2021-03-18, 19:32
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Det är inte dig jag garvar åt, utan det felaktiga "myggjÄgare" som någon skrev!

https://sv.wikipedia.org/wiki/Myggjagare

Ordet "myggjagare" är belagt i svenska språket sedan 1953.
Har aldrig hört talas om det tidigare, så mycket kan jag om skor. Men tack för klargörandet, nu har man lärt sig någonting nytt om skor idag också. Ser ut som en typisk Rask-doja, under eran då han satt och skröt om att han tjänade vad Tessi tjänar på 6 månader.
Citera
2021-03-21, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Har aldrig hört talas om det tidigare, så mycket kan jag om skor. Men tack för klargörandet, nu har man lärt sig någonting nytt om skor idag också. Ser ut som en typisk Rask-doja, under eran då han satt och skröt om att han tjänade vad Tessi tjänar på 6 månader.
Människor som Rask ska inte vara framgångsrika, dom blir så stora svin då, han är ju redan i grunden en riktig skithög och ni kommer väl ihåg hur det blev direkt han fick lite vatten på sin kvarn, då skulle det glidas runt i en gamm-merca i dressman kostym och solbrillor från wish som om han vore värsta Elon Musk.

Nu är rollerna ombytta, han tjänar vad T drar in på en månad på ett halvår, med visningarna han har nu är hans kanal I paritet med Deniz Rage, tom hans akilleshäl den 900 sidor långa flashbacktråden han aldrig läser håller på att bli lika irrelevant som hans yt-kanal.

Funderar seriöst på att köpa pälsjackan och rama in den med ett kollage av roliga citat, några fula solbrillor och grandiosa bilder på Baronen, tavlan kommer jag sen hänga upp i min mancave så att besökarna kan ha något roligt att titta på.
Senast redigerad av AndersJohanssen 2021-03-21 kl. 13:58.
Citera
2021-03-21, 17:35
Medlem
Ny video, dags att hänga ut farsan lite för att locka tillbaka alla bajsisar.

Vad tycker ni om hans senaste videos? Han har steppat upp redigeringen säger han.
Citera
2021-03-21, 19:39
Medlem
Dont even bother! Vilken självförhärligande smörja, sitter i halva videon och skryter Fortfarande hur många han hjälpt genom missbruksbloggen.

Andra halvan är som vanligt en massa upprepningar.

Haha, han är en sån snackare, nu ska han "dra igång boken igen"

Jag spår 3k visningar på denna om ens det.

Dags att skaffa ett jobb Raskis! Plantinum var dödfött redan från början, du är för sen på bollen som vanligt, du får gå till jobbet 0700 som alla andra och börja dra ditt strå till stacken.

Det positiva i det hela: kanske kan målsägarna äntligen få några kronor av sitt skadestånd.

Jag vill tacka er eldsjälar i tråden och framförallt Bajsbaronen själv, kommer förevigt att minnas alla roliga historier, hot och andra sjuka påhitt denna karl fört med sig.

Im out!

Kanske glider in nån gång och kollar så han inte forsätter sin brottsliga bana.
Senast redigerad av AndersJohanssen 2021-03-21 kl. 19:49.
Citera
2021-03-21, 20:43
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Ny video, dags att hänga ut farsan lite för att locka tillbaka alla bajsisar.

Vad tycker ni om hans senaste videos? Han har steppat upp redigeringen säger han.
Tycker det är vidrigt av honom att sitta och säga att han inte skulle bry sig om hans farsa var död. Jag undrar vad han skulle känna om hans egna barn satt och höll på sådär på internet.
Citera
2021-03-22, 18:15
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Dont even bother! Vilken självförhärligande smörja, sitter i halva videon och skryter Fortfarande hur många han hjälpt genom missbruksbloggen.

Andra halvan är som vanligt en massa upprepningar.

Haha, han är en sån snackare, nu ska han "dra igång boken igen"

Jag spår 3k visningar på denna om ens det.

Dags att skaffa ett jobb Raskis! Plantinum var dödfött redan från början, du är för sen på bollen som vanligt, du får gå till jobbet 0700 som alla andra och börja dra ditt strå till stacken.

Det positiva i det hela: kanske kan målsägarna äntligen få några kronor av sitt skadestånd.

Jag vill tacka er eldsjälar i tråden och framförallt Bajsbaronen själv, kommer förevigt att minnas alla roliga historier, hot och andra sjuka påhitt denna karl fört med sig.

Im out!

Kanske glider in nån gång och kollar så han inte forsätter sin brottsliga bana.

Och återigen rättfärdigar KränkarBaronen förnedringen av sin farsa med att han i nyktert och Opåverkat tillstånd Okejat och t.om tyckt att missbruksvloggen är någonting bra..
Förstår inte BB psykologin med att hans farsa vissa stunder accepterar den kränkande uthängningen för att senare i påverkat tillstånd sanningsenligt informerat om hur han egentligen känner och tycker så är BB med än lovligt tom i skallen..

FATTA att det är är i de stunder farsan din är påverkad som du får höra hans innersta känslor och tankar, han har ju ffs hotat med att dra dig inför rätta iom att du hängt ut honom som du gjort!
Helt vedervärdigt hur du med din cynism försöker rättfärdiga din skit genom att hänga fast vid något din farsa sagt för att vara tillmötesgående med hopp om en möjlig reparation om ert bristfälliga umgänge!
Och återigen ger du publika uttalanden om att din farsas vara eller icke vara är dig fullständigt likgiltigt!
Att ha sådana tankar är helt ok men att ventilera dessa för hela världen i youtubevideos med reklam är fullständigt vedervärdigt! ....
Citera
2021-03-22, 21:03
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Ny video: https://youtu.be/1pkx_Pv8A5k

Nu ska DonJuanBaronen af Trosa lära oss om sex också
Citera
2021-03-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Ny video: https://youtu.be/1pkx_Pv8A5k

Nu ska DonJuanBaronen af Trosa lära oss om sex också
Men fy satan..
Citera
2021-03-23, 01:26
Medlem
Nu pratar han om sin bok som är klar, han ska bara skriva klart den och sen ska en spökskrivare skriva om den eftersom han inte kan skriva
Citera
2021-03-23, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Nu pratar han om sin bok som är klar, han ska bara skriva klart den och sen ska en spökskrivare skriva om den eftersom han inte kan skriva
Undrar vad den ska handla om? Hur det är att bo i en trea i trosa? Mmm finns säkert mycket livsvisdom där att ta del av.
Citera
2021-03-23, 12:25
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam

Kommer ta flera månader att korrigera om det ens går. Lycka till med boken Rask.
Citera
2021-03-23, 17:26
Medlem
Hur kan Rask påstå att missbruksbloggen inte drar in några pengar till hans kanal när senaste videon om hans pappas försvinnande är den mest sedda videon på hans kanal på en månad samtidigt som den släpptes för bara två dagar sedan? Självklart är det reklam innan klippet vilket rimmar illa med att det contentet inte är annonsvänligt.

Rask vill aldrig erkänna att hans pappa är ett dragplåster till kanalen och faktiskt den enda anledningen till att han har en plattform till att börja med. Hade inte pappan varit en knarkare som Rask filmade, ingen första rush till kanalen och inga visningar att tala om på hans övriga material heller.

Rask borde ge hans pappa ett tack för youtubekarriären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in