2021-03-28, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Domstolsbeslut angående vad? Hennes så kallade expertvittnens yrken och meriter? Eller att hon klippt bort information från ett dokument?
Take your pick. Kan du visa på ETT ENDA? Nä? Knip käften då!
2021-03-28, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jo, det kan du hoppa upp och sätta dig på att du gjorde!

Vi tar det igen. Jag säger att det skett valfusk. Genast skriver du/ni om att jag ska "bevisa" det med ett domslut. Du/ni säger att Powell fuskat, jag tillämpar eran egen logik på er själva och efterfrågar domslut som påvisar det. Men heklt plötsligt så vill du/ni inte kännas vid den logiken längre för det verkar tydligen bara gälla åt ett håll. Jag kan berätta varför, för ni är ett gäng hycklande imbeciller som knappt ens sjäva vet vad ni säger!

Men när Powell hävdar en sak i domstolen och en annan på sin hemsida så måste du ju förstå att hon ljuger. Hon har ljugit ända sedan hon kom upp på scenen och pratade om KRAKEN. Allt är lögn.
2021-03-29, 00:38
Bannlyst
Citat:

Vi tar det igen. Jag säger att det skett valfusk. Genast skriver du/ni om att jag ska "bevisa" det med ett domslut. Du/ni säger att Powell fuskat, jag tillämpar eran egen logik på er själva och efterfrågar domslut som påvisar det. Men heklt plötsligt så vill du/ni inte kännas vid den logiken längre för det verkar tydligen bara gälla åt ett håll. Jag kan berätta varför, för ni är ett gäng hycklande imbeciller som knappt ens sjäva vet vad ni säger!

Missade jag någon logik i detta inlägg?
Tex att efterfråga domslut i pågående mål och tro att det är ett bevis?
Trumps kampanj förlorade 59 gånger i domstol. Inget systematiskt valfusk har skett.
Denna tråd borde döpas om till #coping MAGA
2021-03-29, 00:43
Medlem
siisters avatar
Citat:
Take your pick. Kan du visa på ETT ENDA? Nä? Knip käften då!

Förhoppningsvis blir det ett domstolsbeslut eller två med tanke på hur medvetet slarvig och oärlig hon varit. Vad det handlar om har jag och andra med mig redan förklarat, bland annat här:

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Min personliga favorit är denna:
I have been a private contractor with experience gathering and analyzing foreign intelligence and acted as a LOCALIZER during the deployment of projects and operations both OCONUS and CONUS. I am a trained Cryptolinguist, hold a completed degree in Molecular and Cellular Physiology and have FORMAL training in other sciences such as Computational Linguistics, Game Theory, Algorithmic Aspects of Machine Leaming, Predictive Analytics among others.

EXHIBIT 13
https://www.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.azd.1255923/gov.uscourts.azd.1255923.1.5.pdf

Skrivet av Terpsichore Maras-Lindeman. Som ljuger

Maras-Lindeman, 42, served in the Navy for less than a year more than two decades ago and has said she worked later as a government contractor and part-time interpreter. She has identified herself as a “trained cryptolinguist.”
[...]
In a recent civil fraud case, attorneys for the state of North Dakota said that Maras-Lindeman falsely claimed to be a medical doctor and to have both a PhD and an MBA. They said she used multiple aliases and social security numbers and created exaggerated online résumés as part of what they called “a persistent effort . . . to deceive others.”

