2021-05-24, 18:15
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nytt klipp:

Hockeygänget 23

https://www.youtube.com/watch?v=Woae-aAB4MI

Fantastiskt roligt det där med kvinnlig hysteri som kan avläsas på munnen. Jag fattar verkligen vad han menar, mitt i prick!

Japp! Inde är back on track (nja... det vet ej fan... men hoppas!) Men klockrent; kolla in Birgitta Ohlsson m fl runt munnen - ofelbart, som ett litmustest!
Citera
2021-05-24, 18:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Han sjöng bara visan för två partier, med en liten justering.
Det var kanske ganska tramsigt och billigt på sätt och vis, men gjort med perfekt känsla. Poängen är så klart att partierna är tomma och utbytbara.
Varför just Snoddas? och den texten
Citera
2021-05-24, 18:59
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför just Snoddas? och den texten

Jag tror inte det är konstigare än att den låter lite föråldrad och inte alls lär appellera till speciellt många av de partiernas väljare, samtidigt som budskapet i sig passar rätt bra i den "moderna demokratin"?
Men vi behöver väl inte dissekera humorn, det finns ett spår av tvetydighet, absurditet och verklig ironi också i allt Inde gör, som inte blir bättre av för mycket teoretiserande och klargöranden...
Citera
2021-05-24, 19:07
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptensvartpiller
Håller med, Rheborg är den klart bästa skådisen av gänget. Har inte sett honom i den senaste serien, vad den nu heter, där han spelar nån slags sektledare. Skurk alltså. Jag tror han kan vara jävligt bra, och obehaglig, i den rollen.
Vad gäller "method acting" som Al Pacino så väl gjorde till praxis ibland utövare av konsten så var Inde den som behärskade detta till fullo bland buskis och revy ensamblen som Killiggänget bestod utav. Hans tolkningar av slamsugaren i Torsk på Tallin och Tommy Bohlin är värda ett par Oarcarsstatyetter.
Citera
2021-05-25, 12:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Japp! Inde är back on track (nja... det vet ej fan... men hoppas!) Men klockrent; kolla in Birgitta Ohlsson m fl runt munnen - ofelbart, som ett litmustest!
Nu är det en dryg månad sedan senaste klippet, jag undrar vad dom här tidsluckorna beror på, ECT-behandling...?
Citera
2021-05-25, 14:07
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nu är det en dryg månad sedan senaste klippet, jag undrar vad dom här tidsluckorna beror på, ECT-behandling...?

Jo det gör mig lite orolig...

Jonas; läser du detta - hör av dig så drar vi en tennis! "Crazy Moondog" här som du säkert vet vid det här laget (går på antabus nu så är safe) - men ffa; take care!
Citera
2021-05-29, 15:32
Medlem
Fittheligeandes avatar
Kommer han sluta som Lennart Bladh tror ni?
Citera
2021-05-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Nej. Jag tror aldrig han byter bort sitt födelsenamn.
Citera
2021-05-30, 00:45
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande

Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Nej. Jag tror aldrig han byter bort sitt födelsenamn.

Hoppningsvis slutar det inte lika illa för Inde. Han behövs verkligen i dagens samhälle med allt vad PK-media och dess hantlangare ställer till med. Sedan finns det inte heller några komiker idag som är roliga heller. Jonas Inde kan börja samarbeta med Peter Wahlbeck och sprida anti-PK humor.
Citera
2021-05-30, 19:53
Medlem
Nu är det uppe ett nytt klipp. Han är nog i finare form än någonsin
Citera
2021-05-30, 21:53
Medlem
swimp78s avatar
Vad är det för diagnos han lider av?
Alkoholism och bipolär?

Minns nån av er att Inde ett tag när han blivit avstängd från alla twitter-konto använde sin linked-in som blogg? Ganska stökigt resultat
Senast redigerad av swimp78 2021-05-30 kl. 21:56.
Citera
2021-06-01, 12:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Jo det gör mig lite orolig...

Jonas; läser du detta - hör av dig så drar vi en tennis! "Crazy Moondog" här som du säkert vet vid det här laget (går på antabus nu så är safe) - men ffa; take care!
Nytt klipp:
Hockeygänget 24
https://www.youtube.com/watch?v=OEu_VDAmItY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in