2021-04-05, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Wrenckler är ju definitivt en Flashbackare. Ser ut som en Flashbackare, pratar som en Flashbackare, agerar som en Flashbackare.
Hoppas han vinner.
Det hoppas jag också han är påläst vilket jag gillar. Dom paktar mycket så vi får se hur långt han går.
2021-04-05, 17:30
Medlem
Ratsit kör hårt med info om deltagarna ..

https://www.ratsit.se/info/omtalade/robinson/
2021-04-05, 17:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Ingen andra sidan i år?
Tack å lov, man får lite känslan av slute på 90-talet igen (exkluderat Tovas existens)
2021-04-05, 18:10
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Hon är iallafall inte en man, inte en chans.

Han är en man som opererat sig och tar hormoner för att se ut som en kvinna. Nu är han väl mer en hen än en han, men kvinna är han inte. Tragiskt, de borde gett honom neuroleptika, testosteron och aromatashämmare i stället.

Kan tillägga att det finns vetenskapliga artiklar från 90-talet som visar att antipsykotiska läkemedel botar könsdysfori. Fattar väl vem som helst att det är ett psykotiskt tillstånd? Som troligtvis är kombinerat med hormonrubbningar.
Senast redigerad av Metaphysician 2021-04-05 kl. 18:19.
2021-04-05, 18:34
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Säger mer om dig att din hjärna inte kan vidga vyerna. Stackare.

Zzzzz.

För roligt att dom som insisterar på att vara vidsynta inte kan acceptera att det finns dom som inte håller med. I det här fallet så diskuteras inte ens en åsikt utan ett faktum. En spade är en spade även om man målar den grön. Att idioter tror att den förvandlats till en maskros får stå för dom.
Att idioter tänder på urgröpta fejkade kroppsöppningar får stå för dom också. Några slemhinnor finns inte i det där torra skinnhålet så glöm inte tuben med glidmedel annars blir det pinsamt.
2021-04-05, 19:38
Medlem
DyslexiKungens avatar
Är det inget gränsland i år? Torneå?Synd att den starkaste Hayes fick lämna programmet👌
2021-04-05, 19:38
Medlem
Crapmagics avatar
Det där är inte lågt blodsocker, Lovisa har bara vara fått en uppenbarelse & mött gud, hon behöver biktas
2021-04-05, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det där är inte lågt blodsocker, Lovisa har bara vara fått en uppenbarelse & mött gud

2021-04-05, 19:41
Medlem
Browndawgs avatar
Nog måste väl det andra laget märka/höra när en sådan båt kommer och plockar upp en person i andra laget?
2021-04-05, 19:46
Medlem
Wads avatar
Ludvig måste fan åka ut snart. Att jag stör mig mer på honom än
1: den transsexuella
2: feministen
säger en del om hur mycket jag avskyr honom.
När ovanstående tre är utslagna får gärna Anki också sticka från ön.
2021-04-05, 19:47
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Men jösses. Varför ställer man upp i såpan om man durar av på bästa sändningstid?

Vad gör de egentligen? Verkade ju helt plakat. Tanter med viss mullighet kanske inte passar i skogen. Inget att skämmas för om psyket inte finns där. Borde inte få komma tillbaka till såpan, då hon hamnade på sjukan. Fick hon mat där tro, då har hon ju en fördel i kommande tävlingar. Fusk osar det då. Blondisar kan konsten att mygla.
Senast redigerad av Walla-walla-wincha 2021-04-05 kl. 20:01.
2021-04-05, 19:57
Medlem
Wads avatar
Använd yxan i Ankis huvud innan ni lämnar tävlingsområdet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in