2021-03-24, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hur kan Rask påstå att missbruksbloggen inte drar in några pengar till hans kanal när senaste videon om hans pappas försvinnande är den mest sedda videon på hans kanal på en månad samtidigt som den släpptes för bara två dagar sedan? Självklart är det reklam innan klippet vilket rimmar illa med att det contentet inte är annonsvänligt.

Rask vill aldrig erkänna att hans pappa är ett dragplåster till kanalen och faktiskt den enda anledningen till att han har en plattform till att börja med. Hade inte pappan varit en knarkare som Rask filmade, ingen första rush till kanalen och inga visningar att tala om på hans övriga material heller.

Rask borde ge hans pappa ett tack för youtubekarriären.
Rask vänder kappan efter vinden.
Det spelar ingen roll om han raderar sina videor, det finns alltid kvar spår i cyberspace.
Det får barnen lära sig i skolan.
Han framställer sig som en krösus, pompös, en företagare.
Exakt vad har han haft för företag?
Han skulle aldrig sympatisera med missbruk, vad gör han då?
Startar ett "företag" som tillhandahåller och främjar missbrukarnas behov.
Försöker dra in "storaludde" i sin missär
Han har ingenting att komma med, det vet han om.
Han ska ge youtube en chans, annars ska han ta ett vanligt jobb.
Bra att han formulerat tanken, det hör liksom till ett ansvarsfullt vuxenliv.
Han har satt tre barn till livet, då får han göra vad han kan för att de ska få en bra uppväxt.
Det som han basunerat ut och visar upp, vare sig han försöker leka sexguru, pranks likt "jockiboy".
Det måste svida att hans enda kompisar har startat och verkar lyckas med sina grejjer, paret i lets feast.
Det blir lätt så, alla känner apan, men apan känner ingen.
Vad ska han ta sig till, ja, missbruksvloggen kan jag köra på, smart. Det var bra, tills det blev på bekostnad av din pappa. Du hjälpte kanske många då, men det luktar lite illa när du idag försöker kränga dina droppar, pads eller vad det nu är för någonting som är aktuellt för dagen.
#jagmårsåbrajagvaknarmedpanikångestvarjedagälskarv internfanvadkalltdetärsnorarhostarmunsårsvartmögel bästattkörafönsterputshusmodernsnummerett
Citera
2021-03-24, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Tycker det är vidrigt av honom att sitta och säga att han inte skulle bry sig om hans farsa var död. Jag undrar vad han skulle känna om hans egna barn satt och höll på sådär på internet.
När han säger detta tror jag han är ärlig, han är så pass störd att han inte ens skulle rynka på ögonbrynen om farsan dör.

Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Nu pratar han om sin bok som är klar, han ska bara skriva klart den och sen ska en spökskrivare skriva om den eftersom han inte kan skriva
Alltså det här med att han ska "dra igång boken igen" måste ju vara för att Cluee just släppt sin som faktiskt låter som något man skulle kunna köpa, förbjuden kärlek mellan en muslim och en Svensk, där Mikael både konverterar och utför intimkirurgi för sitt livs kärlek.

Baronens bok tror jag inte på, han har redan fläkt ut hela sin livshistoria för allmän beskådan.

Hur många spökskrivare får man förresten för 2000:- I månaden? (Baronens nuvarande lön).

Noterar att han köpt ny jacka, det verkar vara viktigare än att betala sina skadestånd eller ta hand om sina barn, prioriteringarna är alltid Baronen först, familjen sen.

Vuxenmys med Rask var vidrigt, kanske ska tänka på sina barn som redan är I en väldigt känslig ålder istället för att sitta prata och att slicka och suga ditten och datten på yt Av visningarna att döma lär det inte bli någon serie av det hela.
Citera
2021-03-24, 14:15
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen

Baronens bok tror jag inte på, han har redan fläkt ut hela sin livshistoria för allmän beskådan.

