Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxad
För att få lite nyans i det här, kan du inte dokumentera utlandsresorna och lägga upp?
Nu har jag gjort en sammanställning, över tid, över hela EAs och Lektyrfotografens (kallar honom LF i fortsättningen) förhållande utgående från informationen i bilderna. Väldigt lärorikt. Jag har en mycket omfattande sammanställning av alla fototillfällen men väntar med att posta den av olika anledningar. Men dokumenterade, helt bevisbara resor som de gjort inom och utom landet är:
Augusti 2012 - åtminstone två veckor i trakten av Lidköping.
December 2012 - januari 2013: månadslång resa till Thailand.
Februari-mars 2014: två månader i tropikerna, jag kan inte avgöra var. Eventuellt sydostasien. Troligt är väl Thailand igen.
(April 2014: LF friar)
Juli 2014: Två veckor i Europa, eventuellt en roadtrip med bil. Frankrike, Italien, Tjeckien, Tyskland. Troligtvis Danmark. Är det någon som vet vilket datum de gifte sig?
November 2014 - mars 2015: långresa till sydostasien. Malaysia och Thailand kan bevisas. Trolig bröllopsresa. När de kommer tillbaka bränner LF bilderna på sina gamla flickvänner.
Juli 2015: Ny resa till centraleuropa och två platser de besökte 2014, men bara Tyskland kan beläggas.
Cirka september 2015: förhållandet tar slut.