[...]
Like Merritt, Maras-Lindeman told The Post she had never spoken directly to Powell or anyone working on her legal team. She said she distributed the affidavit widely to like-minded people and was unaware it had come to Powell’s attention until it appeared as an exhibit in one of her cases.
[...]
In a text message, Powell did not directly address questions about Maras-Lindeman’s fraud case and credentials. “I don’t have the same information you do,” she wrote to The Post.

https://www.washingtonpost.com/investigations/sidney-powells-secret-intelligence-contractor-witness-is-a-pro-trump-podcaster/2020/12/24/d5a1ab9e-4403-11eb-a277-49a6d1f9dff1_story.html

Utreds för bedrägerier och allt! Tänk att en av USA:s mest respekterade åklagare inte kollar upp saker och ting ordentligt?
UPDATE: September 15, 2020, the District Court entered a judgment against Terpischore Maras-Lindeman, finding that she had engaged in fraud and deceptive behavior, ordering her to return fraudulently obtained payments and canceling the business trade names she had used.

https://attorneygeneral.nd.gov/news/attorney-general-details-investigation-unlicensed-business-alleged-fraud-tore-maras-lindeman

Overarching Defendant's online solicitations, Defendant, using various social media websites, created an entirely fake online persona. For example, Defendant falsely claimed to be a 22-year veteran of Naval intelligence and a Purple Heart recipient. She also falsely claimed that she was operating a medical laboratory ("ML Labs") and that she was doctor, among other false educational and employment accomplishments.

https://attorneygeneral.nd.gov/sites/ag/files/documents/RecentActions/2020-09-14-MagicCityChristmas-Judgment.pdf
2021-03-29, 00:45
Bannlyst
Lögner om valfusk har visst konsekvenser.

En jurist för Minnesotas GOP har bötfällts 10tusen dollar för att ha förfalskat "election fraud challenge claims" gällande ilhan Omar.

https://www.newsweek.com/gop-attorney-fined-10000-bogus-election-challenges-against-ilhan-omar-other-democrats-1579324
2021-03-29, 01:22
Medlem
Citat:
Förhoppningsvis blir det ett domstolsbeslut eller två med tanke på hur medvetet slarvig och oärlig hon varit. Vad det handlar om har jag och andra med mig redan förklarat, bland annat här:

I have been a private contractor with experience gathering and analyzing foreign intelligence and acted as a LOCALIZER during the deployment of projects and operations both OCONUS and CONUS. I am a trained Cryptolinguist, hold a completed degree in Molecular and Cellular Physiology and have FORMAL training in other sciences such as Computational Linguistics, Game Theory, Algorithmic Aspects of Machine Leaming, Predictive Analytics among others.

EXHIBIT 13
https://www.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.azd.1255923/gov.uscourts.azd.1255923.1.5.pdf

(---)

Hahaha, namnet är verkligen pricken över i. Vad hade inte Hasse & Tage kunnat göra av dessa narraktiga figurer!

(och "Terpsichore" - en av de nio muserna?)

Det här var alltså en av de många som skrev bingo-affidavits och utlåtanden till Giuliani & Powell. Ja, men då så...
Senast redigerad av HepCat-X 2021-03-29 kl. 01:25.
2021-03-29, 06:03
Medlem
Citat:
Om ni kräver en sak, varför är det så inte rimligt att låta kräva samma sak i retur?
The 124-page defamation lawsuit also outlines how Powell raised money from her media tour peddling her conspiracy theory through a corporate vehicle called "Defending the Republic," also named as a party in the lawsuit. https://www.yahoo.com/news/rudy-giuliani-sidney-powell-heres-100000471.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6 Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAD4r sJ9QM9B5W78YDNcvJ8YgJto88_fr9Pn5qMXdiYH-RK0cVZxqVce0Al4csUNTM2EqaXbo2sbPqB ZALCk7j3kkGKILAjwuQHeCWMhl1YyM05viPX29mg6MfjwJNffe Zu35yml_Rs5v5xE6LiY1Y-Iq1IgfpTAM6FsfjV163hZe

Powell, Wood och Giulini och Lindell med flera har alltså hittat på en massa saker för att tjäna pengar på sina lögner.

Jag tycker det är svårt att förstå hur man fungerar när man gladeligen hejar på lögnmakare? Dess individer är som de där nigerianska prinsarna.
2021-03-29, 06:11
Medlem
Through hearings, television appearances, Twitter, and his own YouTube show, it said, Giuliani repeatedly accused Dominion of election fraud and misrepresented the company's security measures while doing so.

