2021-03-31, 01:41
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Förlåt men hon kan inte anta att han är intresserad? Speciellt inte efter några veckor?

Han har sagt till henne att han vill dejta henne på utsidan, då skulle jag också antagit att det funnits ett intresse från hans sida.
2021-03-31, 01:42
Medlem
RegnochSols avatar
Nu gråter Jackie i badrummet. De nygamla har uppenbarligen tagit med sig dålig energi in i huset.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Jag börjar ogilla AD extremt mycket just nu. Att han inte ens går till Madde och kollar läget eller bara säger till henne att han inte är intresserad, hur feg får man vara?!
Håller med. Rent äckligt att se hur han ligger i sängen och gullar med en skrikande Nardos 😖, och totalt ignorerar Madde.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-03-31 kl. 01:45.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Finns det bevis på det? Nån video? För många sa att han sa ”vi ses på utsidan” som han sa till alla

Madde sa det idag. Först till Emelie och sen hörde jag när hon sa det till Simon. Om hon talar sanning är ju dock en annan femma
2021-03-31, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
fan vad det egentligen pundats på i olika bb husen..hahaha retalina ,lsd,olika benzo

gynning och rosing tvärmedicinerade tippitytopptopp sexy hot stuff

tjackie kör nog lyrica och retalina

määäärgin har nog låda apotek med sig.

pedrottt stilnoct och annat liksaså hade ponne.

Hahah eller hur!
2021-03-31, 01:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Har han sett att Madde är ledsen?? Isf är det sjukt att han inte kommit

Han blev väl påverkad av det mergim och Vicky sa till honom igår.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Har du missat att Adrian sa till Madde igår kväll när hon gick ut till anexxet, att han vill dejta henne på utsidan?
Han har inte visat ett jäkla skit
Ord säger inget men ageranden gör det
Han spelar ett spel och då måste man vara kompisar med alla i huset
Säga fina ord m.m allt är Fake
Medlem
xrlpyts avatar
Det som är lite jobbigt är ju om Adrian verkligen inte är intresserad, men har fattat att Madde är intresserad/har känslor för honom. Då blir det ju på ett sätt svårt att glida in och krama och trösta henne utan att riskera att "lead her on" ännu mer.

(Jag har hört det där om att Adrian skulle ha sagt att han ville dejta henne på utsidan när hon gick till annexet, men bara i andra hand, och det verkar finnas folk som hört något i stil med "vi ses på utsidan" ...)
Medlem
joel går ronden
2021-03-31, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde sa det idag. Först till Emelie och sen hörde jag när hon sa det till Simon. Om hon talar sanning är ju dock en annan femma

Klart hon inte skulle hitta på det. Det stämmer. Men såg Adrian ens att Madde var ledsen? För såg han det o bara sket i henne, så är det rätt patetiskt då han satt timmar med Ankläpparna victorias bölande
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
fan vad det egentligen pundats på i olika bb husen..hahaha retalina ,lsd,olika benzo

gynning och rosing tvärmedicinerade tippitytopptopp sexy hot stuff

tjackie kör nog lyrica och retalina

määäärgin har nog låda apotek med sig.

pedrottt stilnoct och annat liksaså hade ponne.
syra i BB ? jovisst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Jag har svårt och tro att det är sant då han efteråt har typ totalt ignorerat henne, säger man något sånt så bör man också sen prata åtminstone lite om det...
Konstigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in