2021-04-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cp barn
Jag säger att det inte är några problem det är långtidsverkande typ flera år så kasta på lite mer jord bara så är det lungt😀

Jag tror inte ens han burit ut någon jord överhuvudtaget. Det låter på han, som att han bara tömt ett helt paket över någon random plats
Citera
2021-04-07, 01:10
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiptoptop
Besök på natten?

Snarare söndagskväll kanske. Gå inte runt i kolsvart mörker. Finns stora risker med att skada sig eller gå vilse. Att ha en hund med sig är bra så man har en anledning att rasta den
Citera
2021-04-07, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlite
Jag tror inte ens han burit ut någon jord överhuvudtaget. Det låter på han, som att han bara tömt ett helt paket över någon random plats

Precis, jag grävde lite och tog bort rötter från jorden sen tömde ett halvt paket blod och benmjöl och blandade ihop det. Nu kör vi grabbar!!! Satsar på cirkus 2-3 kassar
Citera
2021-04-07, 12:19
Medlem
Citat:
Precis, jag grävde lite och tog bort rötter från jorden sen tömde ett halvt paket blod och benmjöl och blandade ihop det. Nu kör vi grabbar!!! Satsar på cirkus 2-3 kassar

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.... Lycka till! Håll oss uppdaterade.
Citera
2021-04-07, 14:19
Medlem
Citat:
dela det på 10 så ska du va glad om du ens får det... alltså 2-3 hg
Citera
2021-04-07, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Italyboy164
dela det på 10 så ska du va glad om du ens får det... alltså 2-3 hg

Och då ska han va glad!
Citera
2021-04-07, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Snarare söndagskväll kanske. Gå inte runt i kolsvart mörker. Finns stora risker med att skada sig eller gå vilse. Att ha en hund med sig är bra så man har en anledning att rasta den

Instämmer! Gärna en model större på hunden. Ser fett konstigt ut om man är djupt inne i en skog med en chihuahua. Jag tar sj ibland me brorsans hund som är en schäfer. Rätt kläder oxå så man inte ser ut som en förorts tuggare med Nike air skor, montclair jacka, becknar väska och baseball keps. Vi hade en äldre odlare här förra året som klädde ut sig till fågelskådare och gick med kikare. Det kallar jag för att smälta in.
Citera
2021-04-07, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlite
Och då ska han va glad!
verkligen
Citera
2021-04-07, 18:06
Avslutad
Citat:

Hade du tänkt plantera 150 autos eller?
Senast redigerad av Spasmunge 2021-04-07 kl. 18:09.
Citera
2021-04-07, 20:24
Medlem
Ska släpa ut några säckar med P-jord och blanda ut den vanliga jorden med, för bättre resultat.

Frågan är: Norden seeds eller Seedstockers?
Citera
2021-04-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ska släpa ut några säckar med P-jord och blanda ut den vanliga jorden med, för bättre resultat.

Frågan är: Norden seeds eller Seedstockers?

Blanda ut med jorden på platsen och se till att du grävt minst 20-30 cm djupt. Om du har svårt att välja så ta hälften av varje sort och testa. Dina 2-3 kassar kan du glömma. Då behöver du massa frön, massa kunskap, mycket pengar och en heeeeeel del jobb. Va glad om du får ut 2-3 heggen så har du gratis röka för hela året. Om du fortfarande är inställd på 2-3 kassar så ska du inte outa det här i tråden. Bara onödig risk.

Lycka till,
Citera
2021-04-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spasmunge
Hade du tänkt plantera 150 autos eller?

Förmodligen har la killen utgått ifrån vad sidan/breedersen säger att man får ut i skörd så gångrar han det bara med antalet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in