2021-04-07, 00:24
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Jag hade nog haft hypokondri till fullo om det skedde mig.. Jag fick lite blod på pappret efter jag torkat mig maniskt efter grav diarré, trodde jag hade lever cancer. Men du står fan på. Dig. Vad duktig du är, tycker du borde sluta. Snabbare än mig.
Kul kille.

Ja, vad är ditt mål? Du kan inte sluta utan benso i alla fall, om ditt blodtryck stegrar (DT på beställning). Läggas in antar jag att du inte klarar av? Gå till öppenvården kanske.
Citera
2021-04-07, 00:26
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Kul kille.

Ja, vad är ditt mål? Du kan inte sluta utan benso i alla fall, om ditt blodtryck stegrar.
Nej jag vet efter lite forskning. Tror du man kan få sjuktaxi av 1177 om det blir dåligt? Om man bor en bit utanför samhället?
Citera
2021-04-07, 01:07
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Nej jag vet efter lite forskning. Tror du man kan få sjuktaxi av 1177 om det blir dåligt? Om man bor en bit utanför samhället?
Ambulans via 112? Ja (sjuktaxi om du är kallad till BM eller typ har färdtjänst). Men du kommer inte vara i skick att ringa precis när det väl gäller. I all välmening.
Citera
2021-04-07, 01:15
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ambulans via 112? Ja (sjuktaxi om du är kallad till BM eller typ har färdtjänst). Men du kommer inte vara i skick att ringa precis när det väl gäller. I all välmening.
Okej sitter i kö nu med 1177 snackar med BM veckovis hoppas detta går bra fan..
Citera
2021-04-07, 01:50
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Tror du man får LVM om man söker frivillig vård efter c.a 1 år?
Citera
2021-04-07, 01:57
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Tror du man får LVM om man söker frivillig vård efter c.a 1 år?
Jisses, nej. Nu kan jag inte lova någonting såklart, men att söka frivilligt och söka upprätthålla denna bör inte orsaka ett LVM. Sedan kanske du är så nedgången att de inte vill släppa dig och sätter LVM, visst - inte omöjligt ... bara du kan veta.
Citera
2021-04-07, 02:00
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Jisses, nej. Nu kan jag inte lova någonting såklart, men att söka frivilligt och söka upprätthålla denna bör inte orsaka ett LVM. Sedan kanske du är så nedgången att de inte vill släppa dig och sätter LVM, visst - inte omöjligt ... bara du kan veta.
Fan nu blir jag nojjig. Jag är helt ren i pisset iallafall, aja det får bära eller brista orkar inte hålla på o orska så mycket skada
Citera
2021-04-07, 02:06
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Fan nu blir jag nojjig. Jag är helt ren i pisset iallafall, aja det får bära eller brista orkar inte hålla på o orska så mycket skada
Det låter bra!

Jag tror inte att du kommer få LVM för att du söker dig till öppenvården. Men jag kan inte lova något, jag vet ingenting om dig.
Citera
2021-04-07, 02:11
Medlem
Riddarhusets avatar
Åk in till akut alkoholmottagning? Eller gå i alla fall till vårdcentralen och säg att du mår skit.
- jag vill ha hjälp och jag vill sluta dricka, men jag kan inte själv nu för jag får sån satans Abstinens.
Du kan förmodligen inte dricka alls på ett bra tag. vi talar om år tror jag. beror på hur skadad hjärnan är.
Vissa som gör uppehåll prövar att dricka och det verkar gå bra.
- fan jag mår bra nu. Några öl kan aldrig skada!
men efter ett tag är man tillbaka och det blir alltid värre än förra gången. det slutar inte sällan med tidig död och ett liv i helvetet innan det.
https://www.youtube.com/watch?v=0buvvno-EEg
Good luck och bra att du tar upp ditt problem.
Citera
2021-04-07, 02:18
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Det låter bra!

Jag tror inte att du kommer få LVM för att du söker dig till öppenvården. Men jag kan inte lova något, jag vet ingenting om dig.
Jag kör bara rakt på just nu sitta hos morsan o supa ihjäl sig funkar ju inte. Hoppas du förstår mig... Jag är en stor jävla loser
Citera
2021-04-07, 02:23
Medlem
Läst hela tråden. Kan inget om missbruksvård men vill önska dig lycka till! Du är välformulerad och vad jag kan se starkt motiverad, det bör räcka en bra bit på vägen. Alkoholberoende är ju en sjukdom, du har inget att skämmas för och bör tas väl emot. Skriv här och berätta hur det går. Håller tummarna!
Citera
2021-04-07, 03:35
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Jag kör bara rakt på just nu sitta hos morsan o supa ihjäl sig funkar ju inte. Hoppas du förstår mig... Jag är en stor jävla loser
För fan, 100% med dig i tankarna, skitbra bara. Enda jag kan komma på är klassikern att nöta in sig på AA & trappa ur med benso enligt vårdplanen. Du verkar ha primär motivation, således har du bra chans att lyckas, även om det kommer vara flera plattfall med huvudet först. Ta hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in