2021-04-09, 14:02
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Den där Johanna alltså. kan inte hon bara hålla käften? Står verkligen inte ut med henne och hennes kassa argumenterande.
Hon kan ta sitt feminist tramsande och köra upp i röven.
Amen!
2021-04-09, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Men flyger dom till Vänern borde dom väl lika ofta flyga från Vänern?
Ja men det märker man rätt fort. Man får ju hålla koll på andra tecken också såklart men av min erfarenhet så har fiskmåsar varit bra guider. Flyger de från Vänern så är ju Vänern åt motsatt riktning.

Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Dretlänning?
Jodå!
2021-04-09, 15:31
Medlem
Ser man smygklippet om Ö-råds mötet på söndag, så lutar det åt något tvist eller surprise, kanske ingen utröstning, några kommer tillbaka, en andra chansen typ.
Röra om i grytan vore nåt för att krydda tiil det.
2021-04-09, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Ja men det märker man rätt fort. Man får ju hålla koll på andra tecken också såklart men av min erfarenhet så har fiskmåsar varit bra guider. Flyger de från Vänern så är ju Vänern åt motsatt riktning.

Jodå!
2021-04-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Precis, återigen överlät man slutfasen och det jobbigaste till männen, dags för Johanna att gå i bräschen. Din feminazipolare hade väl förvisso knappt klarat av att hålla i alla påsarna, men biologi är ju sekundärt, tills det blir skarpt läge

Humor hur ni drar Joanna-exemplet till leda trots att hon inte ens är i samma lag som snubben för att göra någon sorts poäng, avd. greppa efter halmstrån.

Skulle hon göra alla tunga lyft under tävlingarna så skulle Wrenkler, naturligtvis inte, se några konstigheter eller argumentera emot att hon skulle ha mer mat. Missförstår ni med flit?
Så Wanker var med i tävlingen? Jag såg inte det. Han stod väl bakom någon av damerna.
2021-04-09, 17:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Så Wanker var med i tävlingen? Jag såg inte det. Han stod väl bakom någon av damerna.

Ha,ha,ha - märks att du inte gillar honom. Dels har du döpt om honom till Wanker och kan inte låta bli att muttra om vad han gör Fast det är nog bara du och jag (verkar det som iaf!) som har svårt att ta honom till vårt hjärta. En mer osocial varelse som inte kan de sociala koderna för samvaro utan kör total härskarteknik jämt och ständigt hittar man inte så ofta - tycker till och med Nick och Raymond som varit med i tidigare säsonger var liiiite bättre på det
2021-04-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Så Wanker var med i tävlingen?

Snubben har ju varit outstanding i sitt lag, men nu fick en annan man kliva in och ta huvudrollen eftersom feministerna bara snackar.

Talk is cheap.
2021-04-09, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Intressant att du slutar ditt svar med - Citat: "sen kan man ha mer eller mindre personlig förbränning."

Den har inte Wrenkler räknat med och jag finner det roande att du nämnde det
Det är inte ofta jag ber någon hålla käften, men här är det befogat. Med tanke på din egen profil anser jag att du skall sluta nu, för det här kommer att stämpla dig som en ologisk idiot i alla dina framtida inlägg.

Du har fått väldigt många svar som betonar det fel du gör med att peka ut att du har hittat ett undantag, där en kvinna kan kräva lika mycket föda som vekare män, i samband med tävling och du tror att detta handplockade fall dödar möjligheten till logiska jämförelser mellan kvinnor och män generellt.

Din hjärna är av samma kaliber som Johannas, dvs annorlunda än människans.
2021-04-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ha,ha,ha - märks att du inte gillar honom. Dels har du döpt om honom till Wanker och kan inte låta bli att muttra om vad han gör Fast det är nog bara du och jag (verkar det som iaf!) som har svårt att ta honom till vårt hjärta. En mer osocial varelse som inte kan de sociala koderna för samvaro utan kör total härskarteknik jämt och ständigt hittar man inte så ofta - tycker till och med Nick och Raymond som varit med i tidigare säsonger var liiiite bättre på det
Men det är ju inte Wrenkler som kör härskarteknik? Det är ju feminazi med sin äldre dåre. Jag har absolut inget emot människor som lägger fram kunskap i diskussioner. Man bör undvika politik på fester, men det är ju bara feminazis som ser oönskad logisk data som politik.
2021-04-09, 19:49
Medlem
Citat:
Han verkar förstå de sociala koderna, han bara struntar i dem
2021-04-09, 19:56
Avslutad
Finns fan inte många man gillar i årets upplaga. Hejar på Wrenkler och Alex men ingen av dem kommer vinna för de "sticker ut" för mycket genom att faktiskt våga stå upp för sina åsikter... till skillnad från en sån som Dennis (tråkigt nog).
2021-04-09, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Du har inte tittat på Robinsons alla avsnitt? Wrenkler är duktig i det statiska och skulle säkert klara sig bra i att hålla tyngder ovanför huvudet. Varför han stod över går bara att gissa eftersom vi inte vet om laget ställer över enligt en turordning, pga dagsform eller lottning.

Känns inte som en slump att han valde att stå över just denna tävling med tanke på hur likgiltig han har varit i veckans avsnitt. Är ju som vanligt, de svaga paktar ihop sig för att klara livhanken.

Sen var han ju ärlig med att han kanske hade varit mer angelägen om att stanna ifall han varit en del av en pakt, men som det har utvecklat sig nu blir det rätt bagatellartat att anstränga sig för gruppen. Han är ju inte så dum som belackarna försöker utmåla honom som, det är mer zero fuckz given, han skiter i vilket.

Men var ju en skön cliffhanger i slutet på gårdagens avsnitt, "Nu är det jag som har the power, motherfuckers"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in