2021-03-29, 16:32
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vilka tror ni mergim, Julia och Vicky kommer klicka bäst med i huset då?

Victoria> Emelie, Adrian och Pedram

Julia>Simon och Tanja för de har lite djup även om julia är lite vildare så tror jag de kan ha mycket gemensamt. Simon funkar med de flesta. Katti också ( om hon är kvar)

Mergim > Judith, Joel kanske Nardos också

Jag vet faktiskt inte men en gissning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja just det!
En annan del av köping...
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Alex, Emelie var värst enligt mig, resten förutom Tanja Jackie och Nardos var inte nådiga de heller.

+ Katti som skrek ORGIE och pratade skit om dem nya
Medlem
omg enligt bb polisen skulle Mergim in för att sätta Nardos på plats men han fega ur för hon blev omtyckt.
2021-03-29, 16:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det kommer bli stökigt ikväll och inatt.
Hur laddar ni?

Glass och öl
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Julia>Simon och Tanja för de har lite djup även om julia är lite vildare så tror jag de kan ha mycket gemensamt. Simon funkar med de flesta. Katti också ( om hon är kvar)

Jag tror på starstruck-frontalkrock! KAOS.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Nä vi vet ju inte. Bara kul att läsa vad alla tror
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Egentligen är detta en fullträff att gräva fram helt begagnade deltagare. Förutom Jullan som alltid är fräsch som liljekonvalj. Dessa andra saknar betydelse. Ingen är intresserad av dom. Endast Jullan har ett värde kvar av trion. Vicky Pollard är så bränd att hon själv känner röken. Albanen är så jävla passé så inte ens hans egen morsa vet vem han är.

Den sköna Myteristen kanske får en ny tjalle efter ikväll, och tar hon inte den är det kompaniknull.
Spännande.
Ja du...
Som sagt blir det så att Madde får lämna VILKET jag inte tror hon kommer får göra, Då lär myteristen ta tag i det hela ska du se och attackera officeren tror Madde är bromsklossen för myteristen!

Vi får se enda säkra är kommer sitta NAGLAD i afton och se får vi se Olga i huset då lär det bli åka av igen, Vicky känslan är att hon växt till sig en smula hon vet vad som krävs för att int eflippa..

Mergim påstår han vuxit till sig återstår att se kommer damp anfallet och hur länge tar det, Jäkla Grodan i afton kommer det vara intressant det som kommer hända-.1

Secanrion:
Officeren kan bli tvungen till säng byte om Madde är kvar
Officeren byter frivilligt säng för skydda myteristen om Madde lämnat huset
Julia dricker så Olga kommer fram
Vicky kär sin flashigt världsvana stil och Nardos imponeras av det
Mergim som ett plåster på Joel och han kommer vara så kär så Emelie får flytta på sig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är det bara jag som märkt en helomvändning i Judiths beteende senaste veckan?
Hon moralpredikar om andras "ofredanden". Hon säger att hon blir obekväm när Simon pratar om sin boner, hon säger att hon inte vill hångla på fester längre. Dessutom tycker jag att hon har tonat ner Tanjastalkingen.

Undrar om hon blivit tillsagd i bikten igen om hur hon framstår på utsidan och de vill hjälpa henne på traven med att bli mer gillad av tittarna. Det märks ju att produktionen håller henne som en av deras favoriter så skulle inte förvåna mig.
Vet inte hur en person kan ha en sådan avsaknad av självinsikt. Hon har varit värst av alla och antastat nästan hela huset på varje fest. Flertalet varningar om sexuella närmanden, alkoholförbud och tillsägningar ifrån familj och produktionen om hur hon ska ge fan i att hålla på som hon gör. Återigen, dessa LGBTQXYZ åker på moralbananskal och spelar sedan offer när de blir slagna på fingrarna. Hon har INTE tonat ner stalkingen av Tanja, kollade precis och hon var där och skulle "kittla" och taffsa på henne i sängen. Att hon inte har blivit utkastad är ett hån mot alla offer för sexualbrott.
2021-03-29, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hur röstar dom på discord?

ikväll?

katti och steff får nog mest röster skulle jag säga vi kunde inte bry oss mindre om mössorna
2021-03-29, 16:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
omg enligt bb polisen skulle Mergim in för att sätta Nardos på plats men han fega ur för hon blev omtyckt.

Nu kommer dom kramas istället och bli bästa vänner kanske
2021-03-29, 16:35
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
Tittarna ska rösta om dom vill ha kvar Dennis eller ej. Precis som Rodney i BB 2012!!

Givet han ska vara kvar. Punkt

Är det en teori du har, eller har du läst det någonstans? Känns rimligt faktiskt efter Arantxas intervju.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in