2021-04-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Va snackar du om, varje gång hon kör sola har hon ju nästan valtider vunnit , det är när hon kör med andra som fuckar up det .

Du måste ha varit blind hittills
Hockey veckan hon blev räddad kvar och det byggde inte på hennes egen prestation. Urkass idag också kunde inte ens såga en planka. Stackars dom som kom i samma lag som henne.
Medlem
De enda personen som jag vill få ut FÖRE Nardos är Bölex och Judith, och kanske Madde för hon är psykiskt instabil och mår inte bra av att vara där. Tidsfråga innan hon bryter upp helt och gör något tokigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tydligen inte för nu är hon igång igen

Alltså vad trött man blir på Madde , där för man vill ha ut henne , sen kan andra som tex judith åka nästa vecka .

33 år jäkla fjortis som letar om om efter en kille som inte vill ha henne .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag tänker att det r bättre att Alex får immun, så får man ut våldtäktskvinnan

Jag hopps du förstår att det är omöjligt att få Alex immun redan nu? drf räddar vi Nardos nu som är enklast att rädda nu sen Ut med juddan
2021-04-01, 16:20
Medlem
maddo135s avatar
Vill bara påminna folk här om att det kan vara väldigt lätt för oss tittare att flippa på personer och situationer över vad vi ser på skärmen när vi inte själva är i huset. Känslor förstoras när en är inlåst då man bara har att förhålla sig till vad som är inom fyra väggar. Jag kan se mycket mig själv i Madde på flera sätt och jag hade säkert därför varit lika förvirrad som henne. Just a kind reminder.
2021-04-01, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ni som vill ha ut Nardos vem ska ni sen störa er på? Om nu Nardos åker ut kom inte sen och snacka om att det är tråkigt i huset.
Det finns många där inne som man stör sig på!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Precis, han är ju faktiskt lite smålustig på ett plågsamt sätt.

Rätt så fascinerande och dessutom är det inte vanligt att bo i ett hål, i väggen!

Tänk dig när han kommer ut, ser sig själv som megakändis och startar upp en Youtube-kanal. "Alex i väggen". Bara klipp från när han testar olika utrymmen i olika väggar. kryper in, kryper ut.
Medlem
Märkte en grej på Adrian, undrar om det är något som han har gjort ett tag eller inte. Verkar att så fort Madde pratar med honom så kan hans ansiktsuttryck gå från glad till typ ingeting.
2021-04-01, 16:22
Medlem
kermiths avatar
Fan vad fjortisar är fåniga egentligen.
Madde kan i princip få vilken kille hon vill, när som helst. Hon är vacker med underbar personlighet.
Nu är hon kär. Är det märkligt för någon att man kan bli kär?
När jag blir förälskad försvinner all min vett genom fönstret. So what. Det är en underbar känsla.
Att hon sedan inte exponerar det genom att springa efter honom som Nardos, Emelie eller Vickan är inte konstigt. Nästan alla har kåtat på honom.
Hon har ett annorlunda sätt. Fine. Inget konstigt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde har sett förra säsongen. Det har hon sagt flera gånger
Avsnitten ja, och säkerligen inte alla. Inte alls konstigt att hon har helt fel bild av Victoria. Jag tror hon började ana att något är skevt med henne efter att hon vägrade låta sig bli tröstad efter hennes och Mergims bråk, och i stället valde att höja rösten till Madde och fortsätta älta och störtböla i flera timmar.

Det var ju bl a det Madde tog upp senare samma kväll när hon var så nedbruten över allt möjligt.
Medlem
Hur kommer det sig att ingen tjej i huset pratar om eventuell romans med Mergim?
2021-04-01, 16:23
Medlem
Ridnes avatar
Jag hoppas verkligen att denna kväll blir THE kväll när Madde och Adrian kraschar och hon ifrågasätter och de diskuterar vad fan som händer för detta börjar verkligen bli olidligt. Han ska inte komma undan med att fega sig och hon ska inte komma undan med att mala på om Adrian utan att ställa honom mot väggen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in