2021-04-02, 21:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Om han har flickvän i 30 års-åldern kunde han väl nöja sig med henne.
Det tycker jag också. Om det är den flickvännen jag tror så är hon betydligt mer attraktiv (och mindre sinnessjuk) än EA.
En riktig man är aldrig otrogen. Men vi vet inte riktigt nivån på deras förhållande.

Men vem är jag att ifrågasätta den store Knullkungen?
Citera
2021-04-02, 21:51
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Det var väl aktivistgruppen #ÄrDuDär?
Demonstrantgruppen brukar faktiskt kallas för #JagÄrSär
Citera
2021-04-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Kanske han tas in på skyddat boende? Han kan få hjärtattack både sexuellt upphetsad och av stress

För att inte tala om den psykiska press horan o hennes demonstranter utsätter han för. Vart är rättsväsendet nu när han behöver stöd. Såsom skyddat boende, beväpnade vakter mm mm.
En ny identitet är väl det minsta Sverige kan kräva att psykot bekostar åt Guran.
Varför ska han tvingas leva i rädsla för militanta extremister som har sin kropp (ej hjärna) som första och största vapen.
Citera
2021-04-02, 22:02
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Demonstranterna kom väl för att störa GLs påskmiddag med ungtjej och fylla

Ja. Låt den gamla gubbfan få kladda innan han dör.
Citera
2021-04-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Demonstrantgruppen brukar faktiskt kallas för #JagÄrSär
Kallar som sig själva för särbarn?
Det kan ju förklara en del. Synd att mentalsjukhusen har avskaffats som dom var i början av 70 talet.
Citera
2021-04-02, 22:04
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det tycker jag också. Om det är den flickvännen jag tror så är hon betydligt mer attraktiv (och mindre sinnessjuk) än EA.
En riktig man är aldrig otrogen. Men vi vet inte riktigt nivån på deras förhållande.

Kan ju lika gärna varit EA som supit Lambertz under bordet och sedan förfört och lurat honom till att ha sex.

Med tanke på att EA verkar ha för vana att hinka i sig sprit utan botten så kan jag tänka mig att EA har bättre tolerans än gamle Lambertz.
Citera
2021-04-02, 22:05
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
För att inte tala om den psykiska press horan o hennes demonstranter utsätter han för. Vart är rättsväsendet nu när han behöver stöd. Såsom skyddat boende, beväpnade vakter mm mm.
En ny identitet är väl det minsta Sverige kan kräva att psykot bekostar åt Guran.
Varför ska han tvingas leva i rädsla för militanta extremister som har sin kropp (ej hjärna) som första och största vapen.

GL har gjort nåt vettigt i livet samt betalat skatt
Citera
2021-04-02, 22:07
Medlem
Citat:

Han kanske har tillåtelse av tjejen att pippa andra. Hon kanske själv lider av svamp och bara kan erbjuda 2:an. Så då får han hyra in en vikarie ibland? Vad vet jag, vad vet du?
Citera
2021-04-02, 22:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john-oskar
Han kanske har tillåtelse av tjejen att pippa andra. Hon kanske själv lider av svamp och bara kan erbjuda 2:an. Så då får han hyra in en vikarie ibland? Vad vet jag, vad vet du?
Sant. Den som är utan skuld kastar första stenen.
Citera
2021-04-02, 22:11
Medlem
Citat:
GL har gjort nåt vettigt i livet samt betalat skatt
Precis. Så han ska skyddas med kravallutrustad polis och tårgas om så behövs.
Rättsväsendet är skyldig honom detta som häktat honom på oerhört svaga grunder.
Låt han få frid sin sista tid.
Citera
2021-04-02, 22:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Som jag tidigare sagt. Jag tycker inte att EA är skurken här. Rättsväsendet har betydligt större skuld & jag är extremt misstänksam mot "väninnorna" som hela tiden figurerar i dessa "affärer". Vad ligger bakom detta? Något är jävligt skumt. Den här typen av samordning förklaras nästan alltid av att pengar är inblandade.

EA har en historik av tvångsvård & allvarliga problem. Hon är ett lika stort offer som Lambertz.
De verkliga skurkarna bör hittas & hängas ut, för att sätta stopp för ytterligare utnyttjande av EA & de oskyldiga männen.

EA behöver hjälp, trygghet & omsorg. Inte ett gäng "väninnor" som använder henne för utpressning.

EA har fått vård tidigare & behöver det sannolikt även nu. Att komma till Thuliner-Hof & hjälpa till med djurhållning, hushåll & friluftsliv skulle sannolik göra underverk för alla kvinnor. Inte minst någon som EA.
Citera
2021-04-02, 22:19
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Som jag tidigare sagt. Jag tycker inte att EA är skurken här. Rättsväsendet har betydligt större skuld & jag är extremt misstänksam mot "väninnorna" som hela tiden figurerar i dessa "affärer". Vad ligger bakom detta? Något är jävligt skumt. Den här typen av samordning förklaras nästan alltid av att pengar är inblandade.

EA har en historik av tvångsvård & allvarliga problem. Hon är ett lika stort offer som Lambertz.
De verkliga skurkarna bör hittas & hängas ut, för att sätta stopp för ytterligare utnyttjande av EA & de oskyldiga männen.

EA behöver hjälp, trygghet & omsorg. Inte ett gäng "väninnor" som använder henne för utpressning.

EA har fått vård tidigare & behöver det sannolikt även nu. Att komma till Thuliner-Hof & hjälpa till med djurhållning, hushåll & friluftsliv skulle sannolik göra underverk för alla kvinnor. Inte minst någon som EA.

EA har väl Autism och får ångest och tycker det är jobbigt när folk tar i henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in