He "cashed in by hosting a podcast where he exploited election falsehoods to market gold coins, supplements, cigars and protection from 'cyberthieves,'" Dominion wrote in the lawsuit.

In the lawsuit, Dominion claimed Lindell used the claims as a way to ramp up his pillow sales, advertising on far-right media outlets that parroted his claims and sponsoring a bus tour that sought to overturn the election results.

He "knowingly lied about Dominion to sell more pillows to people who continued tuning in to hear what they wanted to hear about the election," Dominion wrote.

https://www.yahoo.com/news/rudy-giuliani-sidney-powell-heres-100000471.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6 Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAD4r sJ9QM9B5W78YDNcvJ8YgJto88_fr9Pn5qMXdiYH-RK0cVZxqVce0Al4csUNTM2EqaXbo2sbPqB ZALCk7j3kkGKILAjwuQHeCWMhl1YyM05viPX29mg6MfjwJNffe Zu35yml_Rs5v5xE6LiY1Y-Iq1IgfpTAM6FsfjV163hZe

Att så många gått på den här myten som Trump med anhang har hittat på är faktiskt oroande. Hur klarar man sig i vardagen? Men hela påhittet fungerar ju som en familj för de förvirrade. De tänker inte själv utan går bara på känsla.
Senast redigerad av sirup 2021-03-29 kl. 06:15.
2021-03-29, 09:57
Medlem
humanlifes avatar
Citat:

Att vända på ett resonemang behöver inte alls vara logiskt. Jag trodde inte att jag skulle behöva förklara det uppenbara för dig. Men tydligen måste man förklara de mest självklara saker för du är så enkelspårig, så otroligt fanatisk.

Du klagar på valfusk i USA-valet.
Vad finns det för tecken på valfusk?
Anklagelser framförallt.

Men seriösa utredningar har visat att det inte fanns något omfattande valfusk. Justitiedepartementet gjorde en sådan utredning och kom fram till det. Trump blev sur på justitieministern som hotades med avgång.
Chefen för datasäkerheten under valet, Krebs, sa att valet var säkert. Rentav det säkraste någonsin. Han blev sparkad av Trump.
Delstaterna har godkänt valet trots många påtryckningar från Trumps team om att inte göra det.

Men utan skymten av bevis körde Trump en kampanj "Stop the steal". Organiseringen och omfattningen av kampanjen tyder på att det var noga förberett länge. Trump "varnade" för valfusk långt före valet. Varför? För att han låg under i opinionsmätningarna månad efter månad. Biden hade bättre siffror. Han deklarerade t o m på direkta frågor att om han förlorade valet, så skulle det bero på valfusk.

Så Trump var alltså väl förberedd. Han utsåg sig själv till vinnare långt innan alla röster var räknade, för han visste att de många poströsterna skulle vara till hans nackdel. Så när Biden gick om, kunde han göra ett drama av det.

What happened? Han slog ut med händerna och såg verkligen förvånad ut.

Trump vet ju vad som drar uppmärksamhet. Spännande händelser väcker intresse och förloraren får sympati.
Valet var stulet, valet var riggat!
Trumps supportrar gillar enkla förklaringar, kaxiga uttalanden. Att kolla under ytan och undersöka fakta är för jobbigt.
Så nu hade han dem i deras hand. Sedan gällde det bara att hans advokater deltog i charaden, Rudy och Sidney. Pengar strömmade in till Trumps fond för domstolskostnader.

Och Trump försökte få partikolleger att ändra valresultaten i deras delstater. Raffensperger spelade in ett samtal där Trump kräver att han skall hitta 11 780 röster åt honom.
Detta är ett grovt försökt till valfusk. Men du, scrollock, som älskar ämnet valfusk, har ingenting att säga om detta!!!!

Jag tycker att det är mycket anmärkningsvärt och hycklande. Du påstår att den ena sidan vann genom valfusk, trots att inga bevis finns. Men den andra sidans bevisade försök till valfusk, det ignorerar du!!!
Vilket måste betyda att du tycker att Trumps valfuskande är ok.

