Citat:
Jag har sagt det tidigare: Jag anser att alla som inte köper logisk fakta, som att män generellt behöver mer mat än kvinnor, faktiskt är idioter. Det är inget negativt, utan bara en summering av att vissa människor helt enkelt är mer ointelligenta än andra. Du kan inte göra något åt din medfödda oförmåga men bör, som jag tidigare föreslagit, helt enkelt hålla käft i denna tråd, eftersom så många kommer att få med sig åsikten om din intelligens i andra trådar, där du kanske kan tillföra något.Vad menar du? Får jag inte svara en annan som hoppar på mig? Det visste jag inte att det står i reglerna att man inte får göra. Att ni har en s.k. mobbartrojka visste jag inte heller - men tydligen finns det en som följer en viss avatars inlägg som hela tiden följer mig och fortsätter helt obehindrat att idiotförklara mig. Konstigt nog så får jag aldrig veta varför jag kallas för "idiot" - inga konkreta inlägg presenteras heller utan enbart: att jag är en idiot, att jag skriver på fyllan osv. Argumentet - ett klart och tydligt som man kan förvänta sig - uteblir alltid från avataren.
Men Ok. Det vore intressant att veta vilka "vi" som du menar? Kan du räkna upp avatarernas nicknamn? Som verkligen tycker att jag spammar - fast jag svarar folks inlägg egentligen? Jag undrar dessutom - varför får inte jag svara andras frågor? Har ni någon slags beslutsrätt att bestämma vilka som får finnas på Flashback? Ni är ju inte moderatorer ens ...
Det är inte jag som avviker från den röda tråden vill jag att du förstår - det är avataren som helt appropå påstår att jag är en idiot - hur intelligent är det förfarandet? Tråden ska handla om Robinson. Jag har inte pratat annat än Robinson - förrän avataren hoppar på mig och skapar trams av det hela!!!
Men Ok. Det vore intressant att veta vilka "vi" som du menar? Kan du räkna upp avatarernas nicknamn? Som verkligen tycker att jag spammar - fast jag svarar folks inlägg egentligen? Jag undrar dessutom - varför får inte jag svara andras frågor? Har ni någon slags beslutsrätt att bestämma vilka som får finnas på Flashback? Ni är ju inte moderatorer ens ...
Det är inte jag som avviker från den röda tråden vill jag att du förstår - det är avataren som helt appropå påstår att jag är en idiot - hur intelligent är det förfarandet? Tråden ska handla om Robinson. Jag har inte pratat annat än Robinson - förrän avataren hoppar på mig och skapar trams av det hela!!!
Det var mest en vänlig rekommendation. Du är dum och bör undvika att visa det så uppenbart som du gör i denna tråden. Jag har ingen aning vad du skrev i Farmen tråden, som du också nämnt, men jag misstänker att det var snarlikt dina inlägg här.