2021-04-05, 16:36
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Detta var 2017, när HD konfronterade LW om ifall SD och hon hade ett förhållande?
Satt de i 2 timmar? Alla intima detaljer om sex i dotterns säng, eller HDs nya madrass, det måste varit senare.
Sen det blodiga sexspåren som borde funnits på Betesvägen? Det var väl efter att SD och HD haft chansen att prata ihop sig?

Att LW och HD skulle suttit ner och snickelisnackat ala kafferep i 2 timmar, 2017, när otrohetspolletten trillade ner för HD, är osannolikt. Snarare en bitchslap och skrik, inget jä*vla gofika
Precis, 2017.

- Bitchslap? L var ju mångordig så hon pratade säkert på. Fåordiga H ville veta så hon satt nog lugnt i soffan och smuttade på sitt te i tystnad.
Bytte madrass efteråt och flyttade hem till mamma och pappa ett par dagar. Sedan längtade hon tillbaka till S och sängen med den nya madrassen.
Dotterns säng kom nog senare och var nedskrivet i mejlet som aldrig blev avsänt.
Angående mejlet där allt svek som S har utsatt H för, framkom, det borde H också ha tagit del av vid det här laget.

Sexspåren pratas det ihop om under sommaren -18, i juni tror jag.
Citera
2021-04-05, 16:44
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Precis, 2017.

- Bitchslap? L var ju mångordig så hon pratade säkert på. Fåordiga H ville veta så hon satt nog lugnt i soffan och smuttade på sitt te i tystnad.
Bytte madrass efteråt och flyttade hem till mamma och pappa ett par dagar. Sedan längtade hon tillbaka till S och sängen med den nya madrassen.
Dotterns säng kom nog senare och var nedskrivet i mejlet som aldrig blev avsänt.
Angående mejlet där allt svek som S har utsatt H för, framkom, det borde H också ha tagit del av vid det här laget.

Sexspåren pratas det ihop om under sommaren -18, i juni tror jag.

LW hade ju länge velat berätta för HD men inte vågat eftersom hon visste att SD skulle bli jättearg.
Nu fick hon chansen att berätta allt utan att SD kunde skylla på henne.
Citera
2021-04-05, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ja anledningen var ju den som jag inledningsvis var inne på att det är för att utesluta att det typ inte var ungarnas röda vattenfärg eller annat.
Det kan nog också vara ett krav från NFC att på något sätt förkvalificera ett prov innan det överhuvudtaget får skickas in.
Citera
2021-04-05, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
LW hade ju länge velat berätta för HD men inte vågat eftersom hon visste att SD skulle bli jättearg.
Nu fick hon chansen att berätta allt utan att SD kunde skylla på henne.

Vilken normal funtad människa sitter i två timmar och lyssnar på hur älskarinnan berättar om sexlivet hon har med hennes make. Finns inte en chans att detta har hänt i verkligheten, möjligtvis i HDs sönderpillrade hjärna.
Citera
2021-04-05, 16:59
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Vilken normal funtad människa sitter i två timmar och lyssnar på hur älskarinnan berättar om sexlivet hon har med hennes make. Finns inte en chans att detta har hänt i verkligheten, möjligtvis i HDs sönderpillrade hjärna.

Lena Wesström

hon kom hem till mig, jag berättade precis allt, superelakt, behövdes ju inte. Har nån sorts ädel
tanke om att det liksom skulle vara nån sorts tjänst till henne, att han ju inte är bra för henne heller,
att hon skulle fä hjälp att lämna. Så jag berättade allt i sin vidrighet. men i själva verket handlar det
mest om hämnd. osnyggt som fan. skäms som en hund över vem jag blivit som gör så

9 apr 2017 22:04

Lena Wesström
och nån sorts sjuk förhoppning om att om hon får veta precis hur elak han varit, hur han lämnat ut
extremt privata och utlämnande detaljer om henne, hur utstuderat hanlurat och ljugit för henne, hur
mycket vi varit tillsammans, att vi gjort det överallt i deras hem, you name it, fattar du att jag gjort att
det?
9 apr 2017 22:07

Lena Wesström
då ska åtminstone inte han kunna sitta där och malla sig över sitt perfekta låtsasliv

Aktbilaga 168
2021-04-05, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Förväntat.

Same same.

Jag undrar fortfarande vad vitsen är som var kärnfrågan, förutom att alla tycks vara inkompetenta.
Du vet ju mer vad som borde gjorts och jag ställer det mot värdet av 4+.

Om du inte ens tagit till dig t.ex. Tries med fleras pedagogiska och klara argument och tankar kring detta med fäcken/blod/tvättmaskin kan jag inte hjälpa dig vidare.

