2021-04-06, 22:50
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Vad säger hon om alkoholen?

Hej, hon vill väl inte lägga så mycket värderingar i det utan tillvaron fungerar ju. Övrigt så hatar hon men just alkohol fungerar saker o ting. ..
Citera
2021-04-06, 22:52
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PostPaxAmericana
Det kan vara shysta att köra via BM. De på BM kan kontakta Soc och sätta press på dem att du vill ha och behöver behandling.

Jag har full tilltro till dom. Tror du att det krockar med min skyddstillsyn att jag druckit för mycket under tiden den har fortlöpt? Var ju inte meningen så att säga...
Mvh
Citera
2021-04-06, 22:59
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cobun
OMG hur orkade du ? jag höll på i kanske 6 månader, ett par gånger varje dag men mestadels varannan dag som värst.DessaTror inte de har krav och ifall de har dem då är du kvalad med råge med avseende på hur mycket du säger du dricker. Jag vet personligen inte nåt om vården, jag hittade en väg och tog mig ur helvetet jag var i på egen hand och utan att säga till nån. Jag hoppas däremot min erfarenhet kan vara till nytta att dela med andra som också vill ta sig därifrån.

Man orkar ju, därför man blir orolig.. Hade man orkat och legat bakis i sängen hade det varit bra tecken. Men man är ju på't igen, ganska omgående när man vaknat. Vet att många klientel här vet vad jag talar om. För jag är inte blyg iallafall kring mitt missbruk, jag dricker ju varje dag. Mvh
Citera
2021-04-06, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Jag har full tilltro till dom. Tror du att det krockar med min skyddstillsyn att jag druckit för mycket under tiden den har fortlöpt? Var ju inte meningen så att säga...
Mvh
Alkoholism är inget brott. Att du vill ta tag i ditt missbruk ses som något positivt av din frivårdsinspektör då det minska risken att du återfaller i kriminalitet.
Citera
2021-04-06, 23:37
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PostPaxAmericana
Alkoholism är inget brott. Att du vill ta tag i ditt missbruk ses som något positivt av din frivårdsinspektör då det minska risken att du återfaller i kriminalitet.
Okej! Jag har skyddstillsyn för HMF och misshandel. Sen ett tungt narkotika missbruk i bakgrunden, det ligger tillbaka. Sedan dess. Inte trixat o mixtrat med något. Lämnat rena provet sedan dag 1 på domen.
Citera
2021-04-06, 23:53
Medlem
Det kommer bli värre med tiden så lika bra att börja trappa ner nu.

Sitter i samma båt, åtta 5.0 jag driiiiiicker väldiigt långsamt, om två dagar ska jag gå ner på sju. Får frossa ändå och skyller på corona.

Ibland blir det nödraketer ändå, förvänta dig noll sömn. Jag har överväger BAS varje dag men har nog hellre frossa, rännskita, skakningar här hemma framför flashback.

Godis hjälper. Ibland funderar jag på bara fuck it, låt mig supa min i döden.

Vad du än gör, gå inte full CT.
Senast redigerad av divadude 2021-04-06 kl. 23:58.
Citera
2021-04-06, 23:57
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Det kommer bli värre med tiden så lika bra att börja trappa ner nu.

Sitter i samma båt, åtta 5.0 jag driiiiiicker väldiigt långsamt, om två dagar ska jag gå ner på sju. Får frossa ändå och skyller på corona.

Ibland blir det nödraketer ändå, förvänta dig noll sömn. Jag har överväger BAS varje dag men har nog hellre frossa, rännskita, skakningar här hemma framför flashback.

Godis hjälper.

Men jag tycker du dricker rätt så stadigt ändå, oavsett avis eller inte. Ja du väljer gå långsamt neråt det tycker jag du är väldigt smart att göra. Bara gå ner långsamt sen klippa skiten, vad är du inne på idag om du vill berätta?
Citera
2021-04-07, 00:00
Medlem
Citat:
Men jag tycker du dricker rätt så stadigt ändå, oavsett avis eller inte. Ja du väljer gå långsamt neråt det tycker jag du är väldigt smart att göra. Bara gå ner långsamt sen klippa skiten, vad är du inne på idag om du vill berätta?

Det har inte alltid sett ut såhär, gått ner ifrån 16-12-10-8 på två veckor. Så halverat på två veckor.

Det är ett helvete tro mig Sen som sagt, jag har hängt på locket utanför ICA 07.00 för att köpa nördrakter
Citera
2021-04-07, 00:02
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Det har inte alltid sett ut såhär, gått ner ifrån 16-12-10-8 på två veckor.

Det är ett helvete tro mig Sen som sagt, jag har hängt på locket utanför ICA 07.00 för att köpa nördrakter

Men från 16 till 8 på 2 veckor det är ju riktigt bra gjort, hälften av jobbet fixat!

Mitt Coop öppnar 06 jag är snabbare än dig ibland.. Ofta.. Varje morgon? Nej skämt å sido tack för inspirationen
Citera
2021-04-07, 00:07
Medlem
Citat:
Men från 16 till 8 på 2 veckor det är ju riktigt bra gjort, hälften av jobbet fixat!

Mitt Coop öppnar 06 jag är snabbare än dig ibland.. Ofta.. Varje morgon? Nej skämt å sido tack för inspirationen

Blev ett litet wakeuppcall när man en morgon kaskadspydde blod, över hela badrummet.
Citera
2021-04-07, 00:15
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Blev ett litet wakeuppcall när man en morgon kaskadspydde blod, över hela badrummet.
Jag hade nog haft hypokondri till fullo om det skedde mig.. Jag fick lite blod på pappret efter jag torkat mig maniskt efter grav diarré, trodde jag hade lever cancer. Men du står fan på. Dig. Vad duktig du är, tycker du borde sluta. Snabbare än mig.
Citera
2021-04-07, 00:16
Medlem
Citat:
Nej men absolut kan jag göra det. Drog ett X antal (h***r, orkar inte torska?!) hälsningar) på ett tåg i kollektiv trafiken sen blev det bråk pga den åsikten, så det blir ju spridning som vissa av er på FB inte förstår, att ju mer som ser sattyget ju hårdare straff, sen räknar man tåg säten där det möjligtvis kan varit folk på, alltså man spekulerar i hur många kan varit på. Platsen när man gick amok. Sen lite slagsmål, folk sprang tappa skor, osv

Jag tar för givet att du gjorde sie* hei* på ironi, tycker medtrafikanterna kunde kanske sett humorn istället för att börja bitcha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in