Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Instämmer i exakt allt du skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blaisen
Återigen +1 BB har gjort ett jävla misstag med att ta in henne. Hon är så off! Som jag skrev tidigare, hade det varit en vargflock hade hon varit bortdriven eller sliten i stycken. Det är tragiskt att se faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamonbon
Du låter inte alls som en mobbare och jag förstår precis hur du menar! Du sätter i vanlig ordning ord på det så bra. Reflekterade lite i samma banor tidigare idag när hon kom på tal:
Skönt att ni tog emot det på det sättet och att jag inte är den enda som tänker på det ur det perspektivet haha. Tycker fortfarande de andra ska reflektera över hur de behandlar henne, och tänka på vad de kan göra för att inkludera henne trots att hon flyger runt i en egen bubbla. Hon kanske inte behöver komma IN i deras bubbla, men hon kan kanske få klistra fast sin egen på deras - som en liten såpbubbla som fastnar på en större typ.
Citat:
Ursprungligen postat av
Leden
Tyckte du beskrev det på ett sakligt och respektfullt sätt

Och hon känner antagligen av den viben och försöker då extra mycket att komma in i gänget.
Tack! Vad bra. Och ja, det är väldigt sant. Det märks att hon försöker vara en del av allt som händer, men hon förstår ju liksom inte HUR så det blir bara ännu mer fel av allt på något sätt.