Så snart du får ett motargument så blir du trumpen. När du sagt din poäng får man inte diskutera temat mer. Gör man en djupdykning i nåt du är ointresserad av så hånar du den approachen. Nu får man inte ens försöka ”lösa” mordet heller enligt något av dina senare inlägg.

Du vet inte alltid bäst och det kan vara rätt sunt att erkänna det ibland. Eller så är man bara tyst från första början.

Att spåna kring en fläck ska man kunna göra utan att du recenserar den pågående debatten. Vi pratar om det absolut tyngsta beviset mot SD icke att förglömma.

Men du är inne på att du vet vilka ”metoder” de använt så det är inte värt för någon att diskutera vidare detta viktiga bevis.

Du är också inne på att fläcken ”förändrats”. Färgmässigt tolkar jag det då. Jag hjälper dig med de tankarna genom att kika på de olika kemiska ämnena och du är tiilbaks till diskussionen om PS och raljerar över att jag försöker få koll på storleken på den här fläcken?
Samtidigt citerar någon ur fup att GS menar att det är en rödaktig fläck och du vill bara mästra vidare.

Som sagt, har du inte fattat vitsen med diskussionen så ska du kanske släppa temat och ägna energin åt ett som du är mer bekväm med.
Citera
2021-04-05, 17:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Om du inte ens tagit till dig t.ex. Tries med fleras pedagogiska och klara argument och tankar kring detta med fäcken/blod/tvättmaskin kan jag inte hjälpa dig vidare.

Så snart du får ett motargument så blir du trumpen. När du sagt din poäng får man inte diskutera temat mer. Gör man en djupdykning i nåt du är ointresserad av så hånar du den approachen. Nu får man inte ens försöka ”lösa” mordet heller enligt något av dina senare inlägg.

Du vet inte alltid bäst och det kan vara rätt sunt att erkänna det ibland. Eller så är man bara tyst från första början.

Att spåna kring en fläck ska man kunna göra utan att du recenserar den pågående debatten. Vi pratar om det absolut tyngsta beviset mot SD icke att förglömma.

Men du är inne på att du vet vilka ”metoder” de använt så det är inte värt för någon att diskutera vidare detta viktiga bevis.

Du är också inne på att fläcken ”förändrats”. Färgmässigt tolkar jag det då. Jag hjälper dig med de tankarna genom att kika på de olika kemiska ämnena och du är tiilbaks till diskussionen om PS och raljerar över att jag försöker få koll på storleken på den här fläcken?
Samtidigt citerar någon ur fup att GS menar att det är en rödaktig fläck och du vill bara mästra vidare.

Som sagt, har du inte fattat vitsen med diskussionen så ska du kanske släppa temat och ägna energin åt ett som du är mer bekväm med.
Hahahaha!
Förväntad reaktion igen.
Långt svar med mest nonsens.

Nej, jag tar inte till mig om åldersbestämning.
Skrev det nyss.
Ej heller tvättförsök, syrebrist i tvättmedel och sånt.
Så jag lovar, jag släpper det och är glad att de har en 4+ på maskinen.
Senast redigerad av develi 2021-04-05 kl. 17:44.
Citera
2021-04-05, 17:47
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Lena Wesström

hon kom hem till mig, jag berättade precis allt, superelakt, behövdes ju inte. Har nån sorts ädel
tanke om att det liksom skulle vara nån sorts tjänst till henne, att han ju inte är bra för henne heller,
att hon skulle fä hjälp att lämna. Så jag berättade allt i sin vidrighet. men i själva verket handlar det
mest om hämnd. osnyggt som fan. skäms som en hund över vem jag blivit som gör så

9 apr 2017 22:04

Lena Wesström
och nån sorts sjuk förhoppning om att om hon får veta precis hur elak han varit, hur han lämnat ut
extremt privata och utlämnande detaljer om henne, hur utstuderat hanlurat och ljugit för henne, hur
mycket vi varit tillsammans, att vi gjort det överallt i deras hem, you name it, fattar du att jag gjort att
det?

Lena Wesström
då ska åtminstone inte han kunna sitta där och malla sig över sitt perfekta låtsasliv

Aktbilaga 168
2021-04-05, 17:54
Medlem
Citat:
Hahahaha!
Förväntad reaktion igen.
Långt svar med mest nonsens.

Nej, jag tar inte till mig om åldersbestämning.
Skrev det nyss.
Ej heller tvättförsök, syrebrist i tvättmedel och sånt.
Så jag lovar, jag släpper det och är glad att de har en 4+ på maskinen.

