2021-04-03, 17:15
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är bara Tanja, Jullan och Jaqi som verkar gå igång på det Inte otippat
Aha, i början var Nardos lite involverad men hon tystnade. Rätt imponerande med en diskussion där hon inte har starka åsikter
2021-04-03, 17:16
Medlem
icons avatar
Någon som saknar Vickan därinne?
2021-04-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Sitta säkert. Hans "motståndare" i duellen är diskvalificerad, alltså vinner han och bör bli immun.
Röstade också på sitta säkert av just den anledningen.
2021-04-03, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon

nej
2021-04-03, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Har sagt fler gånger , detta kommer hålla på tills hon åker ut , så vill folk har kvar Madde då får man stå ut med AD snacket

Hur fan ska man få ut henne då. Vill folk lyssna på hennes icke existerande förhållande???
2021-04-03, 17:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Vill du vara snäll och formulera dig på annat ett annat sätt för nu förstår jag inte vad du menar.

Jag uppfattade Madde som väldigt förvirrad igår och av medkänsla kände jag att Madde nog skulle behöva komma ut till lugn och kärlek av sin familj. Hon uttryckte igår att hon inte förstod sig på "spelet" (osäker på om hon menade BB men så jag tolkade det)

Angående Emelie, jag kan ha förståelse och medkänsla för vad hon behövt gå igenom under sin skolgång (har själv haft ett helvete) men det rättfärdigar inte att man sätter sig själv först, ångar på, hetsar, manipulerar, agerar på svartsjuka ...etc och "gömma" sig bakom sitt förflutna. Tror och håller fast vid att hon borde för sin egen skull gå i terapi, för så som hon beter sig nu så kommer hon alltid sätta SIG SJÄLV i kläm o drama.

När jag läser det du skriver får jag fortfarande en otäck känsla av att du tar dig rätten att bestämma hur de skall hantera sina känslor. Och då undrar jag vad som ger dig den rätten.

Båda är vuxna flickor och kan förmodligen hantera sina egna känslor även om de uttrycker det ibland genom att de kan gråta eller känna sig ledsna eller lite nere. Jag uppfattar det som helt vanliga mänskliga känslor. Inget ovanligt. Om du inte någon gång har haft dessa känslor så blir jag rädd. Det finns säkert bra namn för att benämna någon som saknar den typen av känslor.

Jag är bara en vanlig Groda.
2021-04-03, 17:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon

Nej. Skönt att bli av med en idiot.
2021-04-03, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej
Det är bättre stämning än på flera dagar. Tror att alla tyckte att det var skönt att hon åkte ut.
2021-04-03, 17:22
Medlem
Mouchinos avatar
Har Pedram lyft några tyngder än, han går iväg varenda gång men han gillar att låtsas att han är proffs på allt? Han var ju där och pusha AD som en galning. Vart är han?
2021-04-03, 17:23
Medlem
oväntat adrian madde leder omröstningen på appen man vet ju varför folk rötat och vad dem hoppas på
2021-04-03, 17:23
Medlem
Var Vikkan i farten i natt och kapade Narcos ögonbryn med? Hon har ju fan vara två halva bryn.
2021-04-03, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alla röstar på de som är minst populära bland de som sitter löst.
Om de i huset hade valt hade utfallet blivit annorlunda. Hade vi fått rösta fritt bland alla hade det också varit annorlunda. Det beror på vem som vinner tävlingar och vilka som sedan sitter löst.
Det har inget med den generella populariteten att göra.

du kan inte använde det som är anledning, att folk sitter mot någon man kanske inte vill ha ut är vad spelet går ut på. de åker ju fortfarande ut för de var mindre omtyckta, de fick minst röster av de som hängde löst och varför just de inte fick många röster var för att folk tyckte de var falska och snacka skit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in