Så egentligen är det inte valfusk i sig som du klagar på i all oändlighet, det är tillåtet för vissa och förbjudet för andra.
2021-03-29, 10:25
Medlem
squeakys avatar
Citat:

EXHIBIT 13

Maras-Lindeman, 42, served in the Navy for less than a year more than two decades ago and has said she worked later as a government contractor and part-time interpreter. She has identified herself as a “trained cryptolinguist.”
[...]
In a recent civil fraud case, attorneys for the state of North Dakota said that Maras-Lindeman falsely claimed to be a medical doctor and to have both a PhD and an MBA. They said she used multiple aliases and social security numbers and created exaggerated online résumés as part of what they called “a persistent effort . . . to deceive others.”

[...]
Like Merritt, Maras-Lindeman told The Post she had never spoken directly to Powell or anyone working on her legal team. She said she distributed the affidavit widely to like-minded people and was unaware it had come to Powell’s attention until it appeared as an exhibit in one of her cases.
[...]
In a text message, Powell did not directly address questions about Maras-Lindeman’s fraud case and credentials. “I don’t have the same information you do,” she wrote to The Post.

https://www.washingtonpost.com/investigations/sidney-powells-secret-intelligence-contractor-witness-is-a-pro-trump-podcaster/2020/12/24/d5a1ab9e-4403-11eb-a277-49a6d1f9dff1_story.html

Utreds för bedrägerier och allt! Tänk att en av USA:s mest respekterade åklagare inte kollar upp saker och ting ordentligt?
UPDATE: September 15, 2020, the District Court entered a judgment against Terpischore Maras-Lindeman, finding that she had engaged in fraud and deceptive behavior, ordering her to return fraudulently obtained payments and canceling the business trade names she had used.

https://attorneygeneral.nd.gov/news/attorney-general-details-investigation-unlicensed-business-alleged-fraud-tore-maras-lindeman

Overarching Defendant's online solicitations, Defendant, using various social media websites, created an entirely fake online persona. For example, Defendant falsely claimed to be a 22-year veteran of Naval intelligence and a Purple Heart recipient. She also falsely claimed that she was operating a medical laboratory ("ML Labs") and that she was doctor, among other false educational and employment accomplishments.

https://attorneygeneral.nd.gov/sites/ag/files/documents/RecentActions/2020-09-14-MagicCityChristmas-Judgment.pdf

Det här är mina favoriter:

Först ut så har vi fyllot och den kriminella Melissa Carone:

Citat:
Affiant Melissa Carone was contracted by Dominion Voting Services to do IT work at the TCF Center for the November 3, 2020 election. Ms. Carone, a Republican, indicated that she "witnessed nothing but fraudulent actions take place" during her time at the TCF Center. Offering generalized statements, Ms. Carone described illegal activity that included, untrained counter tabulating machines that would get jammed four to five times per hour, as well as alleged cover up of loss of vast amounts of data. Ms. Carone indicated she reported her observations to the FBI.

Ms. Carone's description of the events at the TCF Center does not square with any of the other affidavits. There are no other reports of lost data, or tabulating machines that jammed repeatedly every hour during the count. Neither Republican nor Democratic challengers nor city officials substantiate her version of events. The allegations simply are not credible.

Näste "ljushuvud" är Ms. Jacob som är helt säker på att det förekom valfusk men kan inte ange någon plats, tid eller hur många gånger hon "såg" "valfusket" pågå. Hon meddelade inte heller någon chef om att det pågick "valfusk" och hon trädde fram efter Biden hade vunnit Michigan, kan ifs förstå det sista för det skulle ju ha varit en aning pinsamt om hon grinade om valfusk och sen vann Trumpeten Michigan.

Citat:
The allegations made by Ms. Jacob are serious. In the affidavit, however, Ms. Jacobs does not name the location of the satellite office, the September or October date these
acts of fraud took place, nor does she state the number of occasions she witnessed the alleged misconduct. Ms. Jacob in her affidavit fails to name the city employees responsible for the voter fraud and never told a supervisor about the misconduct
.

