2021-04-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej. Nu när vi sett igen hur Tjackie är utanför, så måste jag få komma med en liten reflektion.

Jag tycker det är vidrigt att skåda en person vara så uppenbart missplacerad och utanför en grupp på det här sättet. Hur de behandlade henne i natt gjorde ont i hjärtat, när hon försökte få gehör och de andra bara garvade åt henne.

MEN jag tänker också att det är svårt att leva så nära en person som ÄR så tydligt missplacerad och "off" jämfört med de andra. Hon är ingen ond person, men hon är ju... jobbig, liksom. Har ingen social fingertoppskänsla, säger massa mumbo jumbo och är rent allmänt bara... off.

Jag tror inte de avser att stöta ut henne, men det är svårt att angripa henne också. Steffi/Tanja försökte väl typ i början, men insåg väl kanske att de var för olika, eller något. Och det är skitlätt att som tittare sitta och gorma om mobbning, men samtidigt tror jag vi måste försöka se det/henne ur de andras perspektiv också.

Försvarar absolut inte att skratta henne i ansiktet och vara rent respektlös, det finns det ingen ursäkt för för de kan fortfarande behandlar henne med respekt, men jag tror det är svårt att inkludera en person som liksom hela tiden rör sig utanför de andras bubbla.

FÖRSTÅRNIHURJAMENAR eller låter jag som en mobbare?

Instämmer i exakt allt du skriver.
2021-04-10, 20:31
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det är just den där inställningen som kommer göra att simon kan åka

Facebookgruppen, vem röstar du kvar

Oljudith 164

Simon 132

Steph 59
2021-04-10, 20:32
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Okej. Nu när vi sett igen hur Tjackie är utanför, så måste jag få komma med en liten reflektion.

Jag tycker det är vidrigt att skåda en person vara så uppenbart missplacerad och utanför en grupp på det här sättet. Hur de behandlade henne i natt gjorde ont i hjärtat, när hon försökte få gehör och de andra bara garvade åt henne.

MEN jag tänker också att det är svårt att leva så nära en person som ÄR så tydligt missplacerad och "off" jämfört med de andra. Hon är ingen ond person, men hon är ju... jobbig, liksom. Har ingen social fingertoppskänsla, säger massa mumbo jumbo och är rent allmänt bara... off.

Jag tror inte de avser att stöta ut henne, men det är svårt att angripa henne också. Steffi/Tanja försökte väl typ i början, men insåg väl kanske att de var för olika, eller något. Och det är skitlätt att som tittare sitta och gorma om mobbning, men samtidigt tror jag vi måste försöka se det/henne ur de andras perspektiv också.

Försvarar absolut inte att skratta henne i ansiktet och vara rent respektlös, det finns det ingen ursäkt för för de kan fortfarande behandlar henne med respekt, men jag tror det är svårt att inkludera en person som liksom hela tiden rör sig utanför de andras bubbla.

Återigen +1 BB har gjort ett jävla misstag med att ta in henne. Hon är så off! Som jag skrev tidigare, hade det varit en vargflock hade hon varit bortdriven eller sliten i stycken. Det är tragiskt att se faktiskt.
2021-04-10, 20:32
Medlem
Citat:

Du låter inte alls som en mobbare och jag förstår precis hur du menar! Du sätter i vanlig ordning ord på det så bra. Reflekterade lite i samma banor tidigare idag när hon kom på tal:

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag förstår att hon på många sätt måste vara enerverande att ha i sin närhet, men det vänder sig i magen på mig när det så tydligt framgår hur typ alla ignorerar henne. Och ja - gör narr av henne. Hon må vara socialt inkompetent men hon verkar ju ändå vara en genomsnäll person.
2021-04-10, 20:33
Medlem
Citat:

Tyckte du beskrev det på ett sakligt och respektfullt sätt Och hon känner antagligen av den viben och försöker då extra mycket att komma in i gänget.
Medlem
Kan Mergim lämna självmant snart eller?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon har tjatat om bikten med Nardos i timmar nu.. Där killarna ska sitta och mata Nardos som en gudinna med vindruvor för att det är hennes "högsta dröm". Detta rövslickeri för henne har gått till överdrift både av produktionen och av de andra deltagarna.

Simon hänger löst...
2021-04-10, 20:34
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon har tjatat om bikten med Nardos i timmar nu.. Där killarna ska sitta och mata Nardos som en gudinna med vindruvor för att det är hennes "högsta dröm". Detta rövslickeri för henne har gått till överdrift både av produktionen och av de andra deltagarna.

+1000000000
Medlem
basiss avatar
Men vad fan Mergim, var en karl, ”gråta” över en jävla låt 🤢
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Facebookgruppen, vem röstar du kvar

Oljudith 164

Simon 132

Steph 59

Oof.

Jaja, jag får väl hoppas på en twist att ingen åker. Worst case can jag börja creepa i Steffis DM:s..
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Håll käften, Tjackline: vad fan vet du ens om den där låten? 😂😂😂😂

Bästa var ju när

Ingen: .........
Tjackline: "jA tRoDdE hAn Sa JaAaAcKiiiiiiiEe"
2021-04-10, 20:35
Medlem
Blaisens avatar
Vad bölar Mergim för nudå? Julia?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera