2021-03-29, 16:35
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nä vi vet ju inte. Bara kul att läsa vad alla tror
2021-03-29, 16:37
Medlem
Fyfan för att Madde (hon LÄR ju åka) kommer ersättas med Världsvana Vicky.

Hennes TOTAL motsats typ. UGHHHH.

Tror inte ett dugg på att Mergim kommer skapa drama heller. Att Surmelie blir grumpy kanske, men hon kommer ju aldrig våga ta det i hans ansikte, utan bara bakom stängda dörrar med Joel. Annars tror jag faktiskt att de har för mycket "respekt" för honom (det gäller alla tre egentligen) att de inte kommer våga råka i luven på honom.

Han kommer dvs inte tillföra ett jota.

PISSPROGRAM.
Medlem
EasyJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Är det en teori du har, eller har du läst det någonstans? Känns rimligt faktiskt efter Arantxas intervju.

Känns så

'Med nya deltagaren Dennis Asteson i huset väntar nya överraskningar redan på måndagens veckofinal.
Jag kan säga att det kommer in tre utmanare från förra säsongen. Det kommer även framöver bjudas på flera plot twists i veckofinalerna. Som tittare kommer det att bli superspännande."''
Medlem
Då är Madde igång igen med Adrian
2021-03-29, 16:38
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Tror inte ett dugg på att Mergim kommer skapa drama heller. Att Surmelie blir grumpy kanske, men hon kommer ju aldrig våga ta det i hans ansikte, utan bara bakom stängda dörrar med Joel. Annars tror jag faktiskt att de har för mycket "respekt" för honom (det gäller alla tre egentligen) att de inte kommer våga råka i luven på honom.

PISSPROGRAM.

+1
2021-03-29, 16:38
Medlem
Conny63s avatar
Nu hoppas vi OLGA släpper LOSS👍
2021-03-29, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men JA!!!! Alltså kanelen, varför sköter inte vi BB istället?! Hade ju blivit episkt <3
Gud vad jag skulle må om mansbebisen fick skämmas inför alla över hur han spydde galla över Dennis pga hans egen krossade sköra manlighet

Men pöss!

Oooh ja, hade också kuttrat förnöjt vid ett sådant scenario. Det är alldeles för lite av den biten, vill ha mer konfrontationer och liv!!! Känns som deltagarna ska skyddas till varje jäkla pris och det stör mig. Låt de kasta varandra under bussen i tron att det inte ska komma fram och sen PANG, när de minst anar det så ska sanningen uppdagas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Guinness och seniorblöja.
Du då?
Haha, fina värden. Bara en halvtimma kvar till din Guinness nu! (Iaf om du vidhåller din kl 17.10-tradition)
Önskar dig en ypperlig kväll på näckrosbladet.
Medlem
Citat:

PISSPROGRAM.

dennis är väl den enda som skulle våga säga till mergim att han ska sätta sig ner som en hund för tror inte en sekund på att mergim skulle våga tjatsa med jätten dennis
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Det bästa är ju att allt du skriver är sant. Han är ju helt övertygad om detta.
Det är ju hur kul som helst.

Ikväll när Vicky och Jullan kommer in kommer det komma en ny bikt från Alex där han säger att han är sugen på båda och kan tänka sig att hålla på med dem men att ingen av dem är nog bra egentligen för honom på utsidan men att de får duga åt honom som tidsfördriv på insidan. Säkert.
2021-03-29, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Victoria> Emelie, Adrian och Pedram

Julia>Simon och Tanja för de har lite djup även om julia är lite vildare så tror jag de kan ha mycket gemensamt. Simon funkar med de flesta. Katti också ( om hon är kvar)

Mergim > Judith, Joel kanske Nardos också

Jag vet faktiskt inte men en gissning.

Julia la ut på sin instastory innan lördag att man skulle rösta så Katti skulle få immuniteten! Så antar ju att hon gillar henne då.
2021-03-29, 16:40
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:

PISSPROGRAM.

Ja de kommer ha respekt för dem i någon dag, som de hade med Tanja. Men sedan kommer de vara så vana vid dem att de behandlar dem som vem som helst. Men Mergim och Victoria kommer vara hemskt att se igen, fyfan tror de kommer vara värre än förra året för de lär ha mer hybris nu. Jullan är bäst dock!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in