2021-03-29, 23:37
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakerman
Det kommer jag inte göra. Jag talar för mig själv. Du bör titta tillbaka på Lambertz påståenden och direktiv i tidigare mål. Hans prestation är katastrofal. Alla vet detta. Omdömmet saknas och hans trovärdighet borde vara lägre än EA:s.
Åh herregud.
Somebody come get your man,
he's deranged and lost
out in the parking lot.

Välkommen tillbaka till verkligheten när fyllan/psykosen släppt.
Citera
2021-03-29, 23:40
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenfruset
I

I början av 2012 blev EA intagen för tvångsvård.

I mitten av 2013 skrivs EA ut från tvångsvården.
Hon var gift under de åren med Lennart, Eller hur var det?
Citera
2021-03-29, 23:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka
Det som inte går ihop är de olika uppgifterna som Lambertz lämnat om hur berusad han blev under kvällen.
Å ena sidan blev Lambertz så berusad att han började kladda och inte riktigt visste vad han gjorde, men å andra sidan har han klara och tydliga minnesbilder vilket förutsätter han han var tämligen nykter. Jag håller inte med om att minnet fungerar klockrent under berusning som är så påtaglig att omdömet grumlas. Därtill finns uppgiften att han skulle ha däckat. Jag får inte detta att gå ihop.

När det gäller Lambertz skuld så lutar jag åt att det inte begåtts något brott. Jag tror att det handlar om två personer som båda har dåligt omdöme och svårigheter att läsa av andra. Lägg till alkohol och katastrofen är ett faktum. Jag tror att MÄ känner sig våldtagen av Lambertz och att det förklarar hennes handlande, men det är inte synonymt med att han våldtagit henne.
Ok då blev det tydligt. Tack. Jag håller i stort med. Tråden växer så snabbt att det inte lite svårt att sätta in sig i allt.
Citera
2021-03-29, 23:41
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Ja, det här stämmer tyvärr (?) inte alls. Lektyrfotografen har ju nu röjt undan spåren men Den Stora Bilddumpen på EA (489 bilder, finns väl fortf att ladda hem från Mega kan jag tro) finns i tryggt förvar. Och ingen Exif-info i de bilderna är bortrensad, så det är enkelt att följa hela deras förhållande. Som sagt det finns några längre pauser i nakenfotandet men inget som är i närheten av det som påstås här.

De har till och med fotat sig själva i havet med tomtemössor 26 december 2012. Då skulle hon alltså tvångsvårdats i Farsta. Nej det här ser ut som en avancerad trollning tyvärr.
Ja, källkritiken är lite undantag nu när alla hajar känner EAs blod i vattnet.

Märkligt att vi har en skribent som reggar i dec 2020 och sedan väntar 3 månader med sitt första inlägg, ett inlägg som verkar vara fria fantasier om EAs namnbyten och tvångsvård.

Vår vän EA är tokig nog som det är utan rena rövarhistorier. Jag hoppas på godbitar från förtalsmålet. Det är väl knappast bakom stängda dörrar?
Citera
2021-03-29, 23:41
Medlem
biancaJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ni börjar gå lite på tomgång nu där i clownfabriken. "Lambertz-gate"

Det är för att alla sugs in när GL petar på nåt med sin Midas touch. Är det någon här som minns vad som hände om man googlade Lambertz för några år sedan? Man möttes av ett oändligt antal bilder från en anonym blogg som bara hade som titel ”Göran Lambertz”. Sen var det bara ihopklistrade bildkollage med kungahuset, lamberts, stadstjänstemän och politiker fraser av typen PEDOFILEN VICTORIA SÄLJER KOKAIN i en evig mängd tappningar. Jag måste försöka ta ett paus från denna tråd nu 😄
Citera
2021-03-29, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Prat om att Lambertz kladdar men inte tafsar igen på AB Ledarsida. Stenberg hänger upp sig.Viktigare saker har hon inte att skriva om. Undrar om inte dom som tafsar och kladdar mest på kvinnor är andra kvinnor

Väldigt korkat att använda ordet kladda som alla tolkar som tafsar när det var så oskyldigt som att lägga armen om och pussa på kinden. Han borde sagt fysisk kontakt eller kramig.
Nu tolkas det som tafsande på fittan, brösten eller rumpan.
Citera
2021-03-29, 23:43
Medlem
Mer.info.007s avatar
EA behöver medicineras. Har hon inte fått hjälp från hemkommunen?
Citera
2021-03-29, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
En av dom hon anmälde för våldtäkt blev fälld i tingsrätten "Den andre mannen anmälde hon 2018. Han dömdes i tingsrätten för våldtäkt till två år och sex månaders fängelse men friades i hovrätten."

Det är inte alltid bevisningen räcker ända fram för fällande dom, endast 3% .

Men är man friad är man juridiskt oskyldig

Juridiskt sett kan man inte fälla personen innebär inte att man är juridiskt oskyldig. Tex obducenten och allmänläkaren som troligen är oskyldiga på riktigt och i praktiken oskyldiga juridiskt men i realiteten skyldiga juridiskt för man skrev i domslutet att man inte tyckte de var oskyldiga men det gick inte föra i bevis hela vägen. Dessutom kan man inte överklaga ett domavslut.
Citera
2021-03-29, 23:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka
Ja, det är vanligt. Jag tänker inte outa mig för att bevisa något för dig.
Att tvångsvård är vanligt inom den psykiatriska slutenvården säger inte så mycket om hur vanligt det är rent allmänt eller hur enkelt man kan bli tvångsvårdad. För det lär väl knappast förekomma psykiatrisk tvångsvård någon annanstans än i just den psykiatriska slutenvården.
Citera
2021-03-29, 23:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biancaJ
Det är för att alla sugs in när GL petar på nåt med sin Midas touch. Är det någon här som minns vad som hände om man googlade Lambertz för några år sedan? Man möttes av ett oändligt antal bilder från en anonym blogg som bara hade som titel ”Göran Lambertz”. Sen var det bara ihopklistrade bildkollage med kungahuset, lamberts, stadstjänstemän och politiker fraser av typen PEDOFILEN VICTORIA SÄLJER KOKAIN i en evig mängd tappningar. Jag måste försöka ta ett paus från denna tråd nu 😄
Hahaha, ja det har jag faktiskt något svagt minne av.
Citera
2021-03-29, 23:47
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007

Hon får ju hjälp från Polisen med skyddat boende och sånt om inte annat..
Citera
2021-03-29, 23:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Det är ju inte alla åkommor som det finns någon medicin som botar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in