Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Jag noterar att Cissi Wallin går ut hårt genom att lägga den allra första donationen och den var på hela 20 kronor

Det måste jag säga var generöst av miljonärskan
Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Frågan är om SVT verkligen kommer att köpa in den här dokumentären? När Cissi Wallin är inblandad känns det som att många män kommer att bli utpekade, kanske inte med namn, men att det går att lista ut vilka de är. Det kan inte SVT ställa upp på och då måste det klippas och då kommer någon att gå bananas

. Jag gissar att Cissi själv kommer att vara en stor del av dokumentären där hon talar ut om "sin förövare" och hur hon tystas ner och hotas sättas i fängelse bara för att hon vill berätta sanningen. Nja, det här kommer nog att bli för mycket för SVT

Nej, inte en chans att SVT kommer att köpa in den och sända den. Frågan är om den går att publicera någon annanstans där den inte plockas ner. Tror den kan få många tittare utan SVTs hjälp. De borde ju kunna genomföra detta utan att vara beroende av att SVT ska sända den.
Eller så kommer Cissi att använda det svepskälet för att inte göra klart dokumentären. "SVT censurerar oss och vägrar att köpa in den så nu blir det ingenting".
Tänker jag efter tror jag mest på det sistnämnda