2021-04-01, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tydligen inte för nu är hon igång igen

Shit vad pinsamt, släpp taget och njut av tiden där inne istället!
2021-04-01, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Är det Victoria som Svansar efter Adrian?
Den enda bruden som ÖPPET svansar efter AD är Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Gorillarslet =Judith

Bra, Om nardos får immunitet tidigare än måndag så kommer jutidh åka för att Nardos fans HATAR jutidh och kmr rösta på alla förutom henne vilket vi på flashback också kommer göra. Så rädda Nardos tidigare än Måndag så vi kan köra ut jutidh
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alltså Madde tänker inte ens tanken att det kanske aldrig blir något mellan dom, hon är inställd på att det ska bli något men att det kan ta tid!

Så extremt trött på hur desperat hon är

+1!!!

Så jävla trött på att höra hennes fantasier. Och att hon nu ska börja om med han?? Hon letar verkligen saker att skylla på förutom att han inte vill ha henne. Helt otroligt
2021-04-01, 16:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha nästan bara för att få se hybrisen skulle det vara värt att rösta kvar honom

Sen är han en underlig typ enligt mig men Judith är inget jag vill se en endaste dag mer än vad jag måste. Hittar inget positivt med henne.

Sen så är det något komiskt över Alex. Han är så tafatt och fel i den gruppen. Jag tror han bara försöker hitta sin plats i gänget och desstu mer han försöker desstu mer fel blir allt.

Hahaha alltså det vore sån humor att se honom gå runt där och pösa över av hybris. "Fattar ni.. JAG fick ut Judith! Judith som är tittarfavorit! (tror han säkert)"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ni som vill ha ut Nardos vem ska ni sen störa er på? Om nu Nardos åker ut kom inte sen och snacka om att det är tråkigt i huset.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ni som vill ha ut Nardos vem ska ni sen störa er på? Om nu Nardos åker ut kom inte sen och snacka om att det är tråkigt i huset.
Hon var nummer 1 på min utlista förr när hon alltid avbröt alla, bara snackade jag jag jag osv men hon har börjat växa som fan. Så har 5 andra jag vill hellre ha ut nu innan henne!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha nästan bara för att få se hybrisen skulle det vara värt att rösta kvar honom

Sen är han en underlig typ enligt mig men Judith är inget jag vill se en endaste dag mer än vad jag måste. Hittar inget positivt med henne.

Sen så är det något komiskt över Alex. Han är så tafatt och fel i den gruppen. Jag tror han bara försöker hitta sin plats i gänget och desstu mer han försöker desstu mer fel blir allt.
Precis, han är ju faktiskt lite smålustig på ett plågsamt sätt.

Rätt så fascinerande och dessutom är det ju inte vanligt att bo i ett hål, i väggen!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-01 kl. 16:20.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ikväll får Emelie det jobbigt, Alex ser ut som han redan har halva inne.

Jag mår fysiskt illa av hans beteende faktiskt! Han är bara FÖR mycket på alla jävla plan! Undrar så vad hans kompis tycker om beteendet. Kompisen som var inne och gjorde ett försök att lyfta Alex i början, INNAN han spårade, har inte sett till honom sen dess.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Den enda bruden som ÖPPET svansar efter AD är Nardos.
Och dessutom kommer under med det utan att någon ifrågasätter
2021-04-01, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Nu kommer dem som hänger löst försöka vara så rolig som möjligt ikväll för att man ska rösta kvar dem.
Nardos kommer hora sig med sitt AAAY AAAY AAAY
2021-04-01, 16:14
Medlem
Det svider nog för stylisten när Adrian lånar Victorias kläder nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in