2021-04-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Instämmer i exakt allt du skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Återigen +1 BB har gjort ett jävla misstag med att ta in henne. Hon är så off! Som jag skrev tidigare, hade det varit en vargflock hade hon varit bortdriven eller sliten i stycken. Det är tragiskt att se faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Du låter inte alls som en mobbare och jag förstår precis hur du menar! Du sätter i vanlig ordning ord på det så bra. Reflekterade lite i samma banor tidigare idag när hon kom på tal:
Skönt att ni tog emot det på det sättet och att jag inte är den enda som tänker på det ur det perspektivet haha. Tycker fortfarande de andra ska reflektera över hur de behandlar henne, och tänka på vad de kan göra för att inkludera henne trots att hon flyger runt i en egen bubbla. Hon kanske inte behöver komma IN i deras bubbla, men hon kan kanske få klistra fast sin egen på deras - som en liten såpbubbla som fastnar på en större typ.

Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tyckte du beskrev det på ett sakligt och respektfullt sätt Och hon känner antagligen av den viben och försöker då extra mycket att komma in i gänget.
Tack! Vad bra. Och ja, det är väldigt sant. Det märks att hon försöker vara en del av allt som händer, men hon förstår ju liksom inte HUR så det blir bara ännu mer fel av allt på något sätt.
2021-04-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Var gömmer sig nardos?

produktionsrummet och pratar om upplägget inför nästa veckas tema
2021-04-10, 20:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon har tjatat om bikten med Nardos i timmar nu.. Där killarna ska sitta och mata Nardos som en gudinna med vindruvor för att det är hennes "högsta dröm". Detta rövslickeri för henne har gått till överdrift både av produktionen och av de andra deltagarna.
Låt henne få sina 15 minuter. Efter BB, som ändå ses av extremt få tittare, är det tillbaka till betongorten och en okänd nolla.
2021-04-10, 20:46
Medlem
Oj vad betahannen blev avis på Dompa https://imgur.com/Nv6ilz7
2021-04-10, 20:47
Medlem
Mouchinos avatar
Skulle vara rätt intressant om nu Madde kör igång en fling med Pedram för att starta igång saker och ting då hon vet att AD och han är bruschor! Inte för att jag tror den där stela och nördiga AD bryr sig men då händer det något iaf. AD lär ju ifrågasätta Pedram som gråtit ut i hans famn pga ångest för att ha sårat Kvinnan på utsidan. Ja nånting måste hända eller vad tycker vi?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan? Gissa på Madde och Emelie.
Men helvete vem är lill vickan
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hur kan man gilla steff? det enda hon gör är att grina som en jävla BEBIS
EXAKT! Hoppas Judith stannar. Ser helst att Simon åker, närmast följt av Stefan. Trött på Simons krokodiltårar.
2021-04-10, 20:48
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Låt henne få sina 15 minuter. Efter BB, som ändå ses av extremt få tittare, är det tillbaka till betongorten och en okänd nolla.

Man kommer bara höra ett stilla eeeyyyeee studsa mellan höghusen som ett eko lite då och då..
2021-04-10, 20:48
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
produktionsrummet och pratar om upplägget inför nästa veckas tema

2021-04-10, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej. Nu när vi sett igen hur Tjackie är utanför, så måste jag få komma med en liten reflektion.

Jag tycker det är vidrigt att skåda en person vara så uppenbart missplacerad och utanför en grupp på det här sättet. Hur de behandlade henne i natt gjorde ont i hjärtat, när hon försökte få gehör och de andra bara garvade åt henne.

MEN jag tänker också att det är svårt att leva så nära en person som ÄR så tydligt missplacerad och "off" jämfört med de andra. Hon är ingen ond person, men hon är ju... jobbig, liksom. Har ingen social fingertoppskänsla, säger massa mumbo jumbo och är rent allmänt bara... off.

Jag tror inte de avser att stöta ut henne, men det är svårt att angripa henne också. Steffi/Tanja försökte väl typ i början, men insåg väl kanske att de var för olika, eller något. Och det är skitlätt att som tittare sitta och gorma om mobbning, men samtidigt tror jag vi måste försöka se det/henne ur de andras perspektiv också.

Försvarar absolut inte att skratta henne i ansiktet och vara rent respektlös, det finns det ingen ursäkt för för de kan fortfarande behandlar henne med respekt, men jag tror det är svårt att inkludera en person som liksom hela tiden rör sig utanför de andras bubbla.

FÖRSTÅRNIHURJAMENAR eller låter jag som en mobbare?

Ja FÖSCHEÅÅÅR hur du menar. På riktigt vill bara ge henne en kram, hon verkar genomsnäll och ger tex allt för att medla mellan personer i huset. Det blir bara lite fel ibland.

Igår slängde hon sig under bussen när hon försvarade delar av Simons beteende framför Nardos. Nardos hoppade ju på henne med FÄSCHTÅRUUU och Jackie blev bbq

Nä. Jackie har råkat ut för det sociala experimentet elakhet att komma in för sent helt enkelt. Hon är den nya i klassen och det är jobbigt att se.
Medlem
KrossedOuts avatar
Har röstningen inför måndag öppnat? I min app kommer bara en tack för rösten av Katti!?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Skulle vara rätt intressant om nu Madde kör igång en fling med Pedram för att starta igång saker och ting då hon vet att AD och han är bruschor! Inte för att jag tror den där stela och nördiga AD bryr sig men då händer det något iaf. AD lär ju ifrågasätta Pedram som gråtit ut i hans famn pga ångest för att ha sårat Kvinnan på utsidan. Ja nånting måste hända eller vad tycker vi?
Det låter intressant men ändå en alldeles overklig händelse.
De spelar i olika ligor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in