2021-04-06, 21:36
Medlem
usch steffi sa att hon tänt på simons betende idag.. helvete vad skadad brud alltså
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
När började Judith röka? Astman ringde.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Jag fattar vad du menar. Jag uppfattade det mer som om att hon bara svarade på nardos.
Upplevde mest att emelie försökte undvika att få pranks på sig.
Hon försökte undvika matgrejen överhuvudtaget.

Ja men på sättet hon bollade med Nardos märkte man att hon ville få det till att Steph skulle få sitta och titta på. Men hon ville inte ha pranks på sig heller så hon valde Mergim framför Pedram då hon var rädd att Pedram var mer prankbenägen.
2021-04-06, 21:38
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Såg precis bråket i appen.
Jag står helt på Simons sida i detta! Om Nardos hade vart rekryt och någon annan hade varit lika maktgalen som hon är, då hade hon fått världens jävla utbrott!
Jag gillar att de går in i sina generalroller men vafan, nån gräns kan de ändå ha.

Vad mer har hänt i eftermiddag/kväll?

Jaqi har fortfarande ont i foten ser jag 🤔
Och Gamnacken åker bananskal och är immun en jävla vecka till....blir galen på hans satans tur i detta spel 😡😡😡😡😡😡

Jag har sett hela förloppet under dagen och jag hade Simon som favorit, men jag står nu på Nardos sida.

Därför undrar jag hur BB har vinklat bråket till Simons fördel?!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
usch steffi sa att hon tänt på simons betende idag.. helvete vad skadad brud alltså
Håll käften!

Simon och Stephanie är sköna ihop.

Gå och runka till negerporr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Varför skulle Nardos krama ett svin som Simon för
Han är inget svin. Men hon kan ju inte bete sej och hantera den situation hon har fått.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Såg precis bråket i appen.
Jag står helt på Simons sida i detta! Om Nardos hade vart rekryt och någon annan hade varit lika maktgalen som hon är, då hade hon fått världens jävla utbrott!
Jag gillar att de går in i sina generalroller men vafan, nån gräns kan de ändå ha.

Vad mer har hänt i eftermiddag/kväll?

Jaqi har fortfarande ont i foten ser jag 🤔
Och Gamnacken åker bananskal och är immun en jävla vecka till....blir galen på hans satans tur i detta spel 😡😡😡😡😡😡
Har man tur behöver man inget vett
2021-04-06, 21:39
Medlem
Nardos kommer vara lika störd imorgon. Nu började hon gorma om respekt för att de knackade på sovrumsdörren.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag undrar om man inte borde lägga en stor del av skulden för att det blev så uppdelat mellan generaler och rekryter på Adrian..! Det var han som hetsade mest för att de allihop skulle börja ignorera generalerna, bara göra honnör när de kräver det (i stället för automatiskt när de kommer in i ett rum), vägra ögonkontakt, svara så kortfattat som möjligt på deras order men i övrigt inte engagera sig i något de säger. Behandla dem som luft, och tvinga dem att kräva respekt - med baktanken att det kommer ställa dem i sämre dager...

Om Adrian hade gått in i det här med samma låt gå-inställning som exempelvis Dennis så hade det aldrig spårat ut så här, gissar jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Håll käften!

Simon och Stephanie är sköna ihop.

Gå och runka till negerporr.

du gillar white trash romans ser jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Simon har arbetat i krogbranschen. Hoppas alla invandrarägda krogar ser vad Simon håller på med och bojkottar honom så han får stämpla hos soc.
Du kan bli hans mentor du är ju självutnämnd bidragstagare🦧
2021-04-06, 21:40
Medlem
Nardos är störd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in