Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-11, 21:32
  #1405
Medlem
tixerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlite
Har du fått förundersökningsprotokollet? Om det inte är jätte stora mängder så kanske du kan hitta någon tjackis som tar på sig grejerna och säger att det är hans och så ger du tjackisen antingen pengar eller gräs. Jag har gjort så där.

Edit: Eller en sprutnarkoman som gör vad som helst för sin nästa fix. Vet att det låter hemskt men tror det till och med att det är bra för sprutnarkomanen att ta på sig den så han kommer bort från heroinet ett tag.


Har redan bröstat den tyvärr. Och jajemen de slutade på 3.6 kg tyvärr.
Citera
2022-01-12, 20:40
  #1406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tixerz
Har redan bröstat den tyvärr. Och jajemen de slutade på 3.6 kg tyvärr.

Jobbigt! Då har du en volta att se fram emot. Minst 1 år upp till 2 år ute efter 2/3.

Träna, ät och plugga där inne, om du pallar. Bra att läsa upp lite ämnen. Gör någon nytta när du ändå är där. Fan va det gör ont! För en jävla planta! Jag lider med dig.
Citera
2022-01-13, 08:38
  #1407
Medlem
George1s avatar
Gränsen för grovt är väl 5kg Borde inte bli kåken mer än 1år väl?
Citera
2022-01-16, 12:16
  #1408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlite
Jobbigt! Då har du en volta att se fram emot. Minst 1 år upp till 2 år ute efter 2/3.

Träna, ät och plugga där inne, om du pallar. Bra att läsa upp lite ämnen. Gör någon nytta när du ändå är där. Fan va det gör ont! För en jävla planta! Jag lider med dig.
Jag tycker att det är förbaskat löjligt att döma någon till fängelse för att hen odlat lite gräs för eget bruk. Vi är många som brukar hemodlat p g a olika krämpor. Själv har jag blivit brukare för att lindra den värk i kroppen som min neurologiska sjukdom ger mig. Opiater hjälper mig men dessa ständiga problem med att få det utskrivet har gjort att jag inte orkar bråka med sjukvården längre. Därav övergången till gräs som också lindrar och låter mig sova en natt utan värk. Varför ska det vara så megakriminellt att odla lite gräs? Nej. Legalize it!!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback