2021-03-31, 02:04
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror vi överanalyserar snubben. Han är en skit. Med det utseendet och den åldern har han definitivt varit med förr. Han vet vad han gör.

Vet inte om han är en skit men självklart vet han vad han gör. Han är 30 år, han vet. Sen kan man tycka vad man vill om det han gör.
2021-03-31, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
håller han på med nardos o kliar nu?
Innan jag skrev inlägget gjorde han det.
2021-03-31, 02:05
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Vad sa hon

Hon sa varför just DE 3 kommit in.. Varför produktionen tagit in dem, för att röra om och skapa drama.. Adrian bara” neeeee dååå...det tror jag inte”.. Tröga naiva konflikträdda töntiga Adrian (sorry men han har sjunkit som en sten i mina ögon sista dagarna).,
2021-03-31, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Han blev väl påverkad av det mergim och Vicky sa till honom igår.

Vem menar du ??
2021-03-31, 02:06
Medlem
Jag såg precis framför mig att Madde åker ut nästa vecka. Tyvärr. Tycker hon förtjänar att vara kvar.

Fin tjej. Men hon åker nästa vecka.
2021-03-31, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Word! Flashback är bättre än Rig Brother

Ja (tyvärr?). Hade det här varit BB 2006 eller 2011 (till exempel) hade jag inte haft tid att fokusera på dessa diskussioner, för alla er som diskuterar här varje dag är det här ännu bättre (jag själv hoppar in ibland).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestein
Precis utsidan , nu är dom inne i BB huset och han har visat absolut noll intresse för henne eller någon annan kvinna där inne. Madde är däremot på honom hela tiden av någon konstig anledning.

Har förundrats över den manliga jättebebisen, ja så är det. Vill man leka på utsidan så kan man visa respekt och uppskattning inne i huset av någon som med så många inviter visar är intresserad. Att sova i samma säng osv är inget farligt. Hur har han tänkt på utsidan ska nardos ha en säng i mellan dem då också. Sedan har man en mun att prata med och uttrycka sina tankar och känslor med. Bebis fasoner punkt.

Är man 30 år så ska man fan kunna ta hand om en kvinna som visar sådana uppenbara signaler. Även om man måste göra någon besviken.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Adrian har noll intresse för Madde. Ju fortare hon fattar det desto bättre för henne. Hon lär ju skämmas ihjäl stackarn när hon väl är ute sen och ser hur hon trånade efter en kille som visar nada tbx.

Tror jag inte.

Hon visar bara att hon är mänsklig och känslig. Folk som har svårt att relatera till det, är ofta väldigt empatilösa.. Så tror inte folk kommer döma henne. Snarare Adrian..

Hoppas jag iaf.

Fina Madde ♥️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Absolut, inte påstått annat. Svarade bara på kommentaren om att Madde inte kan anta att AD har ett intresse för henne. Hon har ju inte fått den uppfattningen ur intet utan det är något han förmedlat själv. Det var bara för att peka ut att hon inte hittar på det här intresset av sig själv.

Sen anser jag att man inte behöver ha något romantiskt intresse för att trösta någon som är ledsen. Med tanke på hur mycket AD och Madde ändå hängt inne i huset så kan han trösta och finnas där för henne som en vän.
Ja men hon får lugna sig lite , kan inte hålla på och söka bekräftelse genom att gråta.. sedan springer hon efter honom hela tiden.

100% att Adrian bara är där inne för att hänga och försöka vinna, menar han kan få vilken brud som helst på utsidan
2021-03-31, 02:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Jaha juste det mergim sa hörde jag, men detta påverkar ingenting för AD har aldrig haft ett intresse

Nej men han har ett intresse av hur han uppfattas på utsidan. Tycker folket på utsidan att han är mesig och inte borde vara med madde så vill han inte trösta en gråtande Madde nu. Han vet att BB är en kamp om miljonen och han vill ha den. Det tror jag.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Jag såg precis framför mig att Madde åker ut nästa vecka. Tyvärr. Tycker hon förtjänar att vara kvar.

Fin tjej. Men hon åker nästa vecka.

Då räddar vi henne
Medlem
RegnochSols avatar
Att ingen i sovrummet bryr sig om att Madde ligger i soffan och är ledsen är ett mysterium för mig. De skojar och skrattar som om ingenting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in