Ja vad har Baronen att berätta som inte redan ältats oräkneligt antal ggr på hans kanal?
En biografi från pappa Fredrik vore däremot intressant läsning.
Hur gick det till när du gick från framgång i arbetslivet till att hamna i missbruk med en son som till allmän beskådan vänder ut och in på den olyckliga misären?
Hur känns det att bli filmad (och att hela tiden leva med vetskapen om att när som helst riskera att bli filmad) av BB:s bajsagenter i prekära situationer för att sedan bli content på Youtube?
Kan du beskriva hur det känns att få snus spottat i ansiktet av din son som sedan stolt visas upp i slowmotion på hans kanal?
Kan du procentuellt försöka uppskatta hur mycket uthängningen av dig har försvårat dina chanser att komma tillbaka till ett normalt liv, såväl den psykiska påfrestningen som googlingsresultaten som kommer upp och som alla arbetsgivare använder sig av i dag?

Hur omfattande var terrorn du utsattes för av BB när du var på dina krävande arbetsresor? Att det pissats i soffkuddar och äcklats sig på annat sätt i ditt hem och din borg när var borta har vi ju hörts berättats stolt av Baronen men hur förekommande var det egentligen?
Kan du berätta lite om din sons företagande och arbetslivserfarenheter?

Jag fattar inte att inte Cluee news eller Vers eller någon annan försökt få till en intervju med Pappa Fredrik där han får ge sin sida av historien.
Det är en helt unik situation han hamnat i då folk tack och lov generellt förstår bättre än att på allehanda sätt hänga ut sina anhöriga på det sätt BB flera år nu ägnat sig åt..
Erbjud Fredrik rask några tusenlappar för en exklusiv intervju, så att han (om han vill) får berätta Sin historia, det kan inte bli annat än en kioskvältare och stor succe ....
Citera
2021-03-25, 19:28
Medlem
11433.08s avatar
Det går bra med visningarna nu, hahaha, samt likesen kontra dislikesen.
Hans kanal dog för länge sen och nu gör han bara bort sig.
Slår vad om att han trott att hans reaktioner på jockebois nya serie skulle ta han tillbaka till sin "storhetstid".
"Tessan, älskling, jag har kommit på hur jag ska lyckas igen! Min "bästa kompis" Jockes nya serie, mina framstjärtar vill såklart höra vad jag tycker såklart, samtidigt som jag har min tunga långt upp i Jockes stjärt! Och sen startar jag igång en serie om sex också, sex säljer alltid och det är klart alla framstjärtar vill höra om hur mycket jag älskar att slickar dig. Visst att barnen är gamla nog för att förstå mitt dekadenta beteende inför allmänheten, visst att de kanske blir mobbade för det jag gjort i framtiden, men JAG kommer tjäna pengar på det. Eh, jag menar vi...."
Senast redigerad av 11433.08 2021-03-25 kl. 19:31.
Citera
2021-03-27, 12:18
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Det går bra med visningarna nu, hahaha, samt likesen kontra dislikesen.
Hans kanal dog för länge sen och nu gör han bara bort sig.
Slår vad om att han trott att hans reaktioner på jockebois nya serie skulle ta han tillbaka till sin "storhetstid".
"Tessan, älskling, jag har kommit på hur jag ska lyckas igen! Min "bästa kompis" Jockes nya serie, mina framstjärtar vill såklart höra vad jag tycker såklart, samtidigt som jag har min tunga långt upp i Jockes stjärt! Och sen startar jag igång en serie om sex också, sex säljer alltid och det är klart alla framstjärtar vill höra om hur mycket jag älskar att slickar dig. Visst att barnen är gamla nog för att förstå mitt dekadenta beteende inför allmänheten, visst att de kanske blir mobbade för det jag gjort i framtiden, men JAG kommer tjäna pengar på det. Eh, jag menar vi...."
Haha! Exakt mina tankar om det senaste i bajsbaronens karriär på YT
Citera
2021-03-29, 09:16
Medlem
Har kanske postats förut men den här disslåten är underhållande
https://www.youtube.com/watch?v=vqAj0-nC0x8
Citera
2021-03-31, 11:39
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Det är fan häpnadsväckande att Rask aldrig tycks reflektera över vad det är för videor som han laddar upp. Är det någon som seriöst pallar att kolla på en video i 20 minuter när han sitter på Omegle och snackar med random folk? Snacka om att han sumpade världens chans att göra bra content och nå ut till tusentals människor med någonting underhållande eller tänkvärt, när han var som störst på YouTube.
Citera
2021-03-31, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det är fan häpnadsväckande att Rask aldrig tycks reflektera över vad det är för videor som han laddar upp. Är det någon som seriöst pallar att kolla på en video i 20 minuter när han sitter på Omegle och snackar med random folk? Snacka om att han sumpade världens chans att göra bra content och nå ut till tusentals människor med någonting underhållande eller tänkvärt, när han var som störst på YouTube.
Han säger i kommentarerna att han inte hunnit sitta live på slutet för han har haft så mycket att göra, sitta på omegle och fixa nya artikelbilder till plantinum verkar vara ett projekt som tar några hundra timmar.