Hade kunnat vara +5000 så länge rätten resonerar så här:

Domen sid 30.
”Stefan Davidsson har också framfört att Lena Wesström lånat tvättmaskinen vid något tillfälle, vilket inte heller är en helt otänkbar förklaring till den lilla mängden blod på den vänstra frontsidan.”

Och sen fortsätter det:

”Sammanfattningsvis finns det flera osäkerhetsmoment kring blodet på tvättmaskinen. Blodet kan därför inte läggas till grund för ett ställningstagande att Stefan Davidsson befunnit sig på brottsplatsen när Lena Wesström dödades. Möjligen hade en ordentlig teknisk undersökning på kvällen den 15 maj 2018 bidragit till att klargöra några frågetecken. Som berörts tidigare är brister i utredning inte något som ska be- aktas till Stefan Davidssons nackdel. Tvärtom måste brister i utredningen falla tillbaka på åklagarna.”

Var du nöjd med ditt 4+ men rätten var inte supernöjd och är inne på ”ordentlig teknisk undersökning” samt ”brister i utredningen”.
Vilket i sin tur har friat SD i den rätten.
Citera
2021-04-05, 18:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Hade kunnat vara +5000 så länge rätten resonerar så här:

Domen sid 30.
”Stefan Davidsson har också framfört att Lena Wesström lånat tvättmaskinen vid något tillfälle, vilket inte heller är en helt otänkbar förklaring till den lilla mängden blod på den vänstra frontsidan.”

Och sen fortsätter det:

”Sammanfattningsvis finns det flera osäkerhetsmoment kring blodet på tvättmaskinen. Blodet kan därför inte läggas till grund för ett ställningstagande att Stefan Davidsson befunnit sig på brottsplatsen när Lena Wesström dödades. Möjligen hade en ordentlig teknisk undersökning på kvällen den 15 maj 2018 bidragit till att klargöra några frågetecken. Som berörts tidigare är brister i utredning inte något som ska be- aktas till Stefan Davidssons nackdel. Tvärtom måste brister i utredningen falla tillbaka på åklagarna.”

Var du nöjd med ditt 4+ men rätten var inte supernöjd och är inne på ”ordentlig teknisk undersökning” samt ”brister i utredningen”.
Vilket i sin tur har friat SD i den rätten.
... Och jag frågar fortsatt. Hur ska du lösa detta då vs krimtekniker?

Det fattar väl vem som helst att det kan avsättas vid annat tillfälle. Skillnaden är att jag anser att TRs argumentation är svag och där ska ÅK trycka på ang 4+ som är extremt suspekt på just en tvättmaskin.
Citera
2021-04-05, 18:09
Medlem
Citat:
Hon har inte rent mjöl i påsen, att hon försöker skydda både sig själv och honom är givet.

Men du ser väl hur hon ljuger i chatter?
Hur hon trivialiserar familjemord och hur hon talar mot sig själv väldigt ofta.
Utan skrupler sitter hon och repeterar lika lätt inför rätten som att logga LWs cacher när hon dött, utan minsta eftertanke.
Hon säger en sak till en väninna, nåt annat till nästa och en annan version till chefen.
Hur avtrubbad var hon då?
Kan man skylla på antpsykotika då när hon jobbar som sköterska. Då borde hon tas ur bruk.

Hon agerar som en kriminell i förhör med sina "inga kommentarer", motsägelser och rent genomskinligt trams. Men sen gäller det för rätten att slå hål på hennes lögner. Man vet att hon ljuger (liksom SD), men man måste bevisa det också.

Vem som är oskyldig svarar så på frågor som HD gör?

Väninnorna måste ju undra...
...alla andra också.
Har hon inte alla hästar hemma?
Kan hon verkligen jobba med människor innan hon är totalt rentvådd?
Citera
2021-04-05, 18:15
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Hon agerar som en kriminell i förhör med sina "inga kommentarer", motsägelser och rent genomskinligt trams. Men sen gäller det för rätten att slå hål på hennes lögner. Man vet att hon ljuger (liksom SD), men man måste bevisa det också.

Vem som är oskyldig svarar så på frågor som HD gör?

Väninnorna måste ju undra...
...alla andra också.
Har hon inte alla hästar hemma?
Kan hon verkligen jobba med människor innan hon är totalt rentvådd?

Totalt rentvådd - hur menar du att hon ska bli det?

ÅK har ju sagt klart och tydligt att det inte finns några misstankar mot HD.

Det är ju bara du och några väninnor som sitter här i tråden och drevar mot henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in