Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Första tanken jag fick när han har datorn med sig hela tiden är att han spelar in hela rättegången vilket inte är tillåtet.
När han sedan "glömmer" datorn i rättssalen så är det självklart att han har ställt den på inspelning.
Kollade de verkligen inte vilka program som var aktiva på datorn innan advokaten fick hämta den?
Det är klart att han vill göra det.
Speciellt det som diskuteras under pauserna när han inte är där.
Det är precis vad jag också tror.
Precis så korkad är han faktiskt enligt mig.
Det är som Du (och andra) säger, inspelning speciellt under pausar, är för honom högintressant.
SD är som ett barn, att detta barn ska få ha med sina nappar (mobil/dator) tycker jag inte är OK, han är fortfarande misstänkt trots allt.
Att han sedan får sitta med munskydd så det inte går att tyda hans minspråk är inte heller OK. Är han så rädd för smitta borde de ha satt honom på långt avstånd från alla andra när han uppehåller sig i salen. Han är ju utan nerver annars, här är han tydligen mer oroad än de övriga som är i salen. Corona kom passade för honom... gömmer sig själv (i stället för burkar).
Ps Vore kul att se filmen SD spelat in när han "hittade" skaftet i garaget, dryga 7 minuter! Hur f.n tänkte han där... eller rättare sagt inte tänkte. Men det var väl lite bra iof, visar hur han (inte) fungerar i det översta huvudet. Ds