"Vänta jag måste byta till Amerikanska omegle, det är för många som känner igen mig".

Fö en av det sämsta han gjort, visningarna vittnar om en sak: allmänheten är less på att se Rask sitta och försöka vara god.

Något nytt om kronkalle? Kanske är det jakten från fogden som dragit den lilla energi han hade ur honom, rätt dåligt med både videos och lives på slutet, han ligger väl mest i sängen och spelar in storys om hur mkt han har att göra
Senast redigerad av AndersJohanssen 2021-03-31 kl. 11:51.
Citera
2021-03-31, 14:41
Medlem
patriss avatar
Han borde skapa ett eget snus eller snusbolag. Konstigt att han inte tänkt på det.
Citera
2021-03-31, 19:32
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Han borde skapa ett eget snus eller snusbolag. Konstigt att han inte tänkt på det.
Du tänker på snussatser?
Det låter som en dum idé då skatten kommer att chockhöjas i juli med en höjning uppemot 1000%
https://www.snusbolaget.se/snusjournalen/chockhojning-av-ratobakspriset-sa-drabbas-snusarna/
Citera
2021-04-01, 03:21
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Du tänker på snussatser?
Det låter som en dum idé då skatten kommer att chockhöjas i juli med en höjning uppemot 1000%
https://www.snusbolaget.se/snusjournalen/chockhojning-av-ratobakspriset-sa-drabbas-snusarna/

Spontant kan det där bli en guldgruva om han är tidig på bollen; folkuppror, Facebookgrupp, mobilisera snusare mot skatten, intervjer, livestreams (fast då inte spontan ringer upp utan att ha en strategi, utan genomtänkta) med Mjölbypartiet osv.

Går han inte från tanke till handling på en kväll utan tar tillfället i akt och är uthållig och testar göra något genomtänkt för en gångs skull, kan han lätt få 50-100k nya snusälskande följare och ett gäng som allmänt ogillar överförmynderi, sosseri och straffskatter.

Ingen kan ta ifrån honom trovärdigheten och varumärket han byggt upp som just snusare, prillan sitter hårdare inpräntat i den allmänna bilden av Rask än hans ansiktstatueringar.
Citera
2021-04-02, 12:55
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Spontant kan det där bli en guldgruva om han är tidig på bollen; folkuppror, Facebookgrupp, mobilisera snusare mot skatten, intervjer, livestreams (fast då inte spontan ringer upp utan att ha en strategi, utan genomtänkta) med Mjölbypartiet osv.

Går han inte från tanke till handling på en kväll utan tar tillfället i akt och är uthållig och testar göra något genomtänkt för en gångs skull, kan han lätt få 50-100k nya snusälskande följare och ett gäng som allmänt ogillar överförmynderi, sosseri och straffskatter.

Ingen kan ta ifrån honom trovärdigheten och varumärket han byggt upp som just snusare, prillan sitter hårdare inpräntat i den allmänna bilden av Rask än hans ansiktstatueringar.

Vi kanske snart får se nästa storsatsning av entreprenören, Snusium 😂👌
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in