Citat:
Ursprungligen postat av
snegda
Tycker det är jävligt korkat av lag syd att rösta ut
Hayes istället för Viktoria. Hayes kan ju bidra betydligt mer än vad hon kan och det är ju inte i ens närheten av final så att rösta ut honom pga att han är ett hot verkar ju helt efterblivet.
Jag tog bort din spoilers och fetade det istället eftersom det du säger i spoilern redan gått på direkt-TV
Nja, de sa väl aldrig att det var för att han skulle ha varit ett hot utan för att han var en möjlig belastning eftersom han när som helst kunde skada sig igen (slå upp skadan). Den rätta anledningen tror jag var för att
han var skadad och bara gick på halvfart i tävlingar där han var tvungen att röra på benen.
Sen var han säkerligen en glufs vad det gällde maten. De andra fick
förstå att han behövde de största bitarna osv och så tog han säkerligen mer plats än vad vi TV-tittare fick se och det inte bara i kilo och volym i kojan. Syntes tydligt när han ogillade att det togs tupplurar när han driven av sin hunger kastade sig iväg med kastspöet direkt efter förlusten i tävlingen.
Nu har två tjockisar röstats hem. De brukar ha en benägenhet att vara högljudda i sömnen också dessa fettklumpar vilket säkerligen kan ha skapat irritation.
Nästa på tur för hemresa blir nog Viktoria eller nån av gamkärringarna å en av dem är ju en fläskfia också så.....
Sen vad det beträffar sexkönsdebatten - jag mår inte bra av att konfronteras av sånt så låt oss eller mig lida endast framför TV-rutan å så skippar vi det här inne från nu (allt är ju sagt nu) OK!?