2021-04-07, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Vill ha ut Wrenkler. Laget fick en fisk och han tog halva den, avsaknad av empati på den snubben.

https://www.instagram.com/p/CNS6IASJQjV/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

2021-04-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Nej, det tror jag inte? Inte vad jag vet i alla fall.
Kanske inte, får bara den vibben ibland. Något med rösten tror jag och sen att hans hår ser så stylat ut.
2021-04-07, 17:28
Medlem
Tråkigt att deltagare år efter år tvingas avbryta av hälsoskäl. Det är förståeligt med tanke på omständigheterna med mat, vätska och den kalla luften, men ändå.
2021-04-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
De kommer få frågan efter att rösterna är lagda men inte räknade om någon vill spela ut sin immunitet.

Det gör att personer som som sitter på immunitet måste tänka till en extra gång. Det gör också så att den stora pakten måste splitta sina röster vilket gör att den lilla gruppen kan ta ut någon från den stora.

Men tv4 gör väl allt så jävla kass! Det skulle finnas immuniter ute redan nu i skogen, sen så skulle Anders fråga varje Öråd om någon vill spela ut en.

F.ö kung wrenkler!

Fel! Sophia förklarade i en av Robinsongrupperna på Facebook att hon hade rätt att spela ut sin imunitet efter att rösterna var räknade. Med andra ord är hon helt säker ändå tills andra gången hon får flest röster, såvida hon inte får åka hem på grund av skada eller liknande.
Med andra ord kan man nästan ta för givet att hon kommer med i sammanslagningen och efter sammanslagningen kommer hon komma jättelångt på att hon nog betraktas som relativt ofarlig och oförargerlig av de flesta.
Hon är inte min favorit men skulle man sätta odds på deltagarna idag över finalisterna skulle hon antagligen ge minsta pengen tillbaka.
2021-04-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Man kan inte vara pastor i den åldern, pastorer är även män!
Då får du nog göra om läxan, en pastor kan både vara ung OCH kvinna
2021-04-07, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Fel! Sophia förklarade i en av Robinsongrupperna på Facebook att hon hade rätt att spela ut sin imunitet efter att rösterna var räknade. Med andra ord är hon helt säker ändå tills andra gången hon får flest röster, såvida hon inte får åka hem på grund av skada eller liknande.
Med andra ord kan man nästan ta för givet att hon kommer med i sammanslagningen och efter sammanslagningen kommer hon komma jättelångt på att hon nog betraktas som relativt ofarlig och oförargerlig av de flesta.
Hon är inte min favorit men skulle man sätta odds på deltagarna idag över finalisterna skulle hon antagligen ge minsta pengen tillbaka.

Ok! Tack för klargörande.

Såklart att tv4 inte kan lyckas med något som har med Öråd att göra 😤
2021-04-07, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ja, jag ser gärna att en kvinna vinner i år. Var ju 12 år sedan en tjej vann en vanlig säsong (där alla deltog för första gången). Men det är 50% chans att det stämmer, så det är svårt att avgöra om sådana rykten är pålitliga.

Citat:
Ursprungligen postat av akrep

Om inget annat händer ..
Så mellan raderna isåfall att den som sitter på
"info-ryktet" har rätt, att det är Tova-Per som är årets vinnare av Robinson ..
2021-04-07, 18:18
Medlem
Scalpings avatar
Otroligt vilka mesiga grabbar i wrenklerlaget. Det är verkligen brudarna som styr och ställer där, och bestämmer samtalsämnena. Det är ju fan mannens uppgift att tysta kärringar genom att vara brysk, viljestark och konsekvent. Se till att ta kommandot för fan jävla mesproppar.
2021-04-07, 18:39
Medlem
Såg första veckan av det nya Robinson och det var verkligen inget att hurra över, har det blivit bättre? Svälter de ihjäl eller sitter de vid lägerelden och grillar korv som de gjorde under första veckan?

Funderar på att köra igång säsong 1 på Youtube då när Robinson var något att ha.
2021-04-07, 19:04
Medlem
Hoppas på kallt väder framöver så att man slipper se transans stringr*v igen. Trodde inte att jag störde mig på sånt men tydligen så gör jag det för man har i åtanke att hen var född som man och fläker ut sig halvnaken i nationell tv.

Även jag har börjat störa mig lite på den tjohejglada tanten också som verkar lite falsk. Alla i det laget kan åka hem förutom Alexander, och möjligtvis gubben och Wrenkler. Varför påminner mig Lag Nord om förra årets lag Nord? De här kommer också rösta ut de starka männen och sen börja förlora.

Kommer de att ta in någon ersättare istället för pastorn som fick avbryta?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-07 kl. 19:32.
2021-04-07, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Såg första veckan av det nya Robinson och det var verkligen inget att hurra över, har det blivit bättre? Svälter de ihjäl eller sitter de vid lägerelden och grillar korv som de gjorde under första veckan?

Funderar på att köra igång säsong 1 på Youtube då när Robinson var något att ha.

Nej lol.

Och ja de svälter en del så pass att en tjej fick avbryta. Båda lagen fick dock en hel lax i utbyte mot en sak, produktionen försöker med olika twister för att det ska hända saker, annars hade väl alla mest suttit på en sten och inte gjort nåt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-07 kl. 19:15.
2021-04-07, 19:25
Medlem
CTMUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Otroligt vilka mesiga grabbar i wrenklerlaget. Det är verkligen brudarna som styr och ställer där, och bestämmer samtalsämnena. Det är ju fan mannens uppgift att tysta kärringar genom att vara brysk, viljestark och konsekvent. Se till att ta kommandot för fan jävla mesproppar.

Laget behöver en Raymond eller en Nick som sätter dom på plats! Krossa matriarkatet! De ligger och vilar och vägrar göra de jobbiga sysslorna som att fixa fiskenätet i ett tidigare avsnitt, men lika mycket man ska de ha feministerna. Johanna är ett sånt ljushuvud som säkert också tror att kvinnor är lika starka fysiskt som män.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in