Simon har arbetat i krogbranschen. Hoppas alla invandrarägda krogar ser vad Simon håller på med och bojkottar honom så han får stämpla hos soc.
Nu tror jag ja vet vem du är....du är han i Rinkeby som är blond och kommer från en överklass familj men som under helger börjar bryta på svenska och tala Rinkeby svenska som i sin tur är hatad av invandrargängen men du vill vara utlänning. Nu kopplade jag vem du är.
Hehe, nu drar general Alberto rang-kortet på befäl Kosari. "Jag har sista ordet, förstått?" Befäl Kosari försöker skoja bort det, men general Alberto är obeveklig. "Jag har högre rang än dig, jag har sista ordet. Förstått?"
Såg precis bråket i appen.
Jag står helt på Simons sida i detta! Om Nardos hade vart rekryt och någon annan hade varit lika maktgalen som hon är, då hade hon fått världens jävla utbrott!
Jag gillar att de går in i sina generalroller men vafan, nån gräns kan de ändå ha.
Vad mer har hänt i eftermiddag/kväll?
Jaqi har fortfarande ont i foten ser jag 🤔
Och Gamnacken åker bananskal och är immun en jävla vecka till....blir galen på hans satans tur i detta spel 😡😡😡😡😡😡
Jag gillar Simon, men där hade han fel! Du tycker han gjorde rätt, för du gillar nog inte Nardos.
Hehe, nu drar general Alberto rang-kortet på befäl Kosari. "Jag har sista ordet, förstått?" Befäl Kosari försöker skoja bort det, men general Alberto är obeveklig. "Jag har högre rang än dig, jag har sista ordet. Förstått?"
Hur kan hon vara omtyckt? hon vägrade hålla i hans hand och gav honom obehagligaste blicken.