2021-03-31, 01:52
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
fan denna punkt missade jag ,frusterande för att det var inlägg från dej contra

.nu vet man hur den känns också.

Ville känna på känslan att vara lika mäktig som MohAmir
2021-03-31, 01:53
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Emelie har verkligen stalkat alla gamla deltagare o har koll på följare osv.... Emelie drömmer om att bli känd.

Hon vill inte alls bli känd, bryr sig inte alls om följare....säger hon själv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Sorry för allt dåligt stavande.. är så arg just nu att Adrian fjanten bara ligger kvar.

Uch!

Börjar tro att Adrian är en helt annan människa på utsidan. Börjar tro att han är den som skiter i alla. Säkert värsta playern på utsidan. 30 år snubbe som verkar stalkat sönder Danny Saucedo o försökt likna honom i 10 år... grym kille
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
vad var nardos reaktion då?
Hon greppade nog tag kring hans bollar och väste att han ska fan inte gå någonstans.

Säger inte att jag hörde det direkt, men..
Medlem
Det hela kan handla om att Adrian inte vet vad han ska säga eller göra och försöker därmed undvika att gå till Madde.
Han kanske också är rädd för att höra att han är en utav anledningarna till att hon gråter.
Han vill inte heller ge henne falska förhoppningar.

Jag tror Adrian inte har så stark intresse för Madde så, han tycker bara att hon är en fin tjej. Det finns mycket som gör att han skulle kunna dejta henne men det betyder inte heller att han känner intresse så.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sorry, jag köper inte det längre. Det var droppen för mig. Officeraren är död och begraven för mig.
Det finns gränser för vad även en kallblodig Groda kan ta.

äntligen.
2021-03-31, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
exakt empatilös psykopat.

fått stryk hela sitt liv hemma säkert,så bildas dårar..slagen för att stanna i garderoben..its a pity.

psyko,och den kommer från mig.
Mergim är gullig sluta hata
Medlem
1754s avatar
Adrian förtjänar fan inte att en sån vacker och snäll tjej som Madde är intresserad av han, när han inte ens kan gå ut till henne när hon gråter och ta hand om henne. Fyfan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Sorry för allt dåligt stavande.. är så arg just nu att Adrian fjanten bara ligger kvar.

Uch!

Var befinner sig Madde? Vem tröstar henne nu?
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
vad var nardos reaktion då?

Såg den inte.. tyckte mer det var avsaknad av reaktion hos AD som var ( ÄR) skrämmande..

Säger ganska mycket om hans ”mognad”, när han hellre diskuterar instagram och pillar Nardos i håret
2021-03-31, 01:55
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestein
Precis utsidan , nu är dom inne i BB huset och han har visat absolut noll intresse för henne eller någon annan kvinna där inne. Madde är däremot på honom hela tiden av någon konstig anledning.

Absolut, inte påstått annat. Svarade bara på kommentaren om att Madde inte kan anta att AD har ett intresse för henne. Hon har ju inte fått den uppfattningen ur intet utan det är något han förmedlat själv. Det var bara för att peka ut att hon inte hittar på det här intresset av sig själv.

Sen anser jag att man inte behöver ha något romantiskt intresse för att trösta någon som är ledsen. Med tanke på hur mycket AD och Madde ändå hängt inne i huset så kan han trösta och finnas där för henne som en vän.
2021-03-31, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det hela kan handla om att Adrian inte vet vad han ska säga eller göra och försöker därmed undvika att gå till Madde.
Han kanske också är rädd för att höra att han är en utav anledningarna till att hon gråter.
Han vill inte heller ge henne falska förhoppningar.

Jag tror Adrian inte har så stark intresse för Madde så, han tycker bara att hon är en fin tjej. Det finns mycket som gör att han skulle kunna dejta henne men det betyder inte heller att han känner intresse så.

Men han kan sitta o trösta alla andra som gråter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in