2021-03-31, 01:58
Medlem
missismisters avatar
Har Vikkan fattat nu att de drar ner ? WAOW
2021-03-31, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Mergim 4,a 96 dagar, Julia typ 70 dagar 🤷🏻‍♂️

Mergim 97 dagar
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det hela kan handla om att Adrian inte vet vad han ska säga eller göra och försöker därmed undvika att gå till Madde.
Han kanske också är rädd för att höra att han är en utav anledningarna till att hon gråter.

Jag tror Adrian inte har så stark intresse för Madde så, han tycker bara att hon är en fin tjej. Det finns mycket som gör att han skulle kunna dejta henne men det betyder inte heller att han känner intresse så.
Problemet är att det sitter 2st cockblockers i samma rum ena är Joel den andre är sängkompis med han och stavas Nardos, Hade Joel haft BARA lite vett i sin skalle hade han gått till Adrian och sagt vad som händer jag hade gjort det om jag så skulle fått lyft han dit!

Han har intresse det har han sagt redan för Madde och han sade även att då han kom ut skulle de börja dejta, Problemen är FÖR många runt han som Madde sade hon får ingen lugn stund ensam med AD utan att alla ska in och bry sig om vad dem gör!

Skulle han byta säng med Mergim och överge där han ligger nu är mycket vunnet men jag fattar inte hur han tänker med AD för fem öre, Har han problem uppfatta signalerna från Madde eller vad en annan hade ju varit där på 5 röda och tröstat henne och skitit i allt annat.....
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Emelie satte huvudet på spiken nyss.. hon fattar vad grejen är.

Bara Adrian som är trög

Vad sa hon
2021-03-31, 02:00
Medlem
Varför är det censur i sovrum 1?

Judith igång igen eller?!!
2021-03-31, 02:01
Medlem
Adrian har noll intresse för Madde. Ju fortare hon fattar det desto bättre för henne. Hon lär ju skämmas ihjäl stackarn när hon väl är ute sen och ser hur hon trånade efter en kille som visar nada tbx.
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det hela kan handla om att Adrian inte vet vad han ska säga eller göra och försöker därmed undvika att gå till Madde.
Han kanske också är rädd för att höra att han är en utav anledningarna till att hon gråter.
Han vill inte heller ge henne falska förhoppningar.

Jag tror Adrian inte har så stark intresse för Madde så, han tycker bara att hon är en fin tjej. Det finns mycket som gör att han skulle kunna dejta henne men det betyder inte heller att han känner intresse så.

Instämmer i första stycket. Dock går man väl till en människa som gråter om man misstänker att tårarna handlar om en själv? Även om man inte vet vad man ska säga så kan man ju i alla fall bekräfta att man ser att personen är ledsen och säga just det, att man inte vet vad man ska säga.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag begriper inte!!! Adrian gullar med Nardos varenda kväll, och jag kan inte fatta varför?
Jag skiter i Madde/Emelie-teorierna för jag har aldrig trott han har intresse där överhuvudtaget. Men en liten dryg jävla skrikande 22-åring går bra? Ett mysterium.
håller han på med nardos o kliar nu?
2021-03-31, 02:02
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag minns inte ordagrant såklart men först hade mergim ett samtal med ad där han sa nämnde något om honom och Madde. Sedan antydde mergim till AD att han borde satsa på emelie istället och ad sa nån gång något i stil med "shit så ni ser det så" /"info om det"

Sedan så pratade Vicky med ad och JAG tolkade det som uppenbart kodat språk. En del andra tolkade likadant, andra inte. Det är egentligen inte väsentligt då jag inte vet vad dom menade men det JAG hörde var iaf att Vicky sa nåt till AD och han svarar med ett skratt och "så jag uppfattas som en mes?". Sen fick Vicky en varning av bb.

Det var ju massa mer men jag (betoning på jag, då det finns dom som tror att det inte var så) tolkade det som att han fick info om att han tolkas som mesig på utsidan och ev att det har ett samband med att alla tycker att Madde svansar efter honom.

Detta är vad jag uppfattade igår och min tolkning.
Jaha juste det mergim sa hörde jag, men detta påverkar ingenting för AD har aldrig haft ett intresse
2021-03-31, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Har du missat att Adrian sa till Madde igår kväll när hon gick ut till anexxet, att han vill dejta henne på utsidan?

Fast folk säger olika där , tror att Madde hörde det hon ville höra. Andra säger att han sa vi ses på utsidan , det kan man ju säga till alla som åker
2021-03-31, 02:03
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Problemet är att det sitter 2st cockblockers i samma rum ena är Joel den andre är sängkompis med han och stavas Nardos, Hade Joel haft BARA lite vett i sin skalle hade han gått till Adrian och sagt vad som händer jag hade gjort det om jag så skulle fått lyft han dit!

Han har intresse det har han sagt redan för Madde och han sade även att då han kom ut skulle de börja dejta, Problemen är FÖR många runt han som Madde sade hon får ingen lugn stund ensam med AD utan att alla ska in och bry sig om vad dem gör!

Skulle han byta säng med Mergim och överge där han ligger nu är mycket vunnet men jag fattar inte hur han tänker med AD för fem öre, Har han problem uppfatta signalerna från Madde eller vad en annan hade ju varit där på 5 röda och tröstat henne och skitit i allt annat.....

Madde bad honom att inte gå till Adrian. En viktig detalj i det hela..
2021-03-31, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det kommer inte förändras ett dött ting förblir dött. Naturens lag.
Att kroppen rör sig betyder inte att något är levande.

Naturen säger att det inte finns någon tid (vilket enligt Einstein innebär att det inte heller finns någon kropp). Spelar ingen roll, du lever.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in