2021-03-31, 01:55
Medlem
missismisters avatar
Emelie satte huvudet på spiken nyss.. hon fattar vad grejen är.

Bara Adrian som är trög
2021-03-31, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
jag e likandan ju,ett flak smäller man på en pisskvart, diagnos abcdefghijklmnopq

han kanske är min son, fast nä nä som luis skulle sagt vi är inga kärringar som lägger oss tidigt eller går och grinar.

mer åt dennis håll och tanja ,bra mix.

Öl är bara ren vätska. Det värsta (rimmar väl nästan med ordet vätska?) är att våra diskussioner övervinner underhållningen i huset just nu. Luis kanske hade rätt.
2021-03-31, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
vad var nardos reaktion då?

nardos vet it att hon är ledsen.
2021-03-31, 01:56
Medlem
Varför leker Dennis med en kudde r han har två sillisar och en hjärndöd brud vid sidan att leka med?

Fan, är Dennis också bög?
2021-03-31, 01:57
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jo han vet det. Judith gick direkt till Adrian efter Joel tog över madde och berättade att Madde grät så mycket att hon knappt hörde vad hon sa.

Är detta sant? Adrian vet alltså om att Madde gråter ihjäl sig och skiter i det? Börjar hata på honom hårt alltså
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Men han kan sitta o trösta alla andra som gråter.

Men det blir annorlunda då han vet att hon har intresse för honom till skillnad från dom andra har tröstat, han vill inte att det hela ska missuppfattas från Maddes sida och att han ska ge henne falska förhoppningar, kanske
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det hela kan handla om att Adrian inte vet vad han ska säga eller göra och försöker därmed undvika att gå till Madde.
Han kanske också är rädd för att höra att han är en utav anledningarna till att hon gråter.

Jag tror Adrian inte har så stark intresse för Madde så, han tycker bara att hon är en fin tjej. Det finns mycket som gör att han skulle kunna dejta henne men det betyder inte heller att han känner intresse så.
Tror vi överanalyserar snubben. Han är en skit. Med det utseendet och den åldern har han definitivt varit med förr. Han vet vad han gör.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Börjar tro att Adrian är en helt annan människa på utsidan. Börjar tro att han är den som skiter i alla. Säkert värsta playern på utsidan. 30 år snubbe som verkar stalkat sönder Danny Saucedo o försökt likna honom i 10 år... grym kille

Ja.. något väldigt ”falskt” har börjat skönjas hos honom tycker jag..

Men han gräver sin egen grop just nu.
Medlem
Jag begriper inte!!! Adrian gullar med Nardos varenda kväll, och jag kan inte fatta varför?
Jag skiter i Madde/Emelie-teorierna för jag har aldrig trott han har intresse där överhuvudtaget. Men en liten dryg jävla skrikande 22-åring går bra? Ett mysterium.
2021-03-31, 01:58
Medlem
Xonk666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Var befinner sig Madde? Vem tröstar henne nu?

Hon ligger i soffan ensam medans Adrian gullar med Nardos och peddo ligger och berättar om sin omskurna kuk som han påstår är en fotbollsskada i sovrum 1.... Bullshit. han tillhör ju släktet med omskurna män... vidrigt...
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Vad sa dem?

Jag minns inte ordagrant såklart men först hade mergim ett samtal med ad där han sa nämnde något om honom och Madde. Sedan antydde mergim till AD att han borde satsa på emelie istället och ad sa nån gång något i stil med "shit så ni ser det så" /"info om det"

Sedan så pratade Vicky med ad och JAG tolkade det som uppenbart kodat språk. En del andra tolkade likadant, andra inte. Det är egentligen inte väsentligt då jag inte vet vad dom menade men det JAG hörde var iaf att Vicky sa nåt till AD och han svarar med ett skratt och "så jag uppfattas som en mes?". Sen fick Vicky en varning av bb.

Det var ju massa mer men jag (betoning på jag, då det finns dom som tror att det inte var så) tolkade det som att han fick info om att han tolkas som mesig på utsidan och ev att det har ett samband med att alla tycker att Madde svansar efter honom.

Detta är vad jag uppfattade igår och min tolkning.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ja, men det finns ""reality"" och "reality". Den enda reality som existerar finns i den här tråden (om ens det). "Keep it alive" (keep it alive).

Word! Flashback är bättre än Rig Brother

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in