2021-04-06, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Simon spottade i Emelies mat.
Han sköt ut snor på bordet där Emelie och Nardos satt och åt.
Han ställde till med så mycket bråk att Emelie tappade aptiten och slängde halva sin mat. Både Emelie och Nardos slutade äta.
Han svor åt och bråkade med produktionen och fick tillsägelser av produktionen.
Han bröt mot spelreglerna i denna temavecka och till slut vägrat spela med.
Han har hotat Nardos om bl.a. att han inte kommer respektera henne och han har kallat henne för parasit.
Simon har också ingått i gruppen som frös ut Nardos och Emelie nästan hela dagen.
Han har käftat emot, konstant. Non-stop. Hela dagen.

Jag har säkert missat hälften av det som hänt idag.

Så jag frågar dig, hur kan du vara på Simons sida?

+10000000
2021-04-06, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag undrar om man inte borde lägga en stor del av skulden för att det blev så uppdelat mellan generaler och rekryter på Adrian..! Det var han som hetsade mest för att de allihop skulle börja ignorera generalerna, bara göra honnör när de kräver det (i stället för automatiskt när de kommer in i ett rum), vägra ögonkontakt, svara så kortfattat som möjligt på deras order men i övrigt inte engagera sig i något de säger. Behandla dem som luft, och tvinga dem att kräva respekt - med baktanken att det kommer ställa dem i sämre dager...

Om Adrian hade gått in i det här med samma låt gå-inställning som exempelvis Dennis så hade det aldrig spårat ut så här, gissar jag.

👌🏼
2021-04-06, 21:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Dom är ”lediga”. Vart värsta livet att dom inte fick vara lediga. Så alla roller är släppta för idag

Så mössan är av igen imorgon bitti hoppas jag?! Annars hoppas jag att BB skickar in ett brev. Tönten ska inte få ha snuttefilten.
2021-04-06, 21:51
Medlem
Mouchinos avatar
Sen kan jag tycka att AD som annars är så mån om att det inte ska vara bråk eller att nån ska må dåligt men han gick inte emellan idag och försökte t.ex lugna Simon, Varför? Han var ju snabb med Mergim och Virran och skulle fixa allt, medlade och tröstade. Varför hindrade han inte Simon att fucka ur? Nu sitter han och påminner Simon om hur han exploderade os.v, garvar som fan. Vill han att Simon ska åka ut? Vet inte men det är nåt riktigt shady över Adrian! Han kanske njuter av att spela ut alla mot varandra.
2021-04-06, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tanja är den ENDA värdiga vinnare i huset, Mergim är på andra plats followed by Dennis.
Haha typiskt sagt av dig men jag ska inte vara elak eftersom jag vet att du har en sjukdom 😀
2021-04-06, 21:52
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hur kan hon vara omtyckt? hon vägrade hålla i hans hand och gav honom obehagligaste blicken.
Jag tror inte hon är så värst omtyckt i huset egentligen, många verkar betrakta och behandla henne som lite lätt förståndshandikappad och har (därför) överseende med hennes värsta beteenden. Men det är kul att skratta åt henne, och kolla på hur hon interagerar med andra deltagare i huset..

Jag skulle tro att många av de tittare som hejar på henne har ungefär samma bevekelsegrund, men så tillkommer ju produktionens stöd, antirasistvinklingen och hennes instagram-stöd från "orten" där alla som någonsin stoppats av en polis röstar på henne..
2021-04-06, 21:53
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Sen kan jag tycka att AD som annars är så mån om att det inte ska vara bråk eller att nån ska må dåligt men han gick inte emellan idag och försökte t.ex lugna Simon, Varför? Han var ju snabb med Mergim och Virran och skulle fixa allt, medlade och tröstade. Varför hindrade han inte Simon att fucka ur? Nu sitter han och påminner Simon om hur han exploderade os.v, garvar som fan. Vill han ha att Simon ska åka ut? Vet inte men det är nåt riktigt shady över Adrian! Han kanske njuter av att spela ut alla mot varandra.

Tänkte på samma som dig, känns som att han ville att Simon skulle försäga sig. Fick också den tanken.
2021-04-06, 21:54
Medlem
Hur kan man sitta och prata med Simon normalt efter hans beteende? Eller tom planera pranks med honom?
Medlem
Berättade Madde och Dennis just att dom ätit röv?

Edit:
Kom in mitt i. Måste hört fel? Eller?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Jag garanterar en sak. Simon kommer inte komma nära miljonen efter det som hänt idag.

Kom ihåg detta de närmaste 50 dagarna.
2021-04-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag garanterar en sak. Simon kommer inte komma nära miljonen efter det som hänt idag.

Kom ihåg detta de närmaste 50 dagarna.

Jag tror allt glöms. Alla deltagare blir hatade 1 dag sen kommer de tbx till normalt igen
2021-04-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Sen kan jag tycka att AD som annars är så mån om att det inte ska vara bråk eller att nån ska må dåligt men han gick inte emellan idag och försökte t.ex lugna Simon, Varför? Han var ju snabb med Mergim och Virran och skulle fixa allt, medlade och tröstade. Varför hindrade han inte Simon att fucka ur? Nu sitter han och påminner Simon om hur han exploderade os.v, garvar som fan. Vill han att Simon ska åka ut? Vet inte men det är nåt riktigt shady över Adrian! Han kanske njuter av att spela ut alla mot varandra.

Jag tror Adrian är lååååångt ifrån en så fin kille som han har försökt framstå som. Tror han kan vara riktigt elak på ett fult sätt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in