2021-04-03, 16:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Madde maler på om adrian i sovrum 2. Horan måste ut.
Du är dumfan på riktigt. Vickan måste vara din idol när du dödar apan.
2021-04-03, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men ska Madde BÖRJA NU. Jag tål fan inte henne

Har sagt fler gånger , detta kommer hålla på tills hon åker ut , så vill folk har kvar Madde då får man stå ut med AD snacket
Medlem
icons avatar
Tycker folk har för stora krav och förväntningar på de sk vänskaperna därinne. Särskilt på hur man ska agera som "vän" när de alla är fulla instängda ihop utan att ha möjlighet att komma ifrån varandra vid behov. Delar av hjärnan "stängs av" pga alkoholen vilket märks på alla därinne. Samma när de känner sig hotade/stressade. De har inte tillgång till de logiska funktionerna som när de är lugna och trygga. Tänk på det innan ni dömer olika ageranden därinne vare sig det är någon som gråter, flörtar osv. Tycker de flesta sköter det hela okej om man tänker på helheten. Hela situationen är ju konstlad och fejk. Ytterst enstaka relationer som är genuina under de där omständigheterna.
Medlem
Censurerna fortsätter, minst 300 per dag ISH
2021-04-03, 16:36
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
De vågar inte säga något annat eftersom båda blivit utmålade som rasister, mobbare och Nardoshatare. De vet att minsta lilla negativa de kommer säga om Nardos så kommer de bli varnade och uthängda i sociala medier. Emelie har inte haft någon Nardosskandal (än) och förlorar ingenting på att säga vad hon tycker om henne.

Emelie var ju gillad på Instagram innan ''diskbråket'' med Nardos då de fortfarande var en trio med Joel vilket var före Adrian kom in och förändrade gruppdynamiken i det rosa sovrummet. Jag skulle säga att deltagarna förlorar om de säger något negativt om Nardos. Titta på BBpolisen som försöker få Emelie utslängd med Victoria.

Jag tror Nardosfansen vill ha ut Emelie för att hon fortfarande är en konkurrent till Nardos om miljonen. Jag lovar dig att Instagram kommer vilja ha ut Simon och Tanja i framtiden ju närmare vi kommer 100 dagar.
2021-04-03, 16:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
De vågar inte säga något annat eftersom båda blivit utmålade som rasister, mobbare och Nardoshatare. De vet att minsta lilla negativa de kommer säga om Nardos så kommer de bli varnade och uthängda i sociala medier. Emelie har inte haft någon Nardosskandal (än) och förlorar ingenting på att säga vad hon tycker om henne.
edit: var ju samma sak med Katti också

Yep. Man känner sig besviken på många. Senast albanen som ger Nardos immunitet. De måste verkligen tro att vi som tittar är dumma i huvudet. En, kanske ett par därinne kan säga som det är resten är värsta rövslickare. Trött man blir.
2021-04-03, 16:39
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tycker folk har för stora krav och förväntningar på de sk vänskaperna därinne. Särskilt på hur man ska agera som "vän" när de alla är fulla instängda ihop utan att ha möjlighet att komma ifrån varandra vid behov. Delar av hjärnan "stängs av" pga alkoholen vilket märks på alla därinne. Samma när de känner sig hotade/stressade. De har inte tillgång till de logiska funktionerna som när de är lugna och trygga. Tänk på det innan ni dömer olika ageranden därinne vare sig det är någon som gråter, flörtar osv. Tycker de flesta sköter det hela okej om man tänker på helheten. Hela situationen är ju konstlad och fejk. Ytterst enstaka relationer som är genuina under de där omständigheterna.
Håller med. Jag tycker inte mindre om Emelie för att hon får en fjortisfylla. Hon är bara 24 år och osäker samtidigt som det är uppenbart att hon är kär i Adrian i denna onaturliga miljö hon är tvungen att leva i.
Senast redigerad av Anonym396 2021-04-03 kl. 16:41.
2021-04-03, 16:39
Medlem
Anonym396s avatar
Censur i rosa sovrummet. De kommer censurera varje gång de pratar om Victoria, tror jag.
2021-04-03, 16:40
Medlem
Det märks verkligen att bb skyddar judith, censur sovrum 2...
2021-04-03, 16:41
Medlem
Citat:
Emelie var ju gillad på Instagram innan ''diskbråket'' med Nardos då de fortfarande var en trio med Joel vilket var före Adrian kom in och förändrade gruppdynamiken i det rosa sovrummet. Jag skulle säga att deltagarna förlorar om de säger något negativt om Nardos. Titta på BBpolisen som försöker få Emelie utslängd med Victoria.

Jag tror Nardosfansen vill ha ut Emelie för att hon fortfarande är en konkurrent till Nardos om miljonen. Jag lovar dig att Instagram kommer vilja ha ut Simon och Tanja i framtiden ju närmare vi kommer 100 dagar.

Folk diggar inte Emilie för hon är falsk. Hon faller på sin ruttna personlighet.
2021-04-03, 16:41
Medlem
Tar Adrian aldrig av sig sin mössa? Ni som kollar live
2021-04-03, 16:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Naturligtvis. Har BB inte fattat varför tittarna lämnar skiten varje vecka. Siffrorna är nere på botten och det ser ut att fortsätta att falla. Inte så jävla konstigt då BB har blivit en ren orten såpa. Vilka svenskar orkar titta på skiten egentligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in