2021-03-29, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Har ett tjusigt rödvin på luftning sedan lunch. Ska dricka hela själv utan att skämmas och hoppas att IKVÄLL är den där kvällen vi alla väntat på sen säsongen började!

Jag vill ha ALLT och lite till
Har ju varit ett par minnesvärda kvällar och nätter, men ska man tro allt som utlovats inför ikväll så lär din önskan bli uppfylld.
2021-03-29, 16:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du...
Som sagt blir det så att Madde får lämna VILKET jag inte tror hon kommer får göra, Då lär myteristen ta tag i det hela ska du se och attackera officeren tror Madde är bromsklossen för myteristen!

Vi får se enda säkra är kommer sitta NAGLAD i afton och se får vi se Olga i huset då lär det bli åka av igen, Vicky känslan är att hon växt till sig en smula hon vet vad som krävs för att int eflippa..

Mergim påstår han vuxit till sig återstår att se kommer damp anfallet och hur länge tar det, Jäkla Grodan i afton kommer det vara intressant det som kommer hända-.1

Secanrion:
Officeren kan bli tvungen till säng byte om Madde är kvar
Officeren byter frivilligt säng för skydda myteristen om Madde lämnat huset
Julia dricker så Olga kommer fram
Vicky kär sin flashigt världsvana stil och Nardos imponeras av det
Mergim som ett plåster på Joel och han kommer vara så kär så Emelie får flytta på sig!

Fan vilken rapport Putte. Det du skriver ligger nog väldigt, väldigt nära sanningen. MI6 har nu läget under kontroll. Jag hoppas dock att med hjälp av Scotland Yard kökspigan Madde kanske kan bli räddad i sista sekund med en skenmanöver.

Agent Olga kan vara till nytta för Officeren framöver då hon delar en del egenskaper med Officeren. Tycke kommer nog uppstå. Där får vi hålla både god min och span.

Kvällen kommer nog gå in i dassspridaren Alex tecken.
2021-03-29, 16:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vet inte hur en person kan ha en sådan avsaknad av självinsikt. Hon har varit värst av alla och antastat nästan hela huset på varje fest. Flertalet varningar om sexuella närmanden, alkoholförbud och tillsägningar ifrån familj och produktionen om hur hon ska ge fan i att hålla på som hon gör. Återigen, dessa LGBTQXYZ åker på moralbananskal och spelar sedan offer när de blir slagna på fingrarna. Hon har INTE tonat ner stalkingen av Tanja, kollade precis och hon var där och skulle "kittla" och taffsa på henne i sängen. Att hon inte har blivit utkastad är ett hån mot alla offer för sexualbrott.

Ahaa.. hon kanske är lika stalkig än då fast jag missat det. Ja det är faktiskt hutlöst att de låter henne fortsätta i samma spår bara för att hon är tjej och lesbisk. Annars finns det ingen anledning att hon inte är utkastad vid det här laget. Produktionen är stora hycklare.
2021-03-29, 16:43
Medlem
OMG gud vad jag längtar att få se Mergim interact med andra i huset och skapa kaos har aldrig följt förra säsongen så det blir nytt för mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ja de kommer ha respekt för dem i någon dag, som de hade med Tanja. Men sedan kommer de vara så vana vid dem att de behandlar dem som vem som helst. Men Mergim och Victoria kommer vara hemskt att se igen, fyfan tror de kommer vara värre än förra året för de lär ha mer hybris nu. Jullan är bäst dock!

Vicky kommer vara värst. Hon ska tydligen in och ”sätta folk på plats” och stötta Nardos. Kräks i min egen mun redan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Ja de kommer ha respekt för dem i någon dag, som de hade med Tanja. Men sedan kommer de vara så vana vid dem att de behandlar dem som vem som helst. Men Mergim och Victoria kommer vara hemskt att se igen, fyfan tror de kommer vara värre än förra året för de lär ha mer hybris nu. Jullan är bäst dock!
Nej, de tror inte jag. De har pratat så mycket om förra årets deltagare osv att jag tror att deras respekt för (och starstruck över) dem kommer hålla i sig, om det nu blir så att alla tre stannar kvar. Den som skulle kunna hamna i bråk är typ Julia (kan se henne bråka med herpesbruden och det är ALLT jag vill ska ske), men tror de flesta kommer lägga sig platt för henne (och Mergim och VV).

Anledningen till varför ingen råkat i luven på Tanja är ju för att det inte finns någonting att råka i luven på henne för, eftersom hon är den minst konfliktsökande personen av alla där inne.
2021-03-29, 16:44
Medlem
Adrian berättar att han varit ful en gång i tiden.

Citat från honom själv: "Katastrof"

EEEEY efter det bjusset förtjänar han väl att stanna..
2021-03-29, 16:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ikväll?

katti och steff får nog mest röster skulle jag säga vi kunde inte bry oss mindre om mössorna
Discord är ju Gamnackens bästa bruschor. De har egna emojis för detta avakräde.
2021-03-29, 16:45
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
OMG gud vad jag längtar att få se Mergim interact med andra i huset och skapa kaos har aldrig följt förra säsongen så det blir nytt för mig.

Är rädd för att du blir besviken... Blir nog inget kaos alls.....
2021-03-29, 16:46
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
Varför Emelie? Hon gick ut ur poolrummet som en tjurig fjortis men annars så var hon inte direkt elak mot någon annan än övriga deltagare i huset som pushat henne till att stöta på nya deltagare hela tiden
Det t ex var hon som sa att han hade stånd, vilket inte var sant, vilket hon på söndagen fick till att hon sa bånge men inte menade det utan det var bara hennes humor. Hon spädde på vilket fick de andra att gå i spinn.
Judith den våldtäcktsmänniskan var tillsammans med Alex galen av ilska i duschen för Dennis klatschat någon på rumpan.
Avslutad
Om Julia ska in vore det ännu roligare om Tess också kom in. Tänk er två Olga i samma hus.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dennis är väl den enda som skulle våga säga till mergim att han ska sätta sig ner som en hund för tror inte en sekund på att mergim skulle våga tjatsa med jätten dennis
Nä, men med Joel. Bögrim kommer KOOOoka! Fördel med bögrim: har inga filter. Även ett år är för lite för att växa SÅ mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in