2021-04-01, 16:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Bra, Om nardos får immunitet tidigare än måndag så kommer jutidh åka för att Nardos fans HATAR jutidh och kmr rösta på alla förutom henne vilket vi på flashback också kommer göra. Så rädda Nardos tidigare än Måndag så vi kan köra ut jutidh

+1
2021-04-01, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Avsnitten ja, och säkerligen inte alla. Inte alls konstigt att hon har helt fel bild av Victoria. Jag tror hon började ana att något är skevt med henne efter att hon vägrade låta sig bli tröstad efter hennes och Mergims bråk, och i stället valde att höja rösten till Madde och fortsätta älta och störtböla i flera timmar.

Det var ju bl a det Madde tog upp senare samma kväll när hon var så nedbruten över allt möjligt.

Innan Mergim och Victorias bråk sa Madde klart och tydligt att hon var SVARTSJUK på Adrian och Victorias relation. Hon var till och med svartsjuk när Jackie kom in.

Självklart säger hon nu att Victoria verkar vara en fin person, vad skulle hon säga när det är live tv? Hon vet nog exakt hur Victoria var förra säsongen
2021-04-01, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas verkligen att denna kväll blir THE kväll när Madde och Adrian kraschar och hon ifrågasätter och de diskuterar vad fan som händer för detta börjar verkligen bli olidligt. Han ska inte komma undan med att fega sig och hon ska inte komma undan med att mala på om Adrian utan att ställa honom mot väggen.
OMG JAA! skulle vara säsongen höjdpunkt och få alla sitta fastklistrade vid skärmen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas verkligen att denna kväll blir THE kväll när Madde och Adrian kraschar och hon ifrågasätter och de diskuterar vad fan som händer för detta börjar verkligen bli olidligt. Han ska inte komma undan med att fega sig och hon ska inte komma undan med att mala på om Adrian utan att ställa honom mot väggen.
Fast han har ju sagt på frågorna som han berättade för Madde att han inte är redo för något nu. Då kanske hon borde BACKA istället för att pusha??
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja va fan, Madde verkar ju inte ha ett ont ben i kroppen?

Visst beter hon sig som en fjortis, men är ju helt harmlös och verkar ju vara fullständigt genomgod.

Fattar inte varför folk stör sig så mkt på henne?

Ja, hade varit så mycket värre om hon inte verkade vara så genomgod som du säger. Och iom att hon och Adrian inte pratat ut är det inte konstigt att hon pratar med sina närmaste. Hon är skitfin och jag hoppas hennes plan om att ”börja om” funkar och/eller att de pratar.
2021-04-01, 16:30
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det här med att sparka in öppna dörrar osv

Vad menar du nu?
2021-04-01, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Han är inte intresserad bara, varför göra sådan stor grej över det hela. Ibland klickar man inte spelar ingen roll att personen är söt o så. Kemin ska stämma

Säg detta till Madde....
För henne är Adrian intresserad men han behöver tydligen bara lite tid
2021-04-01, 16:31
Medlem
Ridnes avatar
Ni som säger att Emelie är bitter över AD, har ni missat att hon gått med ett stort leende på läpparna och skrattat nästan utan uppehåll sedan Dompalöv dök upp? Hon sade till Madde förut att hon börjar bli intresserad av honom så jag hade rätt
Varför ska hon vara bitter för att en mössbeklädd förvuxen manbaby och mammas pojke som Adrian inte är intresserad när det nu finns en riktig man i huset?
2021-04-01, 16:32
Medlem
Viktoria vet ju nu att hon gör madde svartsjuk. Nu när ad provade hennes hemska byxor så säger nardos
- madde har skit snygga kläder hon är stylist.
Alltså TONEN på vicky när hon svarade
^jag vet de! 😤^
Hon vill ju bara plåga madde och göra henne svartsjuk. Riktig mean girl.
Tycker madde är genuin och jättegullig men hon måste faktiskt ta sig i kragen och prata ut med AD istället för att älta.
2021-04-01, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Fast han har ju sagt på frågorna som han berättade för Madde att han inte är redo för något nu. Då kanske hon borde BACKA istället för att pusha??
Hörde inte du vad hon nyss sagt? "Jag förstår att han inte vill visa att han är kär i mig och gosa med mig men min kropp kräver hans touch och närhet och jag kan inte hjälpa det, han är så jävla het"
2021-04-01, 16:33
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jo, fast hon gick in för att hitta kärleken och då kanske hon borde sökt till Love Island eller Bonde söker fru då man är där för kärlek. I Big Brother är människor där för olika anledningar, och det borde hon fatta och söka istället till ett annat program.

När och vart har hon sagt att hon sökte för att hitta kärleken? Jag har uppfattat att hon gjorde det för sin personliga utveckling, pusha sina gränser, få en omstart efter ha tappat sig själv i jobb m.m. Det är bl.a det hon svarat under tittarfrågor.
2021-04-01, 16:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
OMG JAA! skulle vara säsongen höjdpunkt och få alla sitta fastklistrade vid skärmen

Adrian skulle krympa in i sin mössa som Nils Karlsson Pyssling för att sedan försvinna helt om han blev ställd mot väggen om känslor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in