2021-04-01, 16:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Innan Mergim och Victorias bråk sa Madde klart och tydligt att hon var SVARTSJUK på Adrian och Victorias relation. Hon var till och med svartsjuk när Jackie kom in.

Självklart säger hon nu att Victoria verkar vara en fin person, vad skulle hon säga när det är live tv? Hon vet nog exakt hur Victoria var förra säsongen

Det kan man ju vara på någon utan att anse att hen är en dålig person för det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
När och vart har hon sagt att hon sökte för att hitta kärleken? Jag har uppfattat att hon gjorde det för sin personliga utveckling, pusha sina gränser, få en omstart efter ha tappat sig själv i jobb m.m. Det är bl.a det hon svarat under tittarfrågor.

Fast vad hon sa och hennes handlingar talar för två olika saker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ni som säger att Emelie är bitter över AD, har ni missat att hon gått med ett stort leende på läpparna och skrattat nästan utan uppehåll sedan Dompalöv dök upp? Hon sade till Madde förut att hon börjar bli intresserad av honom så jag hade rätt
Varför ska hon vara bitter för att en mössbeklädd förvuxen manbaby och mammas pojke som Adrian inte är intresserad när det nu finns en riktig man i huset?
Hoppas ingen räddar kvar Emelie av deltagarna. När dom bara får skit av henne själv för det. Hon måste själv börja prestera i tävlingarna. Urkass idag igen.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Fast han har ju sagt på frågorna som han berättade för Madde att han inte är redo för något nu. Då kanske hon borde BACKA istället för att pusha??

Ja hon har sagt att hon ska backa och ”börja om”, men vi kan ju alltid hoppas ändå haha
2021-04-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Viktoria vet ju nu att hon gör madde svartsjuk. Nu när ad provade hennes hemska byxor så säger nardos
- madde har skit snygga kläder hon är stylist.
Alltså TONEN på vicky när hon svarade
^jag vet de! 😤^
Hon vill ju bara plåga madde och göra henne svartsjuk. Riktig mean girl.
Tycker madde är genuin och jättegullig men hon måste faktiskt ta sig i kragen och prata ut med AD istället för att älta.
Du överanalyserar, Victoria har inte flörtat med AD och har egentligen NOLL intresse. Hon hänger mycket med honom och Nardos för de råkar vara de mest populära.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja va fan, Madde verkar ju inte ha ett ont ben i kroppen?

Visst beter hon sig som en fjortis, men är ju helt harmlös och verkar ju vara fullständigt genomgod.

Fattar inte varför folk stör sig så mkt på henne?

Jag tror också att Madde är väldigt snäll och fin som person.

Men om jag bara pratar för min egen del ger hon mig inget underhållningsvärde i BB. Hon är snäll men inte rolig. (i BB alltså) och hon har tyvärr fastnat i att bara älta om AD. Det är bara... Tråkigt. Hade hon varit kär i ad men ändå visat fler sidor av sig själv så hade det inte varit ett problem. Men Jag vill hellre ha ut ad om det står mellan dom två.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ni som säger att Emelie är bitter över AD, har ni missat att hon gått med ett stort leende på läpparna och skrattat nästan utan uppehåll sedan Dompalöv dök upp? Hon sade till Madde förut att hon börjar bli intresserad av honom så jag hade rätt
Varför ska hon vara bitter för att en mössbeklädd förvuxen manbaby och mammas pojke som Adrian inte är intresserad när det nu finns en riktig man i huset?

Hoppas att han är klok nog att låta bli henne
Medlem
Blaisens avatar
Vickan ska förstöra Maddes vita stövlar med sina knubbiga ben? Varför är Madde så dumsnäll mot alla?
2021-04-01, 16:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Fast han har ju sagt på frågorna som han berättade för Madde att han inte är redo för något nu. Då kanske hon borde BACKA istället för att pusha??

Men han vet ju att hon har känslor för honom och att hon gråter typ varje kväll. Han säger att han vill dejta henne på utsidan men ger inget till henne därinne. Nardos får hundra ggr mer uppmärksamhet från honom än Madde som får noll. Han borde vara rak och ärlig och säga att han inte är intresserad eftersom han uppenbarligen inte är det. Han går aldrig självmant för att ge henne uppmärksamhet. Är man intresserad gör man det.
2021-04-01, 16:36
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Fast vad hon sa och hennes handlingar talar för två olika saker

Det är en annan sak, då är det din uppfattning om hennes syfte - inte vad hon själv sagt. Och din uppfattning får du absolut ha.
2021-04-01, 16:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hörde inte du vad hon nyss sagt? "Jag förstår att han inte vill visa att han är kär i mig och gosa med mig men min kropp kräver hans touch och närhet och jag kan inte hjälpa det, han är så jävla het"

Nej sluta sa hon det eller är det ett första April skämt?
2021-04-01, 16:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja, hade varit så mycket värre om hon inte verkade vara så genomgod som du säger. Och iom att hon och Adrian inte pratat ut är det inte konstigt att hon pratar med sina närmaste. Hon är skitfin och jag hoppas hennes plan om att ”börja om” funkar och/eller att de pratar.
Hm, däremot tycker jag hon omedelbart borde glömma den där jävla burkputtar fjanten, och släppa tyglarna en aning.

Skrika "fuck off din jävla skåningjävel!" till mössan, supa som fan och möjligen ta över Tjackies roll som strippa nu när hon skadat sig.

Hon skulle garanterat må bättre då. 😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-01 kl. 16:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in