Tack, jag har inte mycket tillövers för idioten heller, men rätt ska vara rätt oavsett vem det handlar om, för nästa gång är det du eller jag som går på plankan och då vill vi inte ha godtyckliga bedömningar.
Var är problemet?
Hon låg ju tydligen med mycket äldre och erfaren man som är 40 år äldre.
Hon var väl gift med en äldre man typ 28 år äldre eller nåt.
Det verkar ju onekligen som om många både kvinnor och män anser att kvinnan kvinnor är barn. Stora barn. Aldrig ansvariga för vad de gör, för de är barn.
Hela samhället bygger på denna åsikt, vilket förklarar mycket underligt som pågår.
Ja och det är sånt som gör mig skitförbannad på tredjevågsfeministerna. De verkar anse att kvinna är lika med utan skuld och ansvar. Bara sådär. Samtidigt raserar de sånt som deras föregångare stridit för. Att kvinna och man ska behandlas lika.
Hon kan ha varit positiv till att suga hans kuk ("Alltså, tror du inte jag vet hur skönt det här är"), kvinnor brukar vanligtvis älska att suga kuk, vilket du säkert vet?
Därefter kan DU ha övergått till att knulla henne, trots att hon inte ville det.
Förstår du inte att det kan ha gått till på det viset?
Eller vill du inte förstå, för att du är kvinna?
Det lutar åt att EA (givet sitt sexuella självskadadebeteende) föraktar att hon ville ha sex med gubben Lambertz och anmäler honom för att han inte förstod det. EA våldtar sig själv när hon vill knulla och anklagar dom som väcker hennes begär för våldtäckt. När Åkl fick veta det släppte hon åtalet på direkt.
En sexmissbrukare har inte längre kontroll över sitt sexuella beteende. Det finns ett sug och ett tvång som driver hen till att upprepa handlingarna. (* Läs serieanmälningarna) https://mind.se/fakta/relaterade-tillstand/sexmissbruk/
* = eget tillägg.
Trådens värsta One-linerstroll mäktade med 5 rader med bara 3 frågor. Bra gjort.