Citat:
Du gillar inte att bli granskad va?
jag kom iaf med referensramar i förra posten över minsta förutsättningar som iaf ingår i att vara ett geni, ställer du upp på dessa ramar?
eller är dina hemliga?
Just det, han säger underhållande saker, det är väsensskilt från att vara komiker fullt ut som dom andra i killinggänget, detta blev tydligt för mig
redan i första manegen med Glenn killing serien (hur gammal är jag egentligen Bla bla Bla)
Det säger ganska mycket om törsten efter skämt ifrån Indes sida, att den här tråden måste uppmärksamma när det väl kommer ett skämt, som det där med Hudiksvall Mumansk
Dom andra killingarna kan skriva skämt, det kan inte Inde, han är bara en berättare.
Peter Appelgren är också konstnär och han producerar fler skämt per kapita
Hockeygänget är ju bara en ursäktande sido-ingång för att upprepande få spy lite galla över judar och kvinnor, jag trodde ju att det skulle handla om arketyper som tittar på hockey
Vad har Inde mot Eva Röse btw?
hade hon tagit parti för kvinnor i skillsmässoprocesser?
har jag för mig, allting handlar om Indes eget liv, han själv är hockeygänget
Det vore kul om någon av dom drabbade har tagit illa vid sig, har någon av kändisarna kommenterat hans konstnärliga arbete? ännu
jag kom iaf med referensramar i förra posten över minsta förutsättningar som iaf ingår i att vara ett geni, ställer du upp på dessa ramar?eller är dina hemliga?
Just det, han säger underhållande saker, det är väsensskilt från att vara komiker fullt ut som dom andra i killinggänget, detta blev tydligt för mig
redan i första manegen med Glenn killing serien (hur gammal är jag egentligen Bla bla Bla)
Det säger ganska mycket om törsten efter skämt ifrån Indes sida, att den här tråden måste uppmärksamma när det väl kommer ett skämt, som det där med Hudiksvall Mumansk
Dom andra killingarna kan skriva skämt, det kan inte Inde, han är bara en berättare.
Peter Appelgren är också konstnär och han producerar fler skämt per kapita
Hockeygänget är ju bara en ursäktande sido-ingång för att upprepande få spy lite galla över judar och kvinnor, jag trodde ju att det skulle handla om arketyper som tittar på hockey
Vad har Inde mot Eva Röse btw?
hade hon tagit parti för kvinnor i skillsmässoprocesser? har jag för mig, allting handlar om Indes eget liv, han själv är hockeygänget
Det vore kul om någon av dom drabbade har tagit illa vid sig, har någon av kändisarna kommenterat hans konstnärliga arbete? ännu
Hans stil liknar Peter Wahlbecks litegrann. Många av avsnitten av hockeygänget är fyllda av skämt, levererade perfekt. Vet inte vad din poäng är riktigt, jag tittar mycket hellre på Indes berättande än på Gustafssons "skämt". Inde ligger garanterat närmare det geniala än Gustafsson, Schyffert eller Rheborg, och nog krävs det en del kreativitet för att leverera något som hockeygänget.