär.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in