2021-04-04, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Snarare att gruppen var en bunch med rasister

Såklart. Man såg verkligen hur rasismen brann i Dennis ögon på örådet när han berättade om sina stunder med Hayes.

Rasism är också anledningen till att Wiktoria fick två röster. Det har absolut inget att göra med hennes svaga insatser i tävlingar hittills och hennes bekräftelsesökande offermentalitet.
2021-04-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Snarare att gruppen var en bunch med rasister

Med ditt mindset kan aldrig personer från utomeuropeiska länder röstas ut, kuggas, väljas bort.
2021-04-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
fattar inte heller vad folk hakar upp sig på. Hon har ju t.om stora pattar samt vad jag läst skärt bort kuken, samt är född som tjej i skallen -då kan man ju inte bli mycket mera tjej eller?

Jo om han inte föddes med snabel så anser jag att man hade varit mer tjej. Nu är det något sjukt experiment.
2021-04-05, 00:14
Medlem
AIKDaniels avatar
Kan den här säsongen vara den tråkigaste någonsin? Känns som att man har samlat de största nötterna som kan ha sökt in till denna säsong och försöker göra det bästa av situationen, bör ha blåst av skiten.
2021-04-05, 00:15
Medlem
DeFrummeris avatar
Är det bara jag som tycker att Wrenkler verkar vara den enda personen man skulle stå ut med av deltagarna i år?
2021-04-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Det är sant. Enda aningen man fick var av Dennis' kommentar inför örådet. Att han vad fortfarande osäker på vem han skulle rösta på.

Antar att man svälts på intressanta händelser att man accepterar allt.
2021-04-05, 00:51
Medlem
Tråkigt att Hayes åkte ut, var helt chockad. Han visade mycket karaktär och humor under tiden han var med, gillade honom mycket.
Ser ingen anledning varför han inte åkte ut nu, förutom taktiska. För i lag Syd, hade han utan tvekan kunnat fortsätta att bidra med hans egenskaper, ett tag till, trots hans skador. Wiktoria verkar desto mer utanför grupps sammanhållningen.

Det enda jag ser som en verklig anledning är att möjligtvis Oliva eller Joanna, kan ha haft teorier om att det vore bättre att ta ut honom nu, än senare, då frågan uppstår vem som skulle ligga till sämst om de skulle hamna i ännu ett öråd och Wiktoria vore redan borta. Kanske hade Hayes då försökt få bort någon i trion Elias, Olivia, Joanna? Smart taktiskt drag dock av dem ifall det vore lite så. För Wiktoria kmr knappast kunna hålla länge till, såvida det inte handlar om ta med henne bara för att ta bort de "starkare" deltagarna innan sammanslagningen.

Jäklar vad stor roll ändå grupperingar gör. Att köra one-man-army som ex Wrenkler, tror jag knappast man kmr långt på. För många är bondingen och tilliten minst lika viktig.
2021-04-05, 00:56
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Shemale och hagga sitter på en sten, en har ett öppet köttsår mellan ben.

Nah, dom gröper ur skrevet och penisen, och använder sedan penisskinnet som insidan för "vaginan".
Ollonet + nerver används sedan som klitoris.

Inga öppna sår men stackars saten får sova med dildo i så inte skiten växer ihop och clitoris ser ut att passa en kamel.

Nu vet ni det. Fortfarande sugna på en ladyboy?
2021-04-05, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cancerogen
Nah, dom gröper ur skrevet och penisen, och använder sedan penisskinnet som insidan för "vaginan".
Ollonet + nerver används sedan som klitoris.

Inga öppna sår men stackars saten får sova med dildo i så inte skiten växer ihop och clitoris ser ut att passa en kamel.

Nu vet ni det. Fortfarande sugna på en ladyboy?

Oj! Vilken otur du måste haft med dina ligg. Resultaten efter operationerna blir nästan uteslutande kosmetiskt och anatomiskt riktiga. Du har väl bara haft oflyt och träffat på den lilla procenten som ej blir bra.
2021-04-05, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeFrummeri
Är det bara jag som tycker att Wrenkler verkar vara den enda personen man skulle stå ut med av deltagarna i år?

Håller helt med! Hade väldigt svårt för honom i början men han växte snabbt. Synd hans sociala förmåga är likt en elefant i en porslinsffär bara. Men jag tror han växt i popularitet efter tävligen och den där "kaffesaken". Tror Alexander ligger sämst till om nord hamnar i öråd.
2021-04-05, 01:37
Medlem
Cancerogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollymori
Oj! Vilken otur du måste haft med dina ligg. Resultaten efter operationerna blir nästan uteslutande kosmetiskt och anatomiskt riktiga. Du har väl bara haft oflyt och träffat på den lilla procenten som ej blir bra.

Hahaha. Nice one!

Nä du. Jag har aldrig doppat i något annat än kvinnor. Fanns inga hybrider på min tid.
Inget anatomiskt riktigt med fejkfittor. Tyvärr för dom som amputerat pitten i onödan.
Syns med en gång att fitthålet är fuffens. Kanske lurar en oskuld dock.

Inte mitt problem hur som helst.
2021-04-05, 02:01
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Såklart. Man såg verkligen hur rasismen brann i Dennis ögon på örådet när han berättade om sina stunder med Hayes.

Rasism är också anledningen till att Wiktoria fick två röster. Det har absolut inget att göra med hennes svaga insatser i tävlingar hittills och hennes bekräftelsesökande offermentalitet.
Ja väldigt rasistiskt av Hayes å rösta på henne. Jag säger som Putin jag - han som sa det var det! Jobbigt å höra på sånt där tugg så lägg ner.

Nu ska det bli kul å se ett nytt avsnitt - har väl kommit upp nu....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in