2021-04-10, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vad menar du? Får jag inte svara en annan som hoppar på mig? Det visste jag inte att det står i reglerna att man inte får göra. Att ni har en s.k. mobbartrojka visste jag inte heller - men tydligen finns det en som följer en viss avatars inlägg som hela tiden följer mig och fortsätter helt obehindrat att idiotförklara mig. Konstigt nog så får jag aldrig veta varför jag kallas för "idiot" - inga konkreta inlägg presenteras heller utan enbart: att jag är en idiot, att jag skriver på fyllan osv. Argumentet - ett klart och tydligt som man kan förvänta sig - uteblir alltid från avataren.

Men Ok. Det vore intressant att veta vilka "vi" som du menar? Kan du räkna upp avatarernas nicknamn? Som verkligen tycker att jag spammar - fast jag svarar folks inlägg egentligen? Jag undrar dessutom - varför får inte jag svara andras frågor? Har ni någon slags beslutsrätt att bestämma vilka som får finnas på Flashback? Ni är ju inte moderatorer ens ...
Det är inte jag som avviker från den röda tråden vill jag att du förstår - det är avataren som helt appropå påstår att jag är en idiot - hur intelligent är det förfarandet? Tråden ska handla om Robinson. Jag har inte pratat annat än Robinson - förrän avataren hoppar på mig och skapar trams av det hela!!!
Jag har sagt det tidigare: Jag anser att alla som inte köper logisk fakta, som att män generellt behöver mer mat än kvinnor, faktiskt är idioter. Det är inget negativt, utan bara en summering av att vissa människor helt enkelt är mer ointelligenta än andra. Du kan inte göra något åt din medfödda oförmåga men bör, som jag tidigare föreslagit, helt enkelt hålla käft i denna tråd, eftersom så många kommer att få med sig åsikten om din intelligens i andra trådar, där du kanske kan tillföra något.

Det var mest en vänlig rekommendation. Du är dum och bör undvika att visa det så uppenbart som du gör i denna tråden. Jag har ingen aning vad du skrev i Farmen tråden, som du också nämnt, men jag misstänker att det var snarlikt dina inlägg här.
2021-04-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är ett välkänt faktum i överlevnadskretsar att 100% av alla måsar på en ö flyger mot vattnet. Så sannolikheten för att hamna på en strand om man följer en mås är väldigt hög. Ni kan släppa detta nu.
Ja, men förslaget som lyftes var att måsar alltid flyger mot Vänern. Ingen ö, utan svenska fastlandet. Det finns kanske någon form av logik bakom detta också, för jag är ingen vildmarksexpert, men för mig borde det vara exakt lika många måsar som flyger till Vänern, som flyger åt andra hållet. Eller kan det vara så att Måshonor skapar bon inåt landet, och sedan flyger alla måsbarn mot Vänern, där de sedan alltid stannar?
2021-04-10, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ja, men förslaget som lyftes var att måsar alltid flyger mot Vänern. Ingen ö, utan svenska fastlandet. Det finns kanske någon form av logik bakom detta också, för jag är ingen vildmarksexpert, men för mig borde det vara exakt lika många måsar som flyger till Vänern, som flyger åt andra hållet. Eller kan det vara så att Måshonor skapar bon inåt landet, och sedan flyger alla måsbarn mot Vänern, där de sedan alltid stannar?
Vi tar den diskussionen när Robinson spelas in på en ö i Vänern.
2021-04-10, 22:17
Medlem
Hur är tittarsiffrorna så här långt?
2021-04-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vi tar den diskussionen när Robinson spelas in på en ö i Vänern.
Jag har inga problem med det, men skribenten som förklarade varför det är logiskt att följa måsar, då de flyger mot vatten, gav Vänern som exempel. När du sedan förklarade att detta var normalt vid öar, så gjorde jag min invändning om Vänern, som du nu uppenbarligen finner ointressant, eftersom årets Robinson inte utspelar sig vid Vänern. Jag förstår inte din logik, men OK, du kan säkert mer om vildmarksliv än jag, även om du inte klarar att förklara det.
2021-04-10, 22:41
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Skumt talfel på Elias: han kan bara säga "R" varannan gång, i ord blir det "L".
ja han läspar som fan, man ser hans äckliga tunga framme vid tänderna hela tiden när han pratar.
2021-04-11, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hur är tittarsiffrorna så här långt?

En bra fråga.

8 april 653 000 på tv. Samma dag 105 000 online. Tror att det ligger ganska stabilt än så länge.
2021-04-11, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
En bra fråga.

8 april 653 000 på tv. Samma dag 105 000 online. Tror att det ligger ganska stabilt än så länge.
Ja asså jag tror programmet hade betydligt fler tittare de första åren.
2021-04-11, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ja asså jag tror programmet hade betydligt fler tittare de första åren.

Det är möjligt, hade varit intressant att se gammal statistik. Med stabilt tänker jag på hur det såg ut förra veckan tex.
2021-04-11, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Otroligt vilka mesiga grabbar i wrenklerlaget. Det är verkligen brudarna som styr och ställer där, och bestämmer samtalsämnena. Det är ju fan mannens uppgift att tysta kärringar genom att vara brysk, viljestark och konsekvent. Se till att ta kommandot för fan jävla mesproppar.
Ludde och Andreas förstår inte att de är näst på tur när Alex och Wrenkler har åkt. Girlpower och krossa patriarkatet. De utnyttjas så länge det behövs.
2021-04-11, 03:13
Medlem
2021-04-11, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Fakta är inte idioti. Biologi är inte idioti. Män har mer muskelmassa och lider mer av för lite mat.

Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Struntprat båda dina ”påståenden”.
Är följande också struntprat?

Män presterar i genomsnitt minst 15% bättre i idrottsgrenar där styrka är avgörande och av den anledningen upprättades damklasser?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in