2021-04-03, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kudos till Emelie som kan säga att Nardos är en jobbig jävel. Simon och Juddan älskar nu Nardos. Alla som har lämnat har berättat hur jobbig afrikanen är. Alla vet att hon är en pest. Inte långt ifrån Vickan. Det är inte konstigt att nu Juddan är neutraliserad av BB att även hon slickar arslet på Eritrea. Skönt att woke fortfarande inte helt lagt beslag på alla.

alla de andra har åkt ut på grund av de är jäkligt falska och för de snackar skit. att det skit snacket var riktat mot nardos, har inte med det o göra( lite kanske) men folk ser igenom falska människor. Många ville ha ut pontus, sen therse för hennes skit snack 24/7. Emilie nu, för hon har vart falsk mot hennes närmsta vänner.
2021-04-03, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Julia är en idiot. Hennes snack om aliens och Donald Trump osv är riktigt efterblivet.

hon har betett sig riktigt efterblivet hitills
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Julia är en idiot. Hennes snack om aliens och Donald Trump osv är riktigt efterblivet.
Ja hon är riktigt blåst den bruden, sneknullad av glasjuden förra året
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Alla blir filmade i jobbiga tillfällen då dom är på toa då dom byter om. Men då nardos visar att kameran ska sluta filma då gör den det.
Allt p.g.a hennes religion varför har man då med en sådan person
Hon är kristen. Rent generellt är det tramsigt, ja. I BB gäller BB regler. Kan man inte anpassa sig får man söka sig till ett annat program.
2021-04-03, 17:03
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Yes nu blev vi av med Vickan bitchan, någon som vet varför? Läser bara tråden ibland kollar typ ett halvt avsnitt i veckan.

Undrar om hon är nöjd över sin insats det här året, anledningen till att hon sökte igen var ju tydligen pga missnöje hur hennes första insats var.

Kanske ska testa PH nästa säsong?
Vore jag henne skulle jag lägga ner allt som har med tv att göra.
2021-04-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Har han flint eller?

Nej men enligt fb en liten penis ....
2021-04-03, 17:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hon har sagt mer än så utan påföljd.
BB 2021 är orten variant. Nardos gör precis som hon önskar.
Japp, tror också inte det är hennes patetiskt så kallade "armé" (är säkert bara en handfull högljudda hjärndöda babbar) vi behöver vara oroliga över.

Utan Tv4 och produktionen som verkar göra vadsomhelst för att den helt efterblivna, skrikande negerflickan bara SKA vinna?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Pedram kommer jag aldrig tillåta mig känna något för. Otäcka jävel när han kärar ner sig i brudar.

EDIT: Även om han kan vara skön efter Tess åkte men tror det är mycket skådespel från honom. Jag tror han är en av de minst genuina i huset.

Likadant när han tar på sig offerkoftan som igår när Julia gav Pedram Peptalk och allt det där är bara för att få sympatier. Det är ett hela tiden återkommande mönster hos honom. Han har alldeles för många skiftande drag som för mig är ett tecken på skådespeleri och manipulation. Han ljuger som en häst travar och han fortsätter sålänge det gynnar honom. Han ser sig själv som en diskussionsmästare och att de möter honom jordens skapare/härskare (alltså honom själv). Då förstår man hur tilt det är mellan öronen på Pedram.

Att behöva lyssna på sånt där dravel från Pedram som gång på gång failat med saker som han innan setat och skrytit om gör att han blir så oseriös. För mycket självkärlek och självberöm luktar jävligt illa. Balans och med måtta, självklart men att hålla på som Pedram är bara provocerande och löjligt och en vacker dag kommer någon vilja utmana honom på riktigt och då kanske det inte är så roligt att hålla på och skryta och om allt! Frågan är om han ens då skulle fatta?
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-03 kl. 17:12.
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Var hittar jag ”bara huset”? För när jag är inne på appen finns inte dessa avsnitt utan allt är med studio
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige-bara-huset
Medlem
ollepolle90s avatar
Vad har ni valt för Alex gällande att hänga löst eller sitta säkert?

Jag valde sitta säkert. Jag hoppas verkligen Oljudith åker på måndag
2021-04-03, 17:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yasyas1
alla de andra har åkt ut på grund av de är jäkligt falska och för de snackar skit. att det skit snacket var riktat mot nardos, har inte med det o göra( lite kanske) men folk ser igenom falska människor. Många ville ha ut pontus, sen therse för hennes skit snack 24/7. Emilie nu, för hon har vart falsk mot hennes närmsta vänner.

Alla röstar på de som är minst populära bland de som sitter löst.
Om de i huset hade valt hade utfallet blivit annorlunda. Hade vi fått rösta fritt bland alla hade det också varit annorlunda. Det beror på vem som vinner tävlingar och vilka som sedan sitter löst.
Det har inget med den generella populariteten att göra.
2021-04-03, 17:06
Medlem
Ridnes avatar
Foliehattstrion i soffan.. Älskar't! Intressant samtal för en gångs skull

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in