Citat:
Ms. Jacob's information is generalized. It asserts behavior with no date, location, frequency, or names of employees. In addition, Ms. Jacob's offers no indication of whether she took steps to address the alleged misconduct or to alter any supervisor about the alleged voter fraud. Ms. Jacob only came forward after the unofficial results of the voting indicated former Vice President Biden was the winner in the state of Michigan.

Sen har vi nästa byfåne som iaf försökte vara lite kreativ.
Citat:
The affidavit of current State Senator and former Secretary of State Ruth Johnson
essentially focuses on the affidavits of Ms. Jacob and Zachery Larsen. Senator Johnson believed the information was concerning to the point that judicial intervention was needed and an audit of the ballots was required. Senator Johnson bases her assessment entirely on the contents of the Plaintiffs' affidavits and Mr. Thomas affidavit. Nothing in Senator Johnson's affidavit indicates she was at the TCF Center and witnessed the established protocols and how the AVCB activity was carried out. Similarly, she offers no explanation as to her apparent dismissal of Mr. Thomas' affidavit

Tydligen så tror vissa högt uppsatta republikaner att det går alldeles utmärkt att skriva en "affidavit" som helt bygger på någon annans "affidavit"??

Nästa "vittne", läs pajas tror att hörsägen och gissningar är samma sak som fakta, herr Sitto bör nog vara med på genomgången innan han gör bort sig.

Citat:
Affiant Andrew Sitto was a Republican challenger who did not attend the October 29th walk-through meeting provided to all challengers and organizations that would be appearing at the TCF Center on November 3 and 4, 2020. Mr. Sitto offers an affidavit indicating that he heard other challengers state that several vehicles with out-of-state license plates pulled up to the TCF Center at approximately 4:30 AM on November 4th. Mr. Sitto states that "tens of thousands of ballots" were brought in and placed on eight long tables and, unlike other ballots, they were brought in from the rear of the room. Sitto also indicated that every ballot that he saw after 4:30 AM was cast for former Vice President Biden.

Mr. Sitto's affidavit, while stating a few general facts, is rife with speculation and guess-work about sinister motives. Mr. Sitto knew little about the process of the absentee voter counting board activity

Och sist men definitivt mest puckad är detta "vittne".
Citat:
This Court also reads Mr. Colbeck's affidavit in light of his pre-election day Facebook posts. In a post before the November 3, 2020 election, Mr. Colbeck stated on Facebook that the Democrats were using COVID as a cover for Election Day fraud. His predilection to believe fraud was occurring undermines his credibility as a witness.

Citat:
Bevis (evidence) finns, kom inte och påstå annat! Bl.a. i form av edsvurna vittnesmål.
Här ovan har du dina "edsvurna vittnesmål" som domaren har gått igenom och vad är din kommentar att det finns edsvurna vittnesmål som uppenbarligen säger emot varandra, om du nu vågar svara.

Citat:
Ms. Carone's description of the events at the TCF Center does not square with any of the other affidavits. There are no other reports of lost data, or tabulating machines that jammed repeatedly every hour during the count. Neither Republican nor Democratic challengers nor city officials substantiate her version of events. The allegations simply are not credible.
Chickenshit.
Senast redigerad av squeaky 2021-03-29 kl. 10:28.
2021-03-29, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Här ovan har du dina "edsvurna vittnesmål" som domaren har gått igenom och vad är din kommentar att det finns edsvurna vittnesmål som uppenbarligen säger emot varandra, om du nu vågar svara.

Chickenshit.

Riktigt bra inlägg.
Kvalitén på dessa vittnesmål är under all kritik
2021-03-29, 12:01
Bannlyst
Citat:
Dvs. om det hade förfalskats, vilket det inte har, och det blir du upprörd över. Till skillnad från valet, där det faktiskt fuskades, men där ser du mellan fingrarna!

Sluta stoppa huvudet i sanden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in