Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Förväntat.
Same same.
Jag undrar fortfarande vad vitsen är som var kärnfrågan, förutom att alla tycks vara inkompetenta.
Du vet ju mer vad som borde gjorts och jag ställer det mot värdet av 4+.
Om du inte ens tagit till dig t.ex. Tries med fleras pedagogiska och klara argument och tankar kring detta med fäcken/blod/tvättmaskin kan jag inte hjälpa dig vidare.
Så snart du får ett motargument så blir du trumpen. När du sagt din poäng får man inte diskutera temat mer. Gör man en djupdykning i nåt du är ointresserad av så hånar du den approachen. Nu får man inte ens försöka ”lösa” mordet heller enligt något av dina senare inlägg.
Du vet inte alltid bäst och det kan vara rätt sunt att erkänna det ibland. Eller så är man bara tyst från första början.
Att spåna kring en fläck ska man kunna göra utan att du recenserar den pågående debatten. Vi pratar om det absolut tyngsta beviset mot SD icke att förglömma.
Men du är inne på att du vet vilka ”metoder” de använt så det är inte värt för någon att diskutera vidare detta viktiga bevis.
Du är också inne på att fläcken ”förändrats”. Färgmässigt tolkar jag det då. Jag hjälper dig med de tankarna genom att kika på de olika kemiska ämnena och du är tiilbaks till diskussionen om PS och raljerar över att jag försöker få koll på storleken på den här fläcken?
Samtidigt citerar någon ur fup att GS menar att det är en rödaktig fläck och du vill bara mästra vidare.
Som sagt, har du inte fattat vitsen med diskussionen så ska du kanske släppa temat och ägna energin åt ett som du är mer bekväm med.