2021-03-29, 16:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men pöss!

Oooh ja, hade också kuttrat förnöjt vid ett sådant scenario. Det är alldeles för lite av den biten, vill ha mer konfrontationer och liv!!! Känns som deltagarna ska skyddas till varje jäkla pris och det stör mig. Låt de kasta varandra under bussen i tron att det inte ska komma fram och sen PANG, när de minst anar det så ska sanningen uppdagas.

Men precis! Man kan skapa så mycket slitningar och drama med rätt uppdrag. Om du och jag fick brainstorma lite för att få igång lite hemska uppdrag så skulle huset vara i fullskaligt kaos där alla flippar på varandra inom ett dygn
2021-03-29, 16:46
Medlem
Mouchinos avatar
Joels hunger efter något intimt kanske kan stillas med att Mergim kommer in för jag är nästan 100% säker på att han antingen är bi eller gay! Det kanske är nu som Mergim kommer ut ur garderoben?
2021-03-29, 16:47
Medlem
ASSÅ ÅH VRF E MERGIM FEG? JAG VILL SE IFALL HAN KAN SÄTTA NARDOS PÅ PLATS. Men aja han fega ur så nu kommer han bli hennes bästa kompis.
vem hade vunnit i en fight Nardos eller Mergim? Tror sj Nardos, vi har inte sett hne förbannad än, den tjejen är farlig egentligen. Har ni sett när hon bråkar med Sally i tjafs?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Discord är ju Gamnackens bästa bruschor. De har egna emojis för detta avakräde.

nej dem dumpade han efter tess grejerna( för ingen normal funtad människa försvarar sånt) nu hånar dem han precis som här

dragits många bmw skämt bla
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
+ Katti som skrek ORGIE och pratade skit om dem nya
Ja de var vidriga allihop, satt på söndagen som små råttor höll antingen tyst eller förvrängde allt de sagt till något rosa fluff.
2021-03-29, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vicky kommer vara värst. Hon ska tydligen in och ”sätta folk på plats” och stötta Nardos. Kräks i min egen mun redan

Jaså, då kanske hon tar över ”sitt ner, hund” à la Mergim. Tror vi på lite bråk som involverar kylskåpsmagneterna också?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dennis är väl den enda som skulle våga säga till mergim att han ska sätta sig ner som en hund för tror inte en sekund på att mergim skulle våga tjatsa med jätten dennis

Nardos kan nog få Mergim att sitta ner
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan vilken rapport Putte. Det du skriver ligger nog väldigt, väldigt nära sanningen. MI6 har nu läget under kontroll. Jag hoppas dock att med hjälp av Scotland Yard kökspigan Madde kanske kan bli räddad i sista sekund med en skenmanöver.

Agent Olga kan vara till nytta för Officeren framöver då hon delar en del egenskaper med Officeren. Tycke kommer nog uppstå. Där får vi hålla både god min och span.

Kvällen kommer nog gå in i dassspridaren Alex tecken.
Ja du kommer bli en vilseledande manöver på g av KGB agent Olga i afton bara hoppas Kökspigan Madde finns kvar som motbalans till KGB attacken, Dassbokaren Alex kan få en jobbig afton då alla kvinnor sätter han på hyllan.....

Men runt 22 tar man sig en bira och njuter av Olgas return show
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
ASSÅ ÅH VRF E MERGIM FEG? JAG VILL SE IFALL HAN KAN SÄTTA NARDOS PÅ PLATS. Men aja han fega ur så nu kommer han bli hennes bästa kompis.
vem hade vunnit i en fight Nardos eller Mergim? Tror sj Nardos, vi har inte sett hne förbannad än, den tjejen är farlig egentligen. Har ni sett när hon bråkar med Sally i bb?

Vem är sally i BB?
2021-03-29, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Joels hunger efter något intimt kanske kan stillas med att Mergim kommer in för jag är nästan 100% säker på att han antingen är bi eller gay!
Typ lika med stendöd i albansk kultur. JUST den saken tror jag inte vi får nått komma ut på. 🤔
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Haha, fina värden. Bara en halvtimma kvar till din Guinness nu! (Iaf om du vidhåller din kl 17.10-tradition)
Önskar dig en ypperlig kväll på näckrosbladet.
Ehum. Malaj dilliga har alltså ett eget litet span, jag får hålla åtminstone ett öppet öga när jag inte är vaken.
Yep 17.10 är den magiska tiden på mässen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
[/b]

Vem är sally i BB?

Mena tjafs, jag redigera de nyss hehe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto