2021-04-06, 21:44
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tanja är den ENDA värdiga vinnare i huset, Mergim är på andra plats followed by Dennis.
2021-04-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Nu tror jag ja vet vem du är....du är han i Rinkeby som är blond och kommer från en överklass familj men som under helger börjar bryta på svenska och tala Rinkeby svenska som i sin tur är hatad av invandrargängen men du vill vara utlänning. Nu kopplade jag vem du är.

Du ger alldeles för mycket cred till en random 14-åring i Mellansverige som sitter hemma och är tuff på Flashback medans mamma får tvätta hans runksockor.
2021-04-06, 21:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag undrar om man inte borde lägga en stor del av skulden för att det blev så uppdelat mellan generaler och rekryter på Adrian..! Det var han som hetsade mest för att de allihop skulle börja ignorera generalerna, bara göra honnör när de kräver det (i stället för automatiskt när de kommer in i ett rum), vägra ögonkontakt, svara så kortfattat som möjligt på deras order men i övrigt inte engagera sig i något de säger. Behandla dem som luft, och tvinga dem att kräva respekt - med baktanken att det kommer ställa dem i sämre dager...

Om Adrian hade gått in i det här med samma låt gå-inställning som exempelvis Dennis så hade det aldrig spårat ut så här, gissar jag.

Precis så här arbetar AD och det hade kanske sett annorlunda ut utan AD:s barnsligheter. Alla gick ju in för hans plan och de gick ju blint in för detta redan imorse och det skapade två läger. Hela starten på temaveckan var dålig energi och inställning.
2021-04-06, 21:45
Medlem
Hoppas de vitklädda männen får bära ut Nardos medan hon skriker "släpp mig jag är general och ni är underordnade äääääääää" Kärring.
2021-04-06, 21:47
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tanja är den ENDA värdiga vinnare i huset, Mergim är på andra plats followed by Dennis.
ingen föredetting som mergim och julia förtjänar att vinna, de har haft sina chanser..
Medlem
Jag tror Simon är jävliiigt avundsjuk på alla omröstningar nardos vunnit. Han sa nyss "Hon har bara fått en liten knuttehatt av tittarna" Snälla han är såå avundsjuk. Nu tycker han det är tråkigt att bli immun direkt?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Hur kan du vara på Nardos sida? Hon har inte skött dagen bra idag. Man kan vara hård men att förnedra andra och trycka ner det är inte ok

Simon spottade i Emelies mat.
Han sköt ut snor på bordet där Emelie och Nardos satt och åt.
Han ställde till med så mycket bråk att Emelie tappade aptiten och slängde halva sin mat. Både Emelie och Nardos slutade äta.
Han svor åt och bråkade med produktionen och fick tillsägelser av produktionen.
Han bröt mot spelreglerna i denna temavecka och till slut vägrat spela med.
Han har hotat Nardos om bl.a. att han inte kommer respektera henne och han har kallat henne för parasit.
Simon har också ingått i gruppen som frös ut Nardos och Emelie nästan hela dagen.
Han har käftat emot, konstant. Non-stop. Hela dagen.

Jag har säkert missat hälften av det som hänt idag.

Så jag frågar dig, hur kan du vara på Simons sida?
2021-04-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag tror Simon är jävliiigt avundsjuk på alla omröstningar nardos vunnit. Han sa nyss "Hon har bara fått en liten knuttehatt av tittarna" Snälla han är såå avundsjuk. Nu tycker han det är tråkigt att bli immun direkt?

varför skulle han vara avundsjuk på en luffare som henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Simon spottade i Emelies mat.
Han sköt ut snor på bordet där Emelie och Nardos satt och åt.
Han ställde till med så mycket bråk att Emelie tappade aptiten och slängde halva sin mat. Både Emelie och Nardos slutade äta.
Han svor åt och bråkade med produktionen och fick tillsägelser av produktionen.
Han bröt mot spelreglerna i denna temavecka och till slut vägrat spela med.
Han har hotat Nardos om bl.a. att han inte kommer respektera henne och han har kallat henne för parasit.
Simon har också ingått i gruppen som frös ut Nardos och Emelie nästan hela dagen.
Han har käftat emot, konstant. Non-stop. Hela dagen.

Jag har säkert missat hälften av det som hänt idag.

Så jag frågar dig, hur kan du vara på Simons sida?

+1!!!!
Medlem
Joel gör något. Nardos: "KOSARI! KOSARI! Han måste lyssna på mig"
2021-04-06, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas de vitklädda männen får bära ut Nardos medan hon skriker "släpp mig jag är general och ni är underordnade äääääääää" Kärring.
2021-04-06, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför skulle han vara avundsjuk på en luffare som henne

Hon vinner ju omröstningar eller va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in