Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Hanna:
Okej att du knullar min man i 6 år, det skiter jag i....
Men du rör fan inte mina loggar !!!!!
Exakt där brister hon. Det var pricken över i. Råttet är Måga, Lena måste bort.
Det finns inget annat sätt. Lena måste bort, och Stefan får helt enkelt lösa det.
När hela denna soppan är över så kommer det stå en ensam vinnare kvar på scenen.
Hanna.
Lena är död, Stefan sitter bakom lås o bom, Sillen kan hon ha ett öppet förhållande med, och ingen jävel kommer jiddra med hennes "fusk-loggar"
Hela planen går ju i lås nu !!!
... Det är scenariot jag fruktar om hon inte genomskådas.
Det där hon sa (som jag nu citerat flera ggr) är helt weird och säger att nåt inte är som det ska.
Det är i klass med hur hon resonerar kring barnamord, lika awkward.
För övrigt visar det hur hon ljuger och låtsas att hon inte vet, hon är så oförrättad och bedragen.
Ena stunden är det bra och bekvämt att LW ligger med honom och typ avlastar henne och nästa stund är hon syndabocken personifierad likt en Pandoras ask med all jordens olycka.
Det finns en tid när det var synd om henne, i de djupa depressionerna.
Att hon i sig är ett offer för en ego och manipulativ mansgris är lika tragiskt som för LW.
Men vad handlar
resten om.
Vad sysslar hon med när hon (per definition) anses frisk av medicinering?
Hon spelar på offerrollen och det bjuder jag som sagt inte på, hon är tillbaka på banan och hon är en slug bitch när hon jagar SD och projicerar all skuld på LW.
Hon är strategisk bakom kulisserna, det går inte att missa om man skalar av några lager.