Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Nu handlade det ju om att JG har en kärlekshistoria med Sd, det valde du att inte kommentera.
Att JG blockade sin tidigare gode vän LW när hon vågat anmäla Sd för misshandel.
Det handlade frågan om, varför JG valde Sd?
Försök inte ljuga nu, han försökte inte alls lyfta ut henne ur bilen.
Han tryckte ner hennes huvud i ett armlås och gnuggade henne i huvudet.
Din kompis.
Sd skriver på flera ställen att det är vad han kommer att säga; dvs att han drog ut henne ur bilen och att hon höll i växelspaken och bröt naglarna. Hon ramlade i asfalten...
Underförstått att han tänker ljuga om vad som hände.
Lena döljer inte sina brister eller sina fel. Hon erkänner allt och lite till. Därför är hon extremt trovärdig. Till skillnad mot SD, som är beredd att ljuga om allt, och lite till. Därför är han extremt icke trovärdig.
Här hittade jag lite bakgrund till bilicidenten:
"Lite bakgrund till bilincidenten 10 jan- 17:
A168/3325
Messengerchatt med SJ
s.3327
"
Lena Wesström
för ett år sedan var S ute och åkte skidor. Nån timme senare kom han till min gata. några minuter
senare hade jag brutna naglar som blödde
9 jan 2018 22:59 "
"Ja, tack. Det var natten till min födelsedag det hände. Han skulle kommit in och grattat, present i
baksätet. Blev arg på något, vägrade komma in, vägrade säga grattis. Jag fick komma ut till bilen
några minuter om jag ville ses alls. Det blev inte bra
10jan 2018 11:44"
A 168/299
Chatt med EM:
"
På natten till min födelsedag gick han för första gången på mig rakt på. Inte direkt sig då heller, men
hårt, brutna naglar, blod, ett par märken på kroppen. Jag ringde polisen medan han var kvar, men la
på innan jag pratat klart. Han kramade om mig och gick hem.[...]"
A168A/567
Chatt med FR:
"
Lena Wesström
Det var VERKLIGEN längst ned på väldsskalan. Men ÄNDA, det krävs en del för riven hud och
brutna naglar. Det var inte nagelspetsarna, det var blod, brutna ända in. Blåmärken på armar och
ned mot bröstet
29 dec 2017 19:05
FR
Ja. Och Stefan själv sa till mig att polisen har ögon på honom. Då frågade jag vad som hade hänt
mig. Han hade tagit i lite när han skulle stoppa dig från att gå hem till dem sa han då men inget
allvarligt menade han.
29 dec 2017 19:04
Lena Wesström
Ah, så han har sagt det till dig också? Det var alltså inte bara i stundens hetta han gick till försvar för
sin avgud!
29 dec 2017 19:04 "
Hm, inte riktigt samma berättelse.
SD är en fena på skriv om.