Citat:
Ursprungligen postat av
Anonym396
Pedram kommer jag aldrig tillåta mig känna något för. Otäcka jävel när han kärar ner sig i brudar.
EDIT: Även om han kan vara skön efter Tess åkte men tror det är mycket skådespel från honom. Jag tror han är en av de minst genuina i huset.
Likadant när han tar på sig offerkoftan som igår när Julia gav Pedram Peptalk och allt det där är bara för att få sympatier. Det är ett hela tiden återkommande mönster hos honom. Han har alldeles för många skiftande drag som för mig är ett tecken på skådespeleri och manipulation. Han ljuger som en häst travar och han fortsätter sålänge det gynnar honom. Han ser sig själv som en diskussionsmästare och att de möter honom jordens skapare/härskare (alltså honom själv). Då förstår man hur tilt det är mellan öronen på Pedram.
Att behöva lyssna på sånt där dravel från Pedram som gång på gång failat med saker som han innan setat och skrytit om gör att han blir så oseriös. För mycket självkärlek och självberöm luktar jävligt illa. Balans och med måtta, självklart men att hålla på som Pedram är bara provocerande och löjligt och en vacker dag kommer någon vilja utmana honom på riktigt och då kanske det inte är så roligt att hålla på och skryta och om allt! Frågan är om han ens då skulle fatta?