Citat:
Ursprungligen postat av
Sar00
Det hela kan handla om att Adrian inte vet vad han ska säga eller göra och försöker därmed undvika att gå till Madde.
Han kanske också är rädd för att höra att han är en utav anledningarna till att hon gråter.
Jag tror Adrian inte har så stark intresse för Madde så, han tycker bara att hon är en fin tjej. Det finns mycket som gör att han skulle kunna dejta henne men det betyder inte heller att han känner intresse så.
Problemet är att det sitter 2st cockblockers i samma rum ena är Joel den andre är sängkompis med han och stavas Nardos, Hade Joel haft BARA lite vett i sin skalle hade han gått till Adrian och sagt vad som händer jag hade gjort det om jag så skulle fått lyft han dit!
Han har intresse det har han sagt redan för Madde och han sade även att då han kom ut skulle de börja dejta, Problemen är FÖR många runt han som Madde sade hon får ingen lugn stund ensam med AD utan att alla ska in och bry sig om vad dem gör!
Skulle han byta säng med Mergim och överge där han ligger nu är mycket vunnet men jag fattar inte hur han tänker med AD för fem öre, Har han problem uppfatta signalerna från Madde eller vad en annan hade ju varit där på 5 röda och tröstat henne och skitit